RolePlay onLine RPoL Logo

, welcome to [WFRP 2] Warhammer - Hungarian

23:31, 10th May 2024 (GMT+0)

OOC.

Posted by GMFor group 0
Trubald Altmann
player, 2478 posts
Agi:56 SB:3 TB:3 Fel:28
W:17/17 F:2/3 Ins:2
Tue 26 Feb 2013
at 16:10
  • msg #602

Re: OOC

GM:
A T-t nem szokták ejteni.
Kérdés, hogy akkor miért van ott? Mert ez így cé hang az angol szerint, ld. Tsar.
GM:
A Nörgl-t tudtommal szokták még dzs-vel is.
Itt viszont most leteszem a lábam és azt mondom kerek perec, hogy ez így simán téves. Pont.
GM:
Jó magyarossággal szerintem mi maradunk a Slanes
Slanes? vel kezdve? S betűvel??
GM
GM, 2816 posts
Tue 26 Feb 2013
at 16:11
  • msg #603

Re: OOC

Trubald Altmann:
vel kezdve? S betűvel??


Jáá
GM
GM, 2817 posts
Tue 26 Feb 2013
at 16:12
  • msg #604

Re: OOC

Trubald Altmann:
GM:
A Nörgl-t tudtommal szokták még dzs-vel is.
Itt viszont most leteszem a lábam és azt mondom kerek perec, hogy ez így simán téves. Pont.


Mármint mennyiben téves? Melyik egyetemen doktoráltál böfögő-hányó káoszvóriór elméleti nyelvtanból? :)
Trubald Altmann
player, 2479 posts
Agi:56 SB:3 TB:3 Fel:28
W:17/17 F:2/3 Ins:2
Tue 26 Feb 2013
at 16:17
  • msg #605

Re: OOC

In reply to GM (msg # 603):

Ne már, semmi oka, hogy az ne SZ legyen! :D Nem Shlaaneshnek van írva, hanem Slaaneshnek.
quote:
Mármint mennyiben téves? Melyik egyetemen doktoráltál böfögő-hányó káoszvóriór elméleti nyelvtanból? :)
Ha dzs-vel kellene ejteni, akkor úgy írták volna le, olyan betűkkel és módon képezték volna a szót, hogy a nyelvtani szabályok szerint dzs-vel kelljen ejteni. Nurjle? Vagy aposztrófokkal, vagy mittomén. "Káosznyelven" biztosan nem így írják, de a Nurgle betűi emberi betűk, ez egy emberi szó, emberi módon akarták visszaadni vele a hallott nevet.
GM
GM, 2818 posts
Tue 26 Feb 2013
at 16:20
  • msg #606

Re: OOC

In reply to Trubald Altmann (msg # 605):

Nem is mondtam, hogy helytelen az Sz-el ejtés, de ez így olyan jó occsó magyaros.

Jójó értem én az angol leírás szerinti kiejtést, de amúgy szerintem teljesen helyénvaló ez a visszásság, hogy nem lehet pontosan tudni a káosz istenek nevének kiejtését, egyrészt mert ezerféle néven ismertek, másrészt mert nem is emberi nyelven születtek meg ezek a nevek, és egyébként is, ők is olyanok mint maga a káosz, a változás... követhetetlenül kaotikusak. Szerintem maguk a káosz legnagyobb hívei is böfögték, hörögték, üvöltötték, sziszegték és visították már ezeket a neveket millióféleképpen. És az én szemeben, mindez így van rendjén.
Trubald Altmann
player, 2480 posts
Agi:56 SB:3 TB:3 Fel:28
W:17/17 F:2/3 Ins:2
Tue 26 Feb 2013
at 16:23
  • msg #607

Re: OOC

In reply to GM (msg # 606):

Az első mondatodat nem tudom hova tenni, a többivel viszont teljesen egyetértek. :)
Wolfgang Matzger
player, 211 posts
W: 16/16, Fate: 3/3 SB: 5
TB: 4, Fel: 27, Agi: 50
Tue 26 Feb 2013
at 19:06
  • msg #608

Re: OOC

In reply to GM (msg # 595):

Jaj már, csak vicceltem. Tényleg.

A kiejtéssel kapcsolatban mondjuk nem. :p
Trubald Altmann
player, 2482 posts
Agi:56 SB:3 TB:3 Fel:28
W:17/17 F:2/3 Ins:2
Sat 2 Mar 2013
at 21:26
Konrad von Oderschwank
player, 711 posts
Agi: 35 SB: 2 TB: 3
W: 14/14 FP: 2/2 Fel: 31
Sun 3 Mar 2013
at 16:33
  • msg #610

Re: OOC

Itt fog történni valami?
Trubald Altmann
player, 2483 posts
Agi:56 SB:3 TB:3 Fel:28
W:17/17 F:2/3 Ins:2
Sun 3 Mar 2013
at 17:21
  • msg #611

Re: OOC

In reply to Konrad von Oderschwank (msg # 610):

A Nagyi nagyon bealudt mostanában (mindenhol), úgy tűnik. :>
Wolfgang Matzger
player, 212 posts
W: 16/16, Fate: 3/3 SB: 5
TB: 4, Fel: 27, Agi: 50
Sun 3 Mar 2013
at 18:09
  • msg #612

Re: OOC

In reply to Konrad von Oderschwank (msg # 610):

Csak hagy nekünk a kedves Géem egy kis időt mielőtt meghalunk mindannyian. XD
Konrad von Oderschwank
player, 712 posts
Agi: 35 SB: 2 TB: 3
W: 14/14 FP: 2/2 Fel: 31
Sun 3 Mar 2013
at 19:18
  • msg #613

Re: OOC

Jaa, hagy időt, hogy mentsük a karaktereinket? :D
Wolfgang Matzger
player, 221 posts
W: 16/16, Fate: 3/3 SB: 5
TB: 4, Fel: 27, Agi: 50
Mon 11 Mar 2013
at 19:40
  • msg #614

Re: OOC

Oké. Ez most hivatalos.

Tisztelettel és alázattal lérem a GM-et, hogy gondolja ujra a jelenetet, máskülönben fontolóra veszem, hogy itt és most befejezem. Nem elég, hogy egy földön fekvő, halálközeli, megkínzott fogoly felugrik a földröl miközben lesújtok rá, de még van ideje és ereje elfutni és túlélni egy kétkezes kard csapását, előre kigondolja egy társam közbeavatkozását...na ilyen nincs.
Bocsanat, ha tiszteletlennek tűnik de ezt nem tudom elfogadni.

Nagyon alapos magyarázattal talán lenyugtatható a kedélyem.
GM
GM, 2823 posts
Mon 11 Mar 2013
at 20:13
  • msg #615

Re: OOC

In reply to Wolfgang Matzger (msg # 614):

Alázatosan megkérdezném a kedves háborgó lelkű JK-t, hogy ugyan mitől van megkínozva annyira de hűdenagyon az a fogoly? Mert megmozgatta benne kiicsit az amúgy is beleékelődött szilánkot? Mivel a szilánkokat leszámítva más sérülés nem érte.

Ez egy VETERÁN karrierből továbblépett karakter, ha már amúgy is annyira nagyon szeretné tudni. Leszerelt és zsoldosnak állt veterán katona, aki már megélt néhány háborút. Ezúttal nem egy egyszerű, expendable NPC. Egy a ti képességeitekkel vetekedő, sőt talán azt túl is szárnyaló karakter. Igenis megtudja csinálni az adott manővert, még ha számodra az amúgy egy nagyon kiforrott mozdulatnak tűnik, mint leírtam egyetlen mozdulat volt. Ellőkte magát a földről a közelben álló emberek felé.

Miközben éppen hideg vérren készülnek a nyílt utcán lemészárolni valakit, az életösztön ennél sokkal, de sooookkal cifrább dolgokra is képes.

Ha ez számodra annyira elfogadhatatlan, azt sajnálom.
This message was last edited by the GM at 20:14, Mon 11 Mar 2013.
Wolfgang Matzger
player, 222 posts
W: 16/16, Fate: 3/3 SB: 5
TB: 4, Fel: 27, Agi: 50
Tue 12 Mar 2013
at 07:50
  • msg #616

Re: OOC

In reply to GM (msg # 615):

Nem háborogtam, hanem feltettem egy kérdést, ami véleményem szerint indokolt volt, mivel a szituációból egyáltalán nem volt egyértelmű, hogy Supermant fogtuk el.

Pontokba szedem, hogy mi a hiba a jelenettel:

1.: A karakterem a Veterán karrierben van, 55-ös erőm van, és megforgattam egy beleékelődött szilánkot. Te talán nem találkoztál a mozgatásért felelős szerveket - végtagot - ért sérüléssel, de én már igen. Életösztön ide vagy oda, akinek ilyen sérülése van, az nem pattog. Ha igen, nem olyan gyorsan, mint sérülése nélkül. Bár vannak emberek, akik képesek néhány ügyes furfangra, azért egy nyílt sérülés vérzik...de ha meg bent van a sérülést okozó idegen test, az újabb és folyamatos roncsolást végez. Ez tény.

2.: A földön feküdt. Ha én támadok, akkor harci körben vagyunk. Lényegében három akciót hajtott végre egy kör alatt...de talán van az négy is. Ellökte magát a földről, kikerülte a támadásom - amire sajnos van bónusza, de akkor is akciót fogyaszt - sőt kikerüli Trubald támadását is, és még arra is van ideje, hogy elfusson előlünk. Miközben 11 Woundot belesebeztem, ami jó minőségű páncéllal és átlagos Veterán szívóssággal számolva már tényleg nem nagy...ha a fele bement akkor már összetehetem a két kezem.

Az, hogy ez ilyen WHFRP-s Batman/Superman már rájöttem abból, hogy szaltózás közben (na jó, ugrás, csúszás és menekülés közben) halál pontosan torkon lő egy társunkat. Nyilván nem becsültük - becsültem - le az illetőt. De ehhez képest elég könnyen elkaptuk, nem kiemelkedően jó dobásokkal szerintem elég sokat megtudtunk, vagy ügyesen félrevezetett minket - az mindegy - de az nem volt egyértelmű, hogy teljes mértékben hátrányos helyzetből képes kivágni magát egy kör alatt, sérülten, megkínozva, erőfeszítés nélkül.

Sajnos tisztában vagyok vele, hogy a panaszomat csak hőbölgésnek fogod venni, vagyis én úgy vélem, hogy úgy fogod kezelni, holott indulatok nélkül, maximális higgadtsággal ültem le és írtam le eme sorokat. Életszerűtlen megoldás volt a részedről amit nem fogadok el, mivel az indoklásod ugyanúgy életszerűtlen. Ugyanakkor nem győzöm hangsúlyozni, hogy nem akarom megszabni, hogyan mesélj, de ha észrevételem - kritikám - van, azt nem rejtem véka alá. Van olyan GM aki szereti, ha kritizálják mert tanul belőle, és vannak olyan GM-ek akik ettől nagyon idegesek, mert ők úgy vélik, hogy mindent tudnak a mesélésről amit tudni lehet, a játékos csak ne okoskodjon. Meg van a harmadik típus, akire egyik állítás sem igaz a fenti két kritériumból.

Szóval nem kell aggódnod, nem fogok neked esni, egyszerűen csak jeleztem, hogy ezt a szituációt nem fogadom el így ebben a formában. De nem tehetek mást, kénytelen vagyok alkalmazkodni az ilyen helyzetekre alkalmazott elképzeléseidhez.
This message was last edited by the player at 07:50, Tue 12 Mar 2013.
GM
GM, 2824 posts
Tue 12 Mar 2013
at 09:38
  • msg #617

Re: OOC

In reply to Wolfgang Matzger (msg # 616):

Nem értelek Morak. Egy szót sem szóltam arról, hogy a lába hol sérült. Nem térde vagy ilyesmi, egyszerűen a husiba állt bele a szilánk. Tény, hogy fájdalmas, de véleményem szerint az életéért (főleg egy veterán katona) hajlandó ennyi fájdalmat elviselni. Én nem vagyok katona, mégis képes vagyok futni, ha nagyon muszáj, mikor három hete nem bírok talpra állni (nem szilánk állt a lábamba ez tény, de akkor is).

Ellökte magát a földről, nem mondtam, hogy nem fog bicegni, egyelőre annyit tett, hogy kilőtt. Nem maratont fut, csak kilőtt egyelőre. A támadásodat nem kerülte el, hiszen mondtam, hogy megsebezted. Trubald nem támadott, így nem volt milyen támadását elkerülni. Nem is értem amit mondasz. Mikor még emelted a kardodat, hogy támadj, ő mozdult. Ez tökéletes egykörös cselekedet, kérlek magyarázd el, szerinted mi volt benne 4 környi?

Komolyan nem értem amit mondasz... Neked szerintem olyan illúzióid vannak, hogy a fickó már Middenheimben jár és vihogva röhög rajtatok, hogy lehagyott titeket. Annyit tett, hogy ellökte magát a földről és arrébbvágódott kb 2 métert. Ezen mi akkora szupermenség? De komolyan...
This message was last edited by the GM at 09:44, Tue 12 Mar 2013.
Wolfgang Matzger
player, 224 posts
W: 16/16, Fate: 3/3 SB: 5
TB: 4, Fel: 27, Agi: 50
Tue 12 Mar 2013
at 19:45
  • msg #618

Re: OOC

In reply to GM (msg # 617):

Ez jobb magyarazat, mint az elozo "megcsinalja mert Veteran" fele.
Egyebkent TENYLEG azt hittem, hogy mar nagyon messze jar. :p
A tobbivel nem akarok vitaba szallni, igazabol te tudod mennyi serulese van, ha van, nekem a szilankos leirasbol sulyosabb diagnozis kepe jelent meg a lelki szemeim elott. :p
GM
GM, 2825 posts
Tue 12 Mar 2013
at 19:52
  • msg #619

Re: OOC

In reply to Wolfgang Matzger (msg # 618):

Nos, már az első hozzászólásomban is leírtam, hogy más sérülése nincsen, illetve, hogy csak ellökte magát a közeli emberek felé. A Veterános magyarázatot csupán azért tettem hozzá, mert úgy éreztem, hogy ezt is csak egy nemtok-micsinálni-szóval-összehugyozom-magam-és-jól-meghalok mellékszereplőnek gondolod.

Rendben, akkor ezt úgy érzem megbeszéltük. Még arra kérnélek, hogy ne dobálódzz minden alkalommal azzal, hogy kilépsz a kalandból, ha valami szerinted első látásra nem megfelelő. Rettentő zavaró, úgy érzem, mintha eleve nem sok kedved lenne benne játszani.
Oskar Kudrach
player, 53 posts
Agi: 36 SB: 5 TB: 4
W: 14/14 FP: 2/2 Fel: 42
Tue 12 Mar 2013
at 20:55
  • msg #620

Re: OOC

Hát, ha a mai Spartacus részből indulok ki akkor totál rendben volt az akció. :)
Wolfgang Matzger
player, 225 posts
W: 16/16, Fate: 3/3 SB: 5
TB: 4, Fel: 27, Agi: 50
Wed 13 Mar 2013
at 08:05
  • msg #621

Re: OOC

In reply to GM (msg # 619):

Épp ellenkezőleg! Azért reagálok ilyen érzékenyen, mert nagyon is szeretem a kalandot, és nehezen tolerálom, amikor a GM ultimate NPC-kkel operál. :D

Bár ez még nem olyan vészes helyzet mint anno amik miatt felkértek mesélőnek 13 éve...rendszerint arról szóltak a kalandok, hogy 2-3 órán keresztül alkottuk a karaktereket, tápoltuk - KM kérésére - őket, mindenféle rendszerben aztán jöttek az olyan szituk, hogy:
- Vampire: 8-as célszámra kellett dobni minimum 3 sikert a GANGRELNAK, hogy leüssön egy prostit
- kb. csak agy újszülött paraszt volt elég gyengusz ahhoz, hogy 1 vs. 1 felállásban esélyünk legyen legyőzni
- de egyébként is minden sarkon vérfarkas/vámpír/sötételf/sárkány/lich király/stb. bújt meg, szal tök nyolc volt mit tud a csapat.

Na, ezek azért mély nyomot tudnak hagyni az emberben.
Trubald Altmann
player, 2500 posts
Agi:56 SB:3 TB:3 Fel:28
W:17/17 F:2/3 Ins:2
Wed 13 Mar 2013
at 08:10
  • msg #622

Re: OOC

In reply to Wolfgang Matzger (msg # 621):

Enyhén nyugtalanítónak tartom, hogy ezek után nem gyűlölted meg a WoD-ot. Vagy a mesélődet. :)
Wolfgang Matzger
player, 226 posts
W: 16/16, Fate: 3/3 SB: 5
TB: 4, Fel: 27, Agi: 50
Wed 13 Mar 2013
at 08:18
  • msg #623

Re: OOC

In reply to Trubald Altmann (msg # 622):

Miért nyugtalanít, hogy ezek után nem gyűlöltem meg a WoD-ot? :)
A mesélőmet nem gyűlöltem meg...de örülök, hogy nem kell vele egy légtérben lennem már jó ideje. :D
Trubald Altmann
player, 2501 posts
Agi:56 SB:3 TB:3 Fel:28
W:17/17 F:2/3 Ins:2
Wed 13 Mar 2013
at 08:21
  • msg #624

Re: OOC

In reply to Wolfgang Matzger (msg # 623):

A rossz tapasztalat miatt.
Wolfgang Matzger
player, 227 posts
W: 16/16, Fate: 3/3 SB: 5
TB: 4, Fel: 27, Agi: 50
Wed 13 Mar 2013
at 08:24
  • msg #625

Re: OOC

In reply to Trubald Altmann (msg # 624):

De miért nyugtalanít, hogy nem gyűlölöm?
Esetleg arra gondolsz, hogy rossz irányba vitt el a játékkal kapcsolatban, és nem tudnék túllépni a rossz tapasztalataimon? Kérdezd erről Nihiliust.
Konrad von Oderschwank
player, 724 posts
Agi: 35 SB: 2 TB: 3
W: 14/14 FP: 2/2 Fel: 31
Wed 13 Mar 2013
at 14:27
  • msg #626

Re: OOC

Nem lehet hogy Gim titkon káosztörpe volt, és azért hordozta magával Khorne ereklyéjét?
Sign In