[IC] Act I-1: Kaosz az utcakon.   Posted by GM.Group: 0
GM
 GM, 466 posts
Thu 5 Apr 2018
at 21:24
[IC] Kaosz az utcakon
Egy kemeny harc utan vagytok. A varos szeli raktarepuletben, ami egyebkent az orosz maffia erdekteruleten van es nem az olaszen, komolyabb osszecsapas vart titeket mint gondoltatok volna. Natalie komolyabb eroknek parancsolt mint amirol Ricket tajekoztattak a felettesei es nagyon komoly ghoul tamogatast kapott. Egymagatokban valoszinuleg mindannyian alul maradtatok volna, igy is komoly segitseget jelentett hogy Natalie kepzetlen, de eroteljes tuztamadasa nyoman langra kapott a raktar jo resze es a leomlo teto tobb ghoult is maga ala temetett. Persze a zurzavarban eltuntek a rituale resztvevoi es a ghoulok maradeka is.

A rendorok meg nem ertek ki, de vagy ok vagy az oroszok minden bizonnyal felbukkannak nemsokara. Ez nomeg az amit lattatok komoly fejtorest okoz nektek. Valamifele nagyszabasu rituale elokeszitese folyt itt, meg nem jartak kozel, de az oriasi kor amin dolgoztak mindenkeppen komolyan elgondolkoztato. Valamifele csomag volt a vezeto (Natalie?) kozeleben, nem nagyon birtatok komolyabban megnezni, es a kor elkeszult reszeinel is szokatlan jeleket lattatok. Habar Rick kovette a kultusz par tagjat idaig, de teljes bizonyossaggal nem jelenthetitek ki hogy biztosan Natalie vezette az elokeszuleteket mert minden resztvevo sulyos kamzsat viselt, meg a ghoulok is, bar ok gyorsan megszabadultak tole, hogy groteszk testuknek teret engedjen es atvaltozzanak azza amik igazabol a husalca alatt, orult gyilkologepekke.

A sebesult ghoulok minden bizonnyal meg ma taplalek utan neznek valahol a varosban ami esetukben nyers, valoszinuleg emberi hust jelent, de ami talan ennel is elgondolkodtatobb, hogy Tiff nyomozasa nyoman ugy gondolta hogy Fomorok lesznek jelen vagy legalabb garbosok, de ha esetleg azok is voltak a hatterbe huzodva atadtak a teret a ghouloknak, az is erdekes kerdes, hogyan tehettek mindezt meg az orosz maffia tudomasa nelkul? Tul sok kerdes merult fel es tul keves valasz, de egyvalami biztos valami nagy es veszterhes van a levegoben, de Baltimoreban sajnos ez korantsem szokatlan dolog.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 115 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Sat 7 Apr 2018
at 03:44
[IC] Kaosz az utcakon
A mellényem zsebébe süllyesztem a már csak félig teli flaskámat miután kortyoltam egyet a sajnos már nem optimálisan hideg whiskyből - tűzharc után mindig jól esik az alkohol, meg persze a hozzá társuló cigaretta, nagy kár, hogy jelenleg nem nagyon érünk rá, hogy rendesen ki tudja élvezni őket. Jelképesen kidobok egy törmelékdarabot a hajamból, majd két szofisztikált társam felé fordulok: -Nézelődtök még? - kérdezem őket. Nincs a hangomban semmi noszogató vagy sértő, azonban az érződik, hogy én lezártam magamban a ma este történteket; Theophylaktos nem volt itt, se másik Fomor, engem pedig ez az egyetlen egy dolog ami foglalkoztat. Persze ők talán vonnak le más következtetéseket, Rick lehet valamire rájön a varázserejével vagy esetleg Guston szúr ki valami érdekeset, de engem jobban érdekel jelenleg a nyugtató dohányfüst és az, hogy eltűnjünk innen: az oroszoktól nem tartok, de a rendőrséggel nem szívesen akasztanám össze semmimet mivel egészen biztosan én húznám a rövidebbet hosszútávon. Meg aztán, akad ötletem jelenleg is: némi indokolt erőszakkal és fenyegetéssel talán meg lehetne tudni, hogy a ruszkik miért nem mozdultak rá arra, hogy idegen csuhás alakok tevékenykednek a raktáraik környéké - ez nem vall rájuk. -Ha meglátnák minket így csupa törmelékesen az estét biztos rács mögött töltjük, még hullák nélkül is. De tudok egy helyet ahol meg tudjuk húzni magunkat reggelig, hacsak nem akartok a még meleg nyomon tovább keresgélni. - teszem hozzá, majd folytatom a dohányzást.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 32 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sun 8 Apr 2018
at 19:23
[IC] Kaosz az utcakon
Tiffany kérdésére csak elutasítólag csóválom a fejemet. Nincs itt sok látnivaló, csak a parázsló romok és az égett hús bűze. A legjobb lenne minél hamarabb eltűnni innen. Egy vadász sem szeret préda lenni, nem hiányzik, hogy valaki itt találjon bennünket. Felveszem a földről a dulakodás közben elejtett macsétámat és az övemről lógó tokjába csúsztatom azt. Tiffany javaslatára feléje fordulok, jelezvén, hogy én készen állok, ha a továbbállás mellett döntünk.
- Igazad van, ne húzzuk itt az időt sokáig. Ha úgy gondolod, hogy biztonságos a hely, akkor menjünk! - Mondom kellő bizalommal a hangomban. Sok furcsaság történt itt ma este, legjobb lesz átgondolni a dolgokat valami nyugodtabb helyen.
Alaric Davidson
 Warden, 138 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Tue 10 Apr 2018
at 09:27
[IC] Kaosz az utcakon
Kibillentem a Ruger forgótárát és a tenyerembe rázom, majd az egyik mellényzsebembe süllyesztem az üres töltényhüvelyeket.
- Elég veszélyes szituáció volt, túl sok zajt keltett mindenféle síkon! - mondom, miközben gyorsan ismét megtöltöm a revolvert. - Egy percet adjatok, utána mehetünk a rejtekhelyedre, Ms Green. - fordulok Tiffany felé. Megpörgetem a tárat, közben egy csuklómozdulattal visszacsattintom a helyére, végül egy sima mozdulattal tokjába lököm a Rugert. Amint ezzel megvagyok a raktárépület felé fordulok és egy nagy sóhaj után felnyitom a Harmadik Szememet.
(ami fogalmam sincsen pl hogyan működik és lehet-e ilyen)
GM
 GM, 470 posts
Wed 11 Apr 2018
at 20:11
[IC] Kaosz az utcakon
Rick a raktarepulet fele fordulva megnyitja magat a harmadik szem altal mutatott kepek fele. Ahogy a kepek beleegetodnek a memoriadban egy sivar epuletet latsz aminek a falabol csontvazkezek nyulnak elo, az epulet leomlott falai mogott mintha csapok tekergoznenek es egy furcsa jelekbol allo szakadozo fatyolszeruseg kezd szejjelbomlani az epulet korul. Az egyik, sot leggyakoribbi jelet mintha lattad volna korabban a fura (es altalad ismeretlen nyelvu mintak kozott amik a felfestett korben voltak alkalmazva)

(Intellect 3 ellen ha valamit akarsz majd belole megfejteni)
Alaric Davidson
 Warden, 139 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: I
Tue 17 Apr 2018
at 08:04
[IC] Kaosz az utcakon
Ahogy felnyitom a Harmadik Szememet a szürreális színek kaleidoszkópként kavargó örvényébe beleszédülök, s szívdobbanásnyi gyengeségemet kihasználva a csontvázkezek mintha felém kapnának, hogy a leomlott falak mögötti csápok közé rángassanak. Ha nem lennék Morgan warden tanítványa lehet, hogy sikerrel járnának, de már számtalan alkalommal éltem át ilyen, nagy rutinnal acélozom meg akaratomat (+2-t kérek a dobásra) és igyekszem kisilabizálni, a jelek értelmét.
GM
 GM, 473 posts
Fri 20 Apr 2018
at 20:55
[IC] Kaosz az utcakon
Morgan tanitvanyakent nem volt menekves, mindent konyv szerint csinaltatok, mindenfele ritualet atneztetek, de a kor, a korulotte orvenylo jelek, mind mind ismeretlennek tunnek, mintha ez nem is az ismert magia resze lenne, hanem valami mas, valami oregebb, sokkal oregebb.
Ahogy az orvenylo csapok es jelek beleegetik magukat az agyadba az egyik ismerosnek tunik, valahol mar lattad, vegul beugrik, egyszer amikor raneztel a Mighty Neinra, ott lattal egy nyitott konyvet amin valami kolapon szerepelt tobbek kozott ez a jel is.

(Uj aspect: "Osi rituale mintazata (1)")
Alaric Davidson
 Warden, 140 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: I
Tue 24 Apr 2018
at 08:39
[IC] Kaosz az utcakon
Nem kísértem tovább a szerencsémet; amit egy varázsló a Harmadik Szemével lát, az vele marad mindörökre, s már épp elég ocsmányság lesz a társaságom, ezért lezárom a Szemet.
- Lépjünk le innen, - mondom a szakállamat dörzsölve - valami más is van itt, ami miatt aggódnunk kell, nemcsak Ivánék! Ezzel a rituáléval semmi sem stimmel, még a szokásos kultista szarságoktól eltekintve is... - morgom aggodalmasan. - Be kéne néznem az Egyetemre a védenceimhez, ugorjunk el oda, oké Tiffany?

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 117 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Tue 24 Apr 2018
at 19:22
[IC] Kaosz az utcakon
Csendben sertepertélek a területen amíg Rick vizsgálódik, a cigarettámat elnyomom az egyik törmelékkupacban azonban a csikket nem dobom el, helyette az egyik zsebembe teszem - nem szívesen hagyok hátra semmilyen terhelő bizonyítékot a fakabátoknak. Mikor a férfi ismét megszólal csak kissé felvont szemöldökkel figyelem: -Igen, valóban nem stimmel. Bár, ezt én a második szememmel is megmondtam volna neked. - kacsintok rá miközben ugratom, majd jelképesen a távolban parkoló autó irányába biccentek: -Jól van, menjünk akkor oda, nekem mindegy, csak minél messzebb legyünk innen. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan nagy lesz a felfordulás a környéken. - teszem még hozzá, majd ha mindenki készen van, elindulok a környéken parkoló autónk irányába. Séta közben összegombolom a vászonkabátomat, nagyjából elrejtve vele az alatta megbúvó MP5k-mat.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 35 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Tue 24 Apr 2018
at 21:04
[IC] Kaosz az utcakon
Rick vizsgálódása közben újra előkapom a macsétámat és megvizsgálom a pengét. Némi öröm az ürömben, hogy a penge látszólag sértetlen. Mikor a többiek készek elhagyni a helyszínt, vetek egy utolsó, csalódott pillantást a csonkig égett romokra.
Remélhetőleg a következő "bevetésünk" nagyobb sikerrel jár majd.
Csendesen, de fürge léptekkel követem két társamat.
GM
 GM, 490 posts
 Fp: 3
Wed 9 May 2018
at 21:37
[IC] Kaosz az utcakon
A kutatassal vegezve gyorsan beszalltok Rick oreg jeepjebe. A kocsin latszik hogy van mar benne vagy fel milliard kilometer, ossze se lehet keverni egy uj autoval, de menni megy. Eppen elhagyjatok a raktarak kornyeket amikor mintha valami mozgast latnatok a szemetek sarkabol, nem tudni pontosan kik azok, de remelitek (rosszul, Tiffnek +1 Fp) hogy nem ismert fel titeket senki.
A kulvaros es az oreg hangar fele veszitek az iranyt ahol Ulrika dolgozik. A csata utanni indulatok miatt az oreg jeep parszor felkohog, de tartja magat. Szerencsere nincsen tul sok elektronika nalatok kulonben minden gallyra ment volna.

A muhelyhez erve latjatok, hogy a viszonylag kesei ora ellenere meg nyitva vannak, vagy legalabbis a hangarajto nyitva es bentrol az autoszereles semmivel ossze nem tevesztheto zajai hallatszanak ki.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 42 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sat 12 May 2018
at 16:39
[IC] Kaosz az utcakon
- Szóval... - kezdek bele a mondandómba, miközben kikászálódok az öreg járgányból - Kit is keresünk pontosan? Vagy kiket? - nézek rá Rickre, akinek a javaslata alapján jöttünk ide.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 121 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Tue 15 May 2018
at 02:42
[IC] Kaosz az utcakon
-Rick egyik, vagy több védencét, bár hogy pontosan mit akar tőle megtudni, azt magam sem értem. - válaszolom Gustonnak miközben egy cigarettát varázsolok az ujjaim közé, a végén azonban a fekete varázsló felé is elpillantok, hiszen erről nem mondott túl sokat, hogy pontosan mi is a hirtelen ötletére a magyarázat. De gondolom láthatott valami olyasmit a rituálé helyszínén, ami miatt úgy gondolja, hogy bajban lehetnek a pártfogoltjai. -Annyi biztos, hogyha már itt vagyunk az autójára ráférne egy kör odabent. - teszem még hozzá félig meddig viccnek szánva, majd elindulok befelé azzal a magabiztossággal, mintha mindennapi vendégnek számítanék Ulrika műhelyében, bár sejthető, hogy ez egyáltalán nem így van.
Alaric Davidson
 Warden, 145 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: I
Wed 16 May 2018
at 06:43
[IC] Kaosz az utcakon
- Ennél sokkal jobb nem lesz a járgány, de nem is kell! - paskolom meg barátian a Jeep motorházát - Mondjuk valóban Ulrika és a pártfogója, az öreg Szergej szokták karbantartani a Jeep-et. Szergely ebben a hangárban nem szokott túl gyakran megfordulni, de ha mégis itt lesz, tudnotok kell, hogy ő semmit nem tud a természetfelettiről. - folytatom, miközben a műhely/főhadiszállás fel indulok - Persze eltekintve egy halom szláv babonától... Max annyit tud, hogy Ulrikának vannak furcsa barátai, de a medvetermetű bácsit nemigen érdekli, gondolom a telep tulajaként van épp elég baja, nem keres még többet... - vonom meg a vállamat. - Amúgy egy ősi szimbólumról akarok velük beszélgetni, Logan nagyon otthon van az ilyesmiben. Ulrika hapsija piszok okos kölyök és amikor még azt hitte, hogy valami démon és ember szerelemgyereke mindent elolvasott, amit tudott az okkultizmusról. Amikor felvilágosítottam, hogy changeling és nem egy kéjsóvár szukubbusz a mamája, egyszerre tűnt csalódottnak és megkönnyebbültnek. - jegyzem meg vigyorogva. - Valahogy még Montrose-zal is összebarátkozott, nem lehetetlen, hogy járt Evan könyvtárában is...

This message was last edited by the player at 13:12, Thu 17 May.

Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Tue 22 May 2018
at 21:42
[IC] Kaosz az utcakon
Amint kozelebb erve a garazshoz belestek az ajton egy viszonylag magas, es ha nem is tulsagosan csinos de sportos kinezetu lanyt lattok amint termetet meghazudtolo konnyedseggel banik emberes meretu alkatreszekkel, kisse megmutatva hogy habar elso ranezesre talan vedtelennek tunne ebben a jonak egyaltalan nem mondhato kornyeken, de valoszinuleg ha kell azert tud magara vigyazni. Szarmazasarol egyebkent nem sok minden arulkodik, talan csak a zoldes fekete haja, ami normal esetben lehetne festett is, de eseteben jo esellyel ez a termeszetes szin, vagy eseteg ugy lett festve hogy festett zoldnek tunjon a dolog.
Amint kiszur titeket feltartott ujjal int ne jojjetek kozelebb ugy jegyzi meg messzirol - Rick, regen nem lattalak, valami baj van azzal az oreg ronccsal? - kerdezi, de nem erzodik ugy mint aki le akarna szolni Rick sokat megelt jarganyat, inkabb amugy kedveskedoen hivja csak roncsnak - Lekapcsolok mindent, sok munkam van benne es most nem szeretnek megint majd egy honapig szinte ingyen dolgozni mindenfele kiegett alkatreszek miatt - mondja majd gyorsan nekilat hogy minden letezo dolgot aramtalanitson ami draganak tunik a kornyeken es lekapcsolja gyorsan az auto motorjat is. Maga a szerelt auto egy felspecizett dodge, elegge idos hogy meg Rick se susse ki veletlenul, de a belepakolt extrak valoszinuleg joval modernebbek mint maga a kocsi. Az auto oldalan festesek vannak jo esellyel valaki oyane aki vagy valami bandaban van vagy csak szeretne ugy tunni mintha valamiben benne lenne.

This message was lightly edited by the player at 21:42, Tue 22 May.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 122 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Thu 24 May 2018
at 20:50
[IC] Kaosz az utcakon
A többiek mögött lépek be a műhelybe, a kabátom alá bedugott kezem a kompakt gépkarabélyom markolatán nyugszik - na nem azért, mert nem bízok Rick ismerőseiben, semmi efféle személyes ellenérzésem nincs az általa védelmezettek irányába; én inkább úgy általában nem akarok megbízni senkiben. Azokban az időkben amikor Nolan pilótája voltam és még mellette a maffiában is ügyködtem nagyon rátelepedett az elmémre a bizalmatlanság s ez a mai napig így van - amikor Ulrika meglát minket biccentek az irányába, majd megkönnyebbülten konstatálom, hogy rajta kívül nincs itt senki. Elengedem a fegyver markolatát és megigazítom a szövetkabátomat, majd egy cigarettaszálat a számba csúsztatok és rágyújtok: füstöt fújva vizsgálom meg az autó oldalára festett motívumokat miközben fél füllel hallgatom azt amit mond és még mielőtt a fekete varázsló válaszolhatna megszólalok: -Egyedül vagy? - kérdezem miközben felegyenesedek az autó mellől. -Akadna néhány dolog amiben Logan otthon van, kissé égető szükségünk volna némi információra. - hamuzok közben a földre természetes nyugodtsággal, elvégre ez egy műhely, amúgy is minden retkes; meg ilyesmi dolgok sose foglalkoztattak. -De Rick ezt majd jobban el tudja mondani. - teszem még hozzá, majd az összemázolt autó irányába biccentek: -Kinek a kocsija ez? - vágom hozzá a kérdést, bár valószínűleg hozzászokott már a néhány találkozónk alatt, hogy nem a kifinomult modoromról vagyok híres.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 43 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sun 27 May 2018
at 15:16
[IC] Kaosz az utcakon
Egy fél mosollyal figyelem, ahogy Tiffany hozza a formáját. Én szokásomhoz híven, mikor beszélgetésre kerül a sor, inkább meghúzódom a háttérben és rábízom két társamra a szócséplést. Túlságosan nagy kényelmet szül a bizalom, amit nem mindig engedhetünk meg magunknak. Inkább kicsit gyanakvóan nézek körbe a helységben és figyelem, mikor Ulrika kikapcsol minden elektronikát a műhelyben. Egy-két masináról ötletem sincs mi lehet, talán ha unalmas irányt vesz a beszélgetés, vagy túlságosan belemerülünk a mágiába, unaloműzésképpen megtippelem mire használják őket.
De először  megvárom mire lyukadunk ki, hátha találunk méni összefüggést ebben az összevisszaságban, amibe keveredtünk.
Alaric Davidson
 Warden, 146 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: I
Mon 28 May 2018
at 12:58
[IC] Kaosz az utcakon
- Szia Rikka! Neeem, a járgány teljesen rendben van, a rádió mondjuk elfüstölt, de azzal szerintem kár is megint próbálkozni vele. Majd Tiff énekel ha zenét akarunk! Az érdes modorával ellentétben a hangja nagyon édes! - válaszolom mosolyogva a zöld hajú csajnak és Tiffanyra kacsintok. - Logan szokás szerint itt van Veled? Ha nincsen, akkor el tudod érni? Beszélnem kéne vele, elég sürgős lenne! - intek a műhely felé kérdőn.

This message was last edited by the player at 12:58, Mon 28 May.

Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Thu 31 May 2018
at 21:21
[IC] Kaosz az utcakon
Ulrika a Logant firtato kerdesekre elkomorodik - Nincsen - valaszolja vegul. - Napok ota nem lattam, azota hogy... - razza meg a fejet - ...szoval volt egy kis vitank - vonja meg vegul a vallat - Azt gondoltam visszajon eddigre, de - nez korbe szinpadiasan es szinte kapva kapva Tiff kerdesen inkabb arrol kezd el beszelni - Valami penzes uri fiue, vagyis nekem ezt mondtak, de - int a kocsi fele - nem lepodnek meg ha valami Cliftoni bandatage lenne, bar penze az van, amiket belepakoltam - csovalja meg a fejet

This message was last updated by the player at 21:21, Thu 31 May.

Alaric Davidson
 Warden, 149 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Thu 26 Jul 2018
at 09:10
[IC] Kaosz az utcakon
- Nézd, tudom, hogy néha elég nehéz kordában tartani a dühöt, neked legalább annyira, mint Logannak... - mondom bátorítóan - Az, hogy idáig eljutottatok, már nagyban mutatja, hogy komolyan gondoljátok, ezt - intek körbe úgy általában az egészet. Tudod, ezt a "normális élet dolgot". - leülök egy halom egymásra pakolt kerékre - Megkérdezhetem, hogy min ugrottatok össze? - kérdezem Ulrikától.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 45 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Thu 26 Jul 2018
at 12:17
[IC] Kaosz az utcakon
Érezvén, hogy személyes téma felé terelődik a beszélgetés, feltűnésmentesen eltávolodom a beszélgetőkből és kilépek a műhelyből a friss levegőre. Nem megyek messzire, csak hogy ne feszélyezzem Ulrikát a jelenlétemmel. Senki sem beszél szívesen a privát dolgairól árgus fülek szemek előtt. Ha már kint vagyok vetek egy pillantást a közvetlen környezetünkre. Ismeretlen utca ez számomra, bármi rejtőzhet itt.
Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Fri 27 Jul 2018
at 21:22
[IC] Kaosz az utcakon
Rick szavaira Ulrika kicsit megcsovalja a fejet - Normalis mi? - mondja aztan ugy emel a helyere egy sulyosnak latszo muszert mintha csak szivacsbol lenne. Sohajt egy nagyot es megjegyzi - A konyvei - Logan mindig is erdeklodott a kulonfele osi kulturak es konyvek irant habar a bennuk talalhato ritualekat a Feher Tanacs mar ugy felhigitotta hogy jobbara semmi hasznuk nincsen, de Logan mindig is hitt benne hogy talal valamit. - Fura figurakkal kezdett baratkozni. Mondtam neki hogy szalljon ki, de... - legyint egyet. Logan akaratos, Ulrika meg korantsem a manipulacio mintakepe, nem nehez elkepzelni hogy a beszelgetes rovid uton veszekedesse es kiabalassa valtozott. - Azota nem lattam - amint korbenez rajtatok es kezdenek a gondolatok egymast kergetni az agyaban a szeme ugy kerekedik el hogy szinte el is felejtetik egy idore hogy fel kezzel emelget olyan dolgokat amikkel egy megtermett ember is komolyan megbirkozik - Ugye nem kerult bajba? Nem... hivatalos ugyben keresed - habar nem tertel ki kulonsebben arra mivel is jar a munkad, de a Nine tagjai se nem hulyek se nem tudatlanok teljesen, nyilvan tudjak egy orzonal mit jelent sok esetben ha hivatalos ugyben keres valakit.

This message was last updated by the player at 21:22, Fri 27 July.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 123 posts
 Fp: 4, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Sun 29 Jul 2018
at 07:59
[IC] Kaosz az utcakon
A beszélgetést hallgatva nézegetem a Dodgeot, furcsának találom, hogy egy gazdag clifftoni ficsúr (már ha tényleg az övék) ilyen kevésbé ismert garázsba hozza az autóját tuningolni - megvizsgálom amennyire tudom, Nolan biztos tudni akar majd róla, hiszen lehet, hogy meglepetés versenyzőként akarnak megjelenni vele az egyik éjszakai gyorulási viadalon. Kissé ködös az emlékezetem, de mintha mondott volna valami olyat, hogy egyszer az egyik versenyzőjük csúnyán lebőgött az egyik futamon Nolan egyik pilótája által - aki akkor éppen nem én voltam, az utóbbi időben kevés lehetőségem jutott az ilyen dolgokra. -El tudod érni telefonon? - vágok bele hirtelen a beszélgetésbe a magam nyers módján miután eleget vizsgáltam az autót. Beszéd közben belepöckölöm a csikkemet egy kicsit messzebbi kukába, egy elégedett mosollyal nyugtázva sikeremet, majd fél kézzel nekitámaszkodok Rick vállának, válaszra várakozás közben pedig Guston irányába tekintgetek.
Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Sun 29 Jul 2018
at 20:12
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff hirtelen jott kerdesere Ulrika megrazza a fejet - Nem. - mondja vegul - Eloszor azt gondoltam csak megint a muzeumban van es lehallkitotta, de mar napok teltek el - teszi hozza keseruen

This message was last edited by the player at 20:15, Tue 31 July.