Flash - Fudge I : Test run.   Posted by Nybakk.Group: 0
Jack T. Russel
 player, 25 posts
Tue 8 May 2012
at 15:04
Re: Flash - Fudge I : Test run.
OOC: Åja, trodde vi ikke hadde kommet frem enda... Luul!

"Finn ett sted å gjemme bilen Watts, vi går til fots herfra.". Wilkins vender hodet mot de andre som sitter bak, "Gjør klart for oppdrag om litt! Vi holder oss i skyggene og opprettholder kontakt via radio. Ingen skyting med mindre tyskerne skyter først. Prio er å finne ut hva som skjer i bygget, ingen leker helt.

Triller observasjon selv, men har ikke terninger på helsekosten. :P Er det natt forresten?
Nybakk
 GM, 402 posts
 Maktsyk
 Overwatchbestyrer
Tue 8 May 2012
at 16:05
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Midt på dagen
Jack T. Russel
 player, 27 posts
Wed 9 May 2012
at 20:16
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Vi går mot landsbyen, våpnene klare, samtidig som vi prøver å holde oss skjulte. Jeg går foran, of course!
Ivan Hammer
 player, 171 posts
 Most Wanted
Wed 9 May 2012
at 21:26
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Watts ser kjapt etter en garasje eller ødelagt bygning stor nok til å gjemme lastebilen. Om det er mulig ber han om hjelp av de andre til å kamuflere den også.
Vladof Illitsjev
 player, 24 posts
Thu 10 May 2012
at 15:58
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Hoydenheimer tenner på en røyk og hjelper Watts med bilen. "Lyst på en røyk?" spør han Watts mens de leter.
Ivan Hammer
 player, 173 posts
 Most Wanted
Thu 10 May 2012
at 23:02
Re: Flash - Fudge I : Test run.
"Ja gjerne to, glemte å ta med egen pakke."

Lyving, dårlig. (minus, blank)
Vladof Illitsjev
 player, 27 posts
Fri 11 May 2012
at 13:43
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Hoydenheimer kaster pakka si til Watts "Vær så god, har mer enn nok selv."

This message had punctuation tweaked by the player at 15:16, Fri 11 May 2012.

Ivan Hammer
 player, 174 posts
 Most Wanted
Fri 11 May 2012
at 14:33
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Watts tar i mot og takker den gode legen med et smil. Han slenger pakka sammen den andre på innerlomma og gjør seg ferdig med å trekke over lastebilen før han stikker ut til de andre. Han låser seff dørene på bilen før han stikker. Vel ute finner han seg en fin plass midt i rekka som går mot byen og prøver å gjøre seg til et lite mål, pokker om han skal bli skutt her ute.

Hvor stor er egentlig den her landsbyen? Tror jeg har misforstått og så for meg en liten by med blokkhus og slikt.

Nybakk
 GM, 410 posts
 Maktsyk
 Overwatchbestyrer
Sun 13 May 2012
at 21:31
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Du har ikke misforstått. Er en liten by, og selv om byggene er slitte og delvis kollapset, er det nok blokker til at dere ikke har full oversikt over byen.

Dere går sakte innover byen, nedover hovedgata. Ting er stille i byen, ikke så mye som en liten fugl eller zombie til å bryte stillheten. Ikke før har dere tenkt det før motordur bryter stillheten. Motorduren er på venstre hånd, noe foran dere, og kommer nærmere. Dere befinner dere i en hovedgate, med kryssende gater litt foran og bak dere, og bygninger på hver side.

TENKE RASKT NÅ
Jack T. Russel
 player, 33 posts
Sun 13 May 2012
at 21:43
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Wilkins vender seg brått mot de andre og hvisker med en litt hevet stemme. "Hoydenheimer, Watts: inn i bygget her med meg! Dere andre, inn i bygget rett ovenfor oss. Bryt radiokontakt til det er stille igjen!" Wilkins signaliserer gruppen hans om å følge ham mot det nærmeste bygget med vinduer (gjerne på flere etasjer, så vi har oversikt over gaten nede).

This message was last edited by the player at 21:44, Sun 13 May 2012.

Showly
 player, 214 posts
Sun 13 May 2012
at 21:53
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Drake haster bort til bygget, men han kunne skjult seg noe bedre. Han vil jo se hva som kommer selvsagt.
Vladof Illitsjev
 player, 28 posts
Mon 14 May 2012
at 19:50
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Hoydenheimer løper bort til bygget som Wilkins pekte på, og finner et sted å legge seg slik at ingen kan se ham med hendene over hodet
Nybakk
 GM, 412 posts
 Maktsyk
 Overwatchbestyrer
Mon 14 May 2012
at 19:53
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Dere sprinter i dekning, og rekker å gjemme dere før en kübelvagen kommer kjørende. Dere kan se den passere i et veikryss litt lenger fremme. Det ser ut til å sitte fire personer i bilen, og selv om dere bare får et raskt glimt har i alle fall et par av dem tyske uniformer.
Vladof Illitsjev
 player, 30 posts
Mon 14 May 2012
at 20:01
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Hoydenheimer tar lerka si fram med skjelvende hender og tar en dyp slurk, lukker øynene og prøver å ro ned pulsen sin.
Showly
 player, 216 posts
Mon 14 May 2012
at 21:05
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Drake tar fram rifla på impuls. Idet han gjør det dunker hånden hans bort i en granat, noe som setter i gang kreativ tankevirksomhet de neste par minuttene.

This message was last edited by the player at 21:06, Mon 14 May 2012.

Ivan Hammer
 player, 176 posts
 Most Wanted
Mon 14 May 2012
at 21:52
Re: Flash - Fudge I : Test run.
"Var ikke det litt nære på? Hva om vi bare blir igjen her mens vår offiser går for å sjekke hvor de kommer fra, eller hvor de skal hen?"
Jack T. Russel
 player, 36 posts
Thu 17 May 2012
at 22:49
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Wilkins vinker til de andre i bygget ovenfor, og signaliserer dem om å møtes på gaten nede. "Hold tett følge med meg, og hold dere i skyggen.". Wilkins går først i gruppen, og flytter gruppen nedover gaten mot krysset der de sist så tyskervogna kjøre.

OOC: Ruller observasjon og får dugelig... tror jeg. Dugelig var ett hakk over god, sant? Det var to plusser på terningkastet i hvert fall.

This message was last edited by the player at 00:03, Fri 25 May 2012.

Nybakk
 GM, 424 posts
 Maktsyk
 Overwatchbestyrer
Fri 25 May 2012
at 17:48
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Er dugelig, ja. Får du dobbel pluss eller dobbel minus, kan du trille to terninger til. Får du dobbelpluss igjen går du opp ETT hakk, dobbelminus ned et. Men du kan ikke bli trukket ned igjen hvis du har trilla dobbelpluss, eller opp hvis dobbelminus. Er du usikker, bare post grunnskillen din og det du trilla, så regner jeg det ut. Må forøvrig beklage dårlig posting fra min side. Eksamen osv.

Dere fortsetter nedover gaten etter bilen, og dere har ingen problemer med å følge sporene etter kjøretøyet, da Wilkins er Usedvanlig årvåken. Til slutt får dere sneket dere bort til en større plass, hvor dere kan se kübelvagenen dere så stå parkert, ved siden av to andre av samme type.

På andre siden av plassen, ca 50 meter, står det en større bygning, en større hall med trapper opp til to dobbeltdører, greske søyler, full pakke. Dere kan se to tyske soldater stå i trappa, tydeligvis på vakt.


Om området: Flere gater munner ut i plassen dere er på. De omkringliggende byggene er medtatte, men ser solide ut, 2 eller 3 etasjer. Det store bygget er noe høyere (duh), og 3 biler står parkert ved trappa, hvor det står 2 soldater lengre oppe. Fortsatt dagslys, er nå ettermiddag.

Showly
 player, 227 posts
Sat 26 May 2012
at 21:25
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Drake foreslår å snike seg inn i den høye bygningen via et vindu eller tak på et av nabobyggene.

"Hva sier dere?"
Jack T. Russel
 player, 42 posts
Sat 26 May 2012
at 21:37
Re: Flash - Fudge I : Test run.
"Roger". Wilkins gir signal om å bevege seg mot det nærmeste bygget, og opp til taket. Gruppen går tett og forsiktig, og prøver å lage så lite lyd som overhodet mulig.

Har folk forslag til hva vi gjør? :P

This message was last edited by the player at 21:11, Wed 30 May 2012.

Nybakk
 GM, 430 posts
 Maktsyk
 Overwatchbestyrer
Mon 4 Jun 2012
at 16:37
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Dere får karret dere opp til et tak på østsiden av bygget. Dere er nesten like høyt oppe som taket på bygget dere skal til, og det ser ikke ut til å være vakter på denne siden av bygget. Det er imidlertid et smug mellom deres tak og hustaket dere gjerne vil nå. Dere har tau og entrehake, og smuget er også mulig å hoppe over hvis man er sprek og føler seg dristig.
Jack T. Russel
 player, 44 posts
Tue 5 Jun 2012
at 15:27
Re: Flash - Fudge I : Test run.
"Ser ut som det bare er en vei å gå da...". Wilkins lener hodet langsomt ut vinduet og skuer litt rundt på gaten nedenfor. Det ser ikke ut som det kommer noen med det første, med mindre de klarer å lage for mye lyd... "Den med best kastearm, her." Han graver opp ett langt stykke tau fra sekken med en hengekrok festet på enden, og rekker det ut til førstemann som melder seg til å kaste.

This message was last edited by the player at 15:28, Tue 05 June 2012.

Nybakk
 GM, 445 posts
 Maktsyk
 Overwatchbestyrer
Sun 5 Aug 2012
at 13:34
Re: Flash - Fudge I : Test run.
*crickets*
Nybakk
 GM, 449 posts
 Maktsyk
 Overwatchbestyrer
Sat 11 Aug 2012
at 21:16
Re: Flash - Fudge I : Test run.
Usikker på hvem jeg skal gi skylda for stillstand her, tror jeg går for delt skyld mellom meg, skovly og Dario.

Wilkins ser lenge på teamet sitt, før han innser at han selv nok er den beste kasteren på laget. Han biter i det sure eplet, og slynger repet med entrehaken ut mot taket på den andre siden. Det høres et lite KLONK, og kroken ser ut til å feste seg i en nusselig liten skorstein.
Jack T. Russel
 player, 48 posts
Sun 12 Aug 2012
at 12:45
Re: Flash - Fudge I : Test run.
"Jævela barnehage altså..!" mumler Jack til seg selv mens han forsiktig gir seg ut på tauet og begynner og klatre over til det andre bygget.

Get shit moving, gogogo! Check for å klatre sant? *triller* Middels, biatch!