[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban.   Posted by Loremaster.Group: 0
Haleth
 NPC, 0 posts
Sun 23 Sep 2018
at 21:07
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Mielott Rodwen igazabol valaszolni tudna megjon a hir es a kocsmaban altalanos zajongas kezdodik. Az emberek megindulnak az ajto fele, de a kinti teren is mar tomeg van. Latszik valami mozgas a tavolban de nem sok az emberek kozott.

Haleth rogton megkegyzi - Az egyik fenti szobaablakbol jobb ralatasunk lenne - persze at is lehet tolakodni a bameszkodokon ha nagyon akar az ember. Mindenesetre ugy tunik az eloljaro erkezese sokkal nagyobb dolog a varoska eleteben mint a vasar mert arrol messze nem ment ennyire az izgatott beszelgetes. Lathatoan mindannyian nagyon vartak mar hogy visszaerjen hirekkel es az elkapott szavakbol ugy tunik nem csak azzal tert vissza, de nem tudjatok pontosan mire gondolhatnak.

This message was last updated by the player at 21:07, Sun 23 Sept 2018.

Baranor
 Gondorian Leader, 51 posts
 End: 27/27 Fat: 21
 Hope: 13/13 Shadow: 0+0
Mon 24 Sep 2018
at 10:53
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Amikor látom, hogy Caedynna és Eldrahan kifelé indulnak, már lépek utánuk, de Haleth szavaira megtorpanok.
- Odavezetsz, kiskomám? - kérdezem a fiút és biztatóan megveregetem a vállát - Ha úgyis nagy a tömeg, akkor aligha tudjunk olyan helyre könyökölni magunkat, ahonnan látunk, s hallunk valamit! Haakon, felmegyek Halethel! - szólok oda a vadásznak és a felfelé vezető lépcső felé intek - Nem sok kedvem van a sokaságban tülekedni. - teszem hozzá magyarázóan, azután, ha lehet, keresek egy szobát amiről jó rálátás nyílik a történésekre. Amúgy is szívesen megnézném magamnak ezt a nevezetes Héostort, aki egymaga indult ilyen veszélyes feladatra.
Caedynna
 Dunadan Wanderer, 341 posts
 End:28/28 Fat:12+0
 Hope:11/13 Shad:0+0
Tue 25 Sep 2018
at 20:02
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Egy kissé kétségbeesett mosolyt erőltetek magamra Eldrahan szavait hallva: -Örülnék, ha ez lenne az egyetlen furcsaság amellyel ma el kéne számolnom. - jegyzem meg, majd hozzá hasonlóan én is próbálok kicsit közelebb kerülni, hogy szemügyre vehessem ezt a bizonyos elöljárót. Tolakodni nem akarok, s távol maradok a tömegtől is amennyire csak tehetem, de bízom benne magasságom segít benne, hogy átlássak az emberek felett.
Eldrahan
 Rohirrim Minstrel, 14 posts
 End:29/29 Fat:21+0
 Hope:13/13 Shad:0+0
Wed 26 Sep 2018
at 20:45
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Mikor kiérek az épület elé, azonnal a hátasomhoz lépek. Megszokta az embereket, de tartok tőle, hogy a hirtelen összeverődő tömeg megriasztja. Ha szükséges, nyugtató szavakat duruzsolok a fülébe és megveregetem a nyakát. Csak ezután fordulok a helyeik érdeklődésének irányába.
Haleth
 NPC, 0 posts
Wed 26 Sep 2018
at 21:16
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Haleth buzgon bologatva mutatja az utat Baranornak - Nagyuram, ha szukseged van aprodra - kezd bele - Szeretnek en is ennyire nagy harcos lenni - probalja kisse izgulva felvezetni a dolgokat, de kozben feliranyitja a gondori kapitanyt a felso szintre. Maraeya ugy dont hogy Baranorral tart, igy vegul ok ketten az egyik emeleti ablakbol kitekintve nezik vegig az esemenyeket.

Eldrahan atfurakodik a tomegen hogy elerjen Hollosorenyhez, a lonak lathatoan semmi baja, a tomeg egyelore nem zavarja, de ez jo esellyel meg fog valtozni ha meg sokaig ennyire csoportosulnak az emberek.

Caedynna magassagabol adodo elonyet probalja kihasznalni. Thanguron is odasetal moge, o sem tunik ugy mint aki tolakodni akarna.

Teddynek lathatoan nyoma veszett, nem latjatok a konnyu leptu hobbit merre jarhat eppen.

Akarhogyan is de nagyjabol mindannyian latjatok mi tortenik, Baranor es Mara sokkal jobban ralat fentrol, de valamelyest mindenki latja amint egy arannyal diszitett fedett kocsi (Nem valami modern postakocsi, ez joval kevesbe tunik gyorsnak viszont massziv) szep lassan begurul a varoska foterere korulotte fegyveresek a varoskahoz es a rohirok altal kedvelt fegyverzethez hasonlo felszerelesben, minden bizonnyal az eloljaro orsege, a kocsi mogott pedig jelentos szamu furcsa voros pancelba oltozott fegyveres erkezik.

(Valami "eszleles" szerut dobhattok, hogy ez most Awareness, Riddle, Lore vagy Battle pl azt mindenkire rabizom, akar teljesen massal is lehet probalkozni, de ez a negy az ami egyertelmu informaciot hordozhat, nyilvan az extra informacio a valasztott kepzettsegtol es a sikeresseg merteketol fugg majd. Fontos hogy csak egyet valasszatok.)

This message was last edited by the player at 21:16, Wed 26 Sept 2018.

Baranor
 Gondorian Leader, 52 posts
 End: 27/27 Fat: 21
 Hope: 13/13 Shadow: 0+0
Tue 2 Oct 2018
at 09:10
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
- Derék kölyök vagy, Haleth! - mondom nevetve és összeborzolom a haját - Egy harcosnak mindig elkél egy bátor segítség, s ami erőben és kitartásban hiányzik, azt meghozzák az évek, no meg a temérdek gyakorlás! - mondom biztatóan - Én azonban nem vehetlek magam mellé, az én utam más vidékekre visz, ahol nemigen van helye gyermeknek, ha mégoly lelkes is, mint Te! - jelentem ki barátságosan, de határozottan - Azért ne add fel: amíg nem tudsz vitéznek elszegődni, légy bátor és becsületes minden nap! Azzal nem hibázhatsz: a jól végzett munkának éppoly becsülete van, mint a hadakozásnak! - biztatom Haleth-et, nehogy elszontyolodjon, majd felmegyek az emeletre. Felérve alaposan megnézem magamnak az elöljárót és kíséretét. Kissé meghökkenek a vörös páncélos alakokon, akik eléggé kirínak a környezetből, de ezen a fura helyen nem ez az első meglepetés. - Mara, te láttál már hasonló népeket, mint azok ott? - mutatok rájuk, hátha Beorn népe többet tud ezekről, mint én.

11:08, Today: Baranor rolled 5,2,5,2 using d12,d6,d6,d6 with rolls of 5,2,5,2.  Awareness.
11:08, Today: Baranor rolled 2,3,2 using d12,d6,d6 with rolls of 2,3,2.  Lore, hátha kell.

Caedynna
 Dunadan Wanderer, 342 posts
 End:28/28 Fat:12+0
 Hope:11/13 Shad:0+0
Tue 2 Oct 2018
at 21:38
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Pipámat tömködve figyelem a közeledő, arannyal díszített kocsit, közben pedig Eldrahan közelében maradok, nem szeretném, hogyha bárki is egyedül maradna ebben az ismeretlen közegben - ebbe persze jómagam is ugyanúgy beletartozok, nem csak ő, így aztán, ahogy a közelében álldogálva figyelem az érkezőket, módom adódik néhány megjegyzést tenni: -Egyre furcsább kezd számomra lenni ez az egész. - csóválom meg a fejemet. Az elöljáró őrségének tűnő katonák jelenléte persze egyáltalán nem furcsa, azonban a mögöttük közeledő, vörös páncélba öltözött fegyveresek látványa egyáltalán nem nyugtat meg, kezem folyamatosan a kardom markolatán nyugszik, így figyelem az eseményeket.

14:35, Thu 27 Sept: Secret Roll: Caedynna rolled 8,14 using 1d12,3d6+5 with rolls of 8,2,1,6.  Awareness.
Haakon
 Barding Warden, 680 posts
 End:9/30 Fat:18+0
 Hope:13/13 Shad:0+2
Thu 4 Oct 2018
at 15:47
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Mindig ilyen izgatottak a helyiek? - kérdezem Rodwentől, majd én is az ajtóhoz, vagy valamelyik földszinti ablakhoz megyek, hátha látok valamit.
Rodwen
 NPC Emissary, 0 posts
 Woodland Realm
Mon 8 Oct 2018
at 21:14
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
In reply to Haakon (msg # 216):

Haakon kerdesere Rodwen roviden megvonja a vallat, de lathatoan erdeklodik - Jomagam sem regen erkeztem, de az igaz, hogy ily felbolydulast meg nem lattam errefele -

This message was last updated by the player at 21:14, Mon 08 Oct 2018.

Loremaster
 GM, 1553 posts
 One Ring to Rule Them All
 One Ring to Find Them
Mon 8 Oct 2018
at 21:32
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
A menet szep lassan beer a varoska foterere. A kocsi mogott erkezo voros pancelosok bemasiroznak szepen sorjaban a falakon belulre bar meg nem ertek be mind
Caedynna
 Dunadan Wanderer, 343 posts
 End:28/28 Fat:12+0
 Hope:11/13 Shad:0+0
Tue 9 Oct 2018
at 02:38
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Összeborzolt szemöldökkel figyelem a kocsi körüli őröket, először nem is igazán fogom fel, pontosan mit is látok, de amikor megcsapja az orromat az az iszonyatos bűz amelyhez hasonló már elég sokszor tapasztaltam otthon, rögtön összeáll a kép. Kardot rántok, majd láthatóan izgatottan kezdek integetni a magasból figyelő társaimnak, valamint odalépek Eldrahanhoz és megragadom a karját, próbálom az ivó felé ráncigálni; láthatóan hajthatatlan vagyok a távozást illetően, ha nem fog jönni, ott fogom hagyni: -El kell mennünk innen de azonnal, gyere, menjünk a többiekhez, itt pillanatokon belül mészárlás lesz! - mondom kapkodva, miközben nyugtalanul figyelem az érkezőket és hátrálok a fogadó felé; ha a többiek időben ki tudnak jönni onnan, talán elmenekülhetünk a településről még mielőtt késő lenne.
Eldrahan
 Rohirrim Minstrel, 15 posts
 End:29/29 Fat:21+0
 Hope:13/13 Shad:0+0
Tue 9 Oct 2018
at 17:27
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Magam sem tudom, miért, de nagyon rossz érzésem támad a vörös páncélosok láttán. Igyekszem minél jobban megvizsgálni őket, egy pillanatra fellépek hátasom kengyelére, hogy jobban lássam a felszerelésüket, esetleg az arcukat. Próbálom felidézni, hogy népem ősi legendáiban szerepel-e bármi ilyen harcosokról - akár a szövetséges népek, akár - és sajnos ettől tartok - az ellenségek oldalán. Fejemben felcsendülnek Irime keserű szavai: "Árulás hozta az ellenséget a falak közé..."
Loremaster
 GM, 1554 posts
 One Ring to Rule Them All
 One Ring to Find Them
Wed 10 Oct 2018
at 20:33
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Caedynna meg eppen berangatja Eldrahant a fogadohoz hogy riadoztasson mindenkit, de Baranor es Mara az emeleten vannak, es mielott barminemu komoly riadoztatasra futna az eloljaro kiszall akocsijabol.
Magas, vallas alak, csodalatosan kidolgozott pancelban, a nyaka korul mives aranylanc. Talan tulontul is diszes es draga felszereles az altalatok is ismert rohir oltozekekhez kepest.
A ter kozepere erve megszolal - Haycombe nepe! Eszak nepe! - emeli mintegy aldasra a kezet majd folytatja - Igaz uratok visszatert -
Mire az orok es az eddigre a varosba beszivargo voros pancelosok fegyvert rantanak es elkezdik leoldosni a lakosokat
Baranor
 Gondorian Leader, 54 posts
 End: 27/27 Fat: 21
 Hope: 13/13 Shadow: 0+0
Thu 11 Oct 2018
at 11:23
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Egy pillanatra ledermedek, ahogy a vörös páncélosok nekitámadnak a civileknek, ám utána azonnal kardot rántok és lerohanok a fogadóba, ahol gyors pillantással felmérem, hogy ott vannak-e a társaim.
- Héostor visszatért, de ellenséget hozott a falak közé, leölnek mindenkit! - kiáltom és közben igyekszem felmérni, hogy mire van jobb esélyünk: gyorsan kitörni innen, majd mielőbb eltűnni Haycombe-ból, mert Irime nyomára itt nem akadunk, az bizonyos...vagy esetleg itt kialakítani valami védhető pozíciót és szembeszállni az ellenséggel, esetleg mielőbb rájuk rontani, amíg a városiak öldöklésével vannak elfoglalva?

13:22, Today: Baranor rolled 7,1,4,5 using d12,d6,d6,d6 with rolls of 7,1,4,5.  Battle ha lehet a Leadershipre kérek extra sikert.
Haakon
 Barding Warden, 682 posts
 End:9/30 Fat:18+0
 Hope:13/13 Shad:0+2
Thu 11 Oct 2018
at 12:07
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Visszarohanok az asztalhoz, ahol az előbb voltam, és felkapom a fegyvereimet, majd a fogadóshoz rohanok. - Van másik kijárat is, vagy csak amin bejöttünk? - kérdezem türelmetlenül. Utána körbekiáltok a többieknek - Vegyétek a fegyvereiteket, nem maradunk itt!
Aldor
 NPC Innkeeper, 0 posts
 The Falling Goat
 Haycombe
Thu 11 Oct 2018
at 21:36
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
In reply to Haakon (msg # 223):

A fogados kisse meg az esemeny hatasa alatt van, ledobbenve, lesokkolva - Hova mehetnenk? - majd mintha magahoz terne kicsit - Van hatra ajto - mindenesetre nem tunik hatarozottnak

This message was last updated by the player at 21:36, Thu 11 Oct 2018.

Loremaster
 GM, 1557 posts
 One Ring to Rule Them All
 One Ring to Find Them
Thu 11 Oct 2018
at 21:46
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Mindenesetre az esemenyek gyorsan porognek. A voros pancelosok rettento osszeszokottan es gyorsan mozognak, fura landzsaik es hosszu nyelu baltaik segitsegevel rogton az osszegyult harcosoknak esnek es a varos legeselyesebb vedoi esnek el szempillantasok alatt fegyvereiktol. Harcmodoruk valahogy idegen, nem a kornyekrol valo ebben biztosak vagytok.

A fogadoban rajtatok, a fogadoson, Halethen es Rodwenen kivul alig par helyi meg a vandormuzsikus maradt mikozben az eloljaro tebolyult kacajanak kisereteben orei csoszognak a bejarati ajto fele. Immar mindannyiotok szamara nyilvanvalova valik az amit Caedynna kiszurt. Elohalottak.
Caedynna
 Dunadan Wanderer, 344 posts
 End:28/28 Fat:12+0
 Hope:11/13 Shad:0+0
Mon 15 Oct 2018
at 18:49
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
A fogadóba lépve nem késlekedek, amint az összes társam bent van azonnal elkezdem elbarikádozni a főbejáratot az asztalokkal és székekkel, meg azzal ami éppen a kezem ügyébe kerül: csak fél füllel hallgatom, hogy van-e hátul ajtó, jelenleg csak az a fontos, hogy szemből ne tudjon ránk rontani az a sok fegyveres akiket közeledni láttunk még mielőtt lendületesen bevágtam az ajtót. Az eszembe folyamatosan az jár amit akkor is gondoltam mikor megláttam ezt a települést: nagy hiba volt idejönni. Az egész eddig is egy rossz rémálomnak tetszelgett, de most már valóban azzá is vált.
Eldrahan
 Rohirrim Minstrel, 16 posts
 End:29/29 Fat:21+0
 Hope:13/13 Shad:0+0
Tue 16 Oct 2018
at 07:56
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Mielőtt követném Caedynnát a fogadóba, megragadom a hozzám legközelebb lévő gyerekeket és mosolyogva, de határozott mozdulattal a lovam nyergébe emelem őket. Hűséges hátasom szemébe nézek, megsimogatom és halk, határozott hangon beszélni kezdek hozzá - Vágtass barátom, ahogy még soha. Megtalállak. Követem a szememmel, ameddig csak lehet, majd belépek az épületbe és előkészítem a fegyvereimet. Soha nem gondoltam volna, hogy a múltban, őseim között ér a végzet.
Baranor
 Gondorian Leader, 55 posts
 End: 27/27 Fat: 21
 Hope: 13/13 Shadow: 0+0
Tue 16 Oct 2018
at 14:56
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Egy kissé hökkenten nézem, ahogy Caedynna védelemre rendezkedik be: ahogy a harcnak, úgy a bölcs visszavonulásnak is van ideje, s most inkább az utóbbinak jött volna el szerintem.
- Ha itt kell meghalnunk, remélem, hogy harc közben tesszük! - kiáltom, miközben egy lócával kiékelem a hátsó ajtót - Ha vörös páncélosok ránk gyújtják a fogadót, úgy fogunk elmúlni, mint a régi, pogány királyok: lángokkal övezve, barátainkkal körbevéve. - mondom és felkészülök a védelemre. - Castamir átkozott árnyára mondom, nem hittem volna, hogy visszakívánkozok arra a dombtetőre, orkokat kaszabolni! Hogy a Bitorló vigye messzire! - nevetek fel kényszeredetten. - Haakon, ha már itt ragadunk, nem akarsz az emeletről nyilazni? Ha leszeded az áruló elöljárót, tán' a többiek megfutnak...
- vonok vállat és hallatszik, hogy magam sem igazán hiszek ebben - Haleth! Kölyök merre vagy? Most jól jönne egy apród, figyeld, hogy melyik irányból támadnak és kiálts! - kiáltok a legényke után.

This message was last edited by the player at 14:59, Tue 16 Oct 2018.

Haakon
 Barding Warden, 683 posts
 End:9/30 Fat:18+0
 Hope:13/13 Shad:0+2
Sat 20 Oct 2018
at 11:10
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Gyertek, kitörünk, hátul! - kiáltom a fogadóban lévőknek - Mutasd. - mondom a fogadósnak, és figyelem, hogy a többiek jönnek-e velem. Amikor (lehetőleg minél hamarabb), mindenki összeszedte magát, elsőként hagyom el a fogadót, felkészülve hogy azonnal megtámad valaki.
Caedynna
 Dunadan Wanderer, 345 posts
 End:28/28 Fat:12+0
 Hope:11/13 Shad:0+0
Mon 22 Oct 2018
at 15:40
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Fél füllel hallgatom a mögöttem folyó tömör megbeszélést a taktikáról miközben annyira eltorlaszolom rövid idő alatt a bejáratot amennyire csak tudom, majd a többiekre pillantok, hogy mit akarnak tenni: jómagam inkább maradnék itt, bár pontosan tudom, hogy ránk fogják gyújtani a fogadót idővel, azonban kint se a túlélésre, se a halálig tartó harcra nincs esélyünk és nem kívánok senki fogja lenni hátralévő életemben; már ha ez a mi életünk és a mi sorsunk, magam sem tudom már mit gondoljak a történtekről, de azt tudom, hogy őseim inkább halnának meg egyenes háttal harcolva minthogy fogságba essenek, talán itt az idő követnem példájukat.
Loremaster
 GM, 1559 posts
 One Ring to Rule Them All
 One Ring to Find Them
Mon 29 Oct 2018
at 21:14
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Haleth felszlad az emeletre hogy figyelje a torteneseket, a fogados, a zenesz es a tunde a foldszint kozepere gyulnek lathatoan nem igazan tudnak mit kezdeni magukkal, jobbara nem harcosok, mig Rodwen akar harcos akar nem, de fegyvert nem lattok nala.
Caedynna es Baranor probalja a bejaratokat annyira kiekelni amennyire csak lehet.

(Battlet nem is kell dobnotok a megfelelo helyszin miatt automatikusan +2 kockat kaptok)

Eppencsak odapakoltok az ajtokhoz par nehezebb butort mikor lerohan Haleth - Elolrol jonnek - nyel egyet - a halottak - lathatoan kicsit sok neki a dolog de probal kitartani

Az elso ajton fegyver csattog, meg nem szakadt be, de kozben az ablakokon is probal bekaszalodni egy-egy zombi.

(Egyelore ket ellenfel van tamadasi pozicioban, egy teljes kor nekik bemaszni amig ti szabadon tamadhatjatok oket)
Caedynna
 Dunadan Wanderer, 346 posts
 End:28/28 Fat:12+0
 Hope:11/13 Shad:0+0
Mon 5 Nov 2018
at 17:28
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Amíg Haleth odafent van és van egy szusszanásnyi időnk arra, hogy pihenjünk iszok néhány kortyot és azon gondolkodok, hogy vajon ki fogunk-e innen jutni valahova. Éreztem, hogy nem kellett volna a faluba jönnünk, amióta elszabadult odakint a vérontás bármennyire is próbálok arra gondolni, hogy ez valószínűleg csak egy rossz álom, nem tudok így gondolni rá többet; a halál közelsége miatt nehéz elvonatkoztatni a valóságtól.
Ahogy az első zombik megpróbálnak bemászni az ablakok közelébe és két kézre fogva a kardomat lesújtok az egyikre, reménykedve benne, hogy még azelőtt sikerül levágnunk őket mielőtt a következők próbálkoznának a behatolással.
Haakon
 Barding Warden, 684 posts
 End:9/30 Fat:18+0
 Hope:13/13 Shad:0+2
Mon 5 Nov 2018
at 20:37
[IC] 2947 Nyár eleje: Távozóban
Most vagy soha, aki lemarad, az itt marad! Gyerünk kifelé! - parancsolok ki MINDENKIT az épületből, mielőtt a halottak felgyújtják, vagy romba döntik valamivel.