[IC] Act I-1: Kaosz az utcakon.   Posted by GM.Group: 0
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 158 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Fri 14 Dec 2018
at 21:31
[IC] Kaosz az utcakon
A kérdésre és a kétségekre válaszul a hátamat a falnak vetem, felhúzom bal lábamat, a cigarettát is tartó bal kezemmel a melleim alatt átfont jobbom tenyerébe könyökölök, így megtámasztva az államat, majd egy aprót szívok a cigarettába mielőtt válaszolnék: -Kicsit korábban is feltehettétek volna ezeket a kérdéseket Logan barátotoknak, hogy ne kerüljetek ebbe a helyzetbe. - válaszolom miközben kifújom a füstöt. -A Fomor akivel kikezdtetek nem mást mint Theophylaktos, egy rendkívül kegyetlen és ravasz alak, semmilyen paktumot nem tart tiszteletben, a saját szabályai szerint játszik. Több mint kétezer éve ütköztem meg vele először, de még most se ismerem annyira, hogy tudjam utánatok fog-e menni bosszúból avagy sem. - magyarázom, majd nagyot szívok a cigarettából. Persze, ez a kétezer év úgy hangozhat, mintha azóta harcolnék vele, de szeretem így előadni a reinkarnációm történetét. -De nektek meg se forduljon a fejetekbe megpróbálni Logant kiszabadítani, vagy bármit csinálni a jövőben anélkül, hogy Ricket megkérdezitek, majd azzal mi foglalkozunk. - hagyok egy rövid hatásszünetet, elgondolkodva nézek közben a fiatalokra, akiktől talán annyival nem is vagyok idősebb, de mögöttem már áll egy leélt élet és annak darabos emlékei. -Talán a Paranetterek el tudnak titeket bújtatni amíg lenyugszanak a kedélyek, de én a helyetekben mindig tartanék fegyvert a párnám alatt a jövőben. - nézek Rickre, ugyanis én magam nem ismerem a szervezetük annyira, mint amennyire ő (ha jól sejtem).
Guston Roux
 Vampire Hunter, 78 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sat 15 Dec 2018
at 21:54
[IC] Kaosz az utcakon
A kőkört takaró ponyvát finoman összébb tekerem, ügyelve arra, hogy közvetlenül ne érintkezzek vele. Habár sejtem, hogy nem esne bajom, jobb az óvatosság, az ilyen mágikus dolgok sosem voltak az erősségeim. Mikor összetekergettem annyira, hogy nem lóg minden irányba, felveszem óvatosan és elindulok a lépcső irányába, miközben Tif szavait hallgatom. Ránézek a fiatalokra és bólintok nekik, érzékeltetve velük, hogy igaz, amit a nő mond nekik. Habár én nem ismerem őket, ha a társaim segíteni akarnak nekik, nekem nincs ellenvetésem. Meg hát, amúgy is oda tartunk, akkor meg már miért is ne? Megállok a lépcső tövében, nem indulok automatikusan fel, megvárom, ha még a többieknek akadna valami mondandójuk.
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 15 Dec 2018
at 22:47
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff szavai lathatoan kisse megrettentik a fiatalokat, szotlanul nezik vegig amig Guston megragadja az eleg neheznek bizonyulo kokort es elindul kifele. Rick azonban nem akarja vagy nem tudja csak igy otthagyni oket ezert felejuk fordul - Nagy butasag volt ebbe belekeverednetek, ezeke az alakok joval erosebbek nalatok, a paranet talan el tud titeket rejteni, mindensetre a kovetkezo hetekben ne mutatkozzatok, tunjetek el annyira amennyire csak lehet. - mar mar elindulna de meg megfordul - Es ne ilyen elhagyatott epuleteket valasszatok. Menjetek a szuleitekhez, a nagyszuleitekhez vagy barkihez a rokonsagban akiben megbiztok es barmi tortenik ne hagyjatok el az otthonukat -

This message was last updated by the GM at 22:47, Sat 15 Dec 2018.

GM
 GM, 586 posts
 Fp: 3
Sat 15 Dec 2018
at 22:48
[IC] Kaosz az utcakon
Mar mar el birtok indulni mikor Leon megegyszer osszeszedi magat annyira hogy megkerdezze - Logannal mi lesz? -
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 15 Dec 2018
at 22:50
[IC] Kaosz az utcakon
Baltimore ore kemeny tekintettel fordul hatra - Logant bizzatok ram, megnezem mit tehetek erte, de ezert a tetteert felelnie kell - fordul meg es indul kifele majd miutan felertetek a lepcson jegyzi meg feletek fordulva csak - Nem tudom mire valo ez a ko, de lent egy nagyon rosszul kivitelezett idezo kort probaltak felrajzolni. Azt hiszem minnel gyorsabban meg kene tudnunk mirol is van szo, mert ilyen rajzolatokat meg nem lattam korabban soha -

This message was last updated by the GM at 22:50, Sat 15 Dec 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 160 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Thu 20 Dec 2018
at 19:13
[IC] Kaosz az utcakon
Szótlanul figyelem Ricket és a fiatalokat miközben az ajtótól nem messze támaszkodok ahogy azt eddig tettem - azt sejtem, hogy a háborúban meggyengült Őrzőknek nem igazán volna kapacitásuk elrejteni őket, de remélem, hogy a paranettereknek lesz elég kapacitásuk hozzá, különben nagyon csúnya napok várnak rájuk. Miután Rick befejezte és egyértelművé válik távozó szándékunk, ellépek a fal mellől, figyelem egy kicsit őket, búcsúzóul bólintok, majd a többiek után sietek, vagy csak csatlakozom hozzájuk, ha addig nem indultak el még én sem: -Az a hely annyira nincsen messze a házamtól, alig néhány perc kocsival, és viszonylag közel van a tengerparthoz is. - magyarázom. -Jó lesz ha erős ellenállásra készültök, ha most odamegyünk.
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 22 Dec 2018
at 16:13
[IC] Kaosz az utcakon
Rick elgondolkozva hallgatja Tiff okfejteset - Mennyire erosre? - a Guston altal cipelt csomagra bok - Ha ennyire akarjak lehet jobb lenne nem odavinni nekik. Nomeg talan valami mast is ki tudunk deriteni ha nem tamadunk direktbe ra a pribekjeikre, tartok tole van belole utanpotlasuk ugy is - kisse elgondolkozik - Nem tudom barmit ki birnek e deriteni arrol mit is akarhatnak vele, lehet nem, de meg eppen meg tudom probalni. Mindenesetre ha megis oda megyunk most akkor lehet jobb lenne addig valahol biztonsagba helyezni -

This message was last updated by the GM at 16:13, Sat 22 Dec 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 80 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sun 23 Dec 2018
at 17:12
[IC] Kaosz az utcakon
-Az én lakom a város eldugott részén van, elég lepukkant környék. Kötve hiszem, hogy józan elméjű egyén arrafelé keresné, ha meg valaki mégis szimatolna arrafelé... nos a szomszédaimon nem könnyű eligazodni. - teszem én is a közösbe az információkat, hátha segít a döntésmeghozásában. - Egyesek putrinak hívnák a helyet. De nem olyan rossz. Meg lehet szokni, ha nem zavar az állandó hangzavar és a szag.

Boldog 1000. posztot, egyúttal Boldog Karácsonyt is! :)

This message was last edited by the player at 17:13, Sun 23 Dec 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 161 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 24 Dec 2018
at 22:02
[IC] Kaosz az utcakon
-Eldugni nem hiszem, hogy elég volna, ahogy mi is tudtuk követni egy rituáléval, úgy jó eséllyel ők is rátalálnának. - gondolkodok hangosan. -Sok barátom van akinél biztonságban lenne egy darabig, fegyverrel őriznék, akár a városon kívül, de ha Theophylaktos akar valamit idővel megszerzi. Én inkább megsemmisíteném, de a döntés ez ügyben a tiéd. - nézek Rickre. -De ha odamegyünk kimenteni Logent akkor hozzám is be kell ugornunk, kell még lőszer és több fegyver. - magyarázom miközben a falon eldörzsölöm a cigarettát a csikket pedig elpöckölöm egy véletlenszerű irányba. -Ami pedig az ellenállás méretét illeti... Erősre, Garbósok, csatlósok, Theophylaktos jó stratéga, sok szolgája van és nem bíz semmit a véletlenre, sokan lesznek, ha ki akarjuk menteni onnan Logent, jó terv kell különben otthagyjuk a fogunkat.

Boldog karácsonyt neked is!

This message was last edited by the player at 13:44, Tue 25 Dec 2018.

Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Thu 27 Dec 2018
at 22:13
[IC] Kaosz az utcakon
Rick elgondolkozik kicsit mielott valaszolna - Koszonm Guston, de ha az a hely ennyire vegyes akkor a kuszobok sem erosek arrafele. Ott nem hagyhatjuk ha az ellenfel ennyire eros. - majd Tiffre nez - Fegyverek, nos az ha ez mind igaz sosem art majd, de mielott megsemmisitenenk meg kene tudnunk miert keresi ezt. - osszerancolja a homlokat - Es aztan ha tudjuk mindenkeppen semmisitsuk meg. Akarmit is tudhat ez a ko, azt akar mas uton is elerhetik, jobb tudni mire is szamithatunk, de ha egy modot el tudunk tuntetni azzal jot teszunk ebben biztos vagyok. - kisse elmorfondirozik a dolgon - Ha kiadnank a szoveget rajta, talan az meggyengitene, de ehhez ido kene es az hogy teljesen megfejtsuk es meg akkor sem biztos a dolog - majd ahogy rajott hogy elkalandozott visszater a temahoz - Mindenesetre egy direkt osszecsapas ha ekkora tuleroben vannak talan tul sok lenne, talan ha tudnank segitseget szerezni... - vakarja meg az allat - A haboru ota a Feher Tanacs ereje meg nem allt helyre, ha tudok is szerezni orzoket jobbara kepzes alatt allo fiatalokat kapnek, ha nagyon szerencsenk van akkor esetleg Vad Billt vagy Ramirezt de amiota Harry eltunt... - sohajt egy nagyot - Eselyesen magunknak kell helyt allnunk. Talan a tunderektol kerhetnek segitseget, de a Nyari udvart lekoti a ghoulok elleni haboru, a Teli udvart meg - megrazza a fejet - Meg ha tudok is segitseget szerezni jobb nem gondolni milyen uzletet kene kotnom ezert. Azt hiszem at kell gondolni alaposan kit vagy mit tudunk az oldalunk ra allitani anelkul hogy meg nagyobb problemaba kerulnenk mint amilyenben mar vagynuk. -

This message was last updated by the GM at 22:13, Thu 27 Dec 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 81 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sun 6 Jan 2019
at 14:21
[IC] Kaosz az utcakon
-Nos, akkor mi legyen? Addig cipeljük magunkkal mindenhova? - kérdem társaimat a tervet illetően. Ezt követően Rickre pillantok:
- Nem tudnánk meggyőzni a Nyári Udvart, hogy segítsenek? Ha úgy van ahogy mondod, és hadban állnak a ghoulokkal, akkor csak meg kell említenünk, hogy ezt a követ keresik és máris közös az ellenségünk. - mondom, majd homlokráncolva még hozzáteszem - Vagy talán aggaszt, hogy pontosan mit rejthet ez a vacakság? A tündérek kezében sem biztos, hogy jobb helye lenne. - Sóhajtom a végét már csak a saját gondolataim lezárása végett, majd tanácstalanul nézek a többiekre.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 162 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Sun 6 Jan 2019
at 17:51
[IC] Kaosz az utcakon
-Azok a ghoulok akik a követ keresték biztosan csak zsoldosok voltak. - mondom kicsit rossz szájízzel a dolgot, jó volna, ha akadna egy erős szövetségesünk a Fomor ellen, de nem hiszem, hogy egy ilyen apróság miatt mellénk állna a Nyári Udvar. -A kő nálunk, itt igazából már csak Logen sorsa a tét. Viszont ehhez nem tudok segítséget kérni a sajátjaimtól, nekik nem fog annyit érni az élete, hogy kockáztassanak, és őszintén szólva, én sem tudom... - hagyom a levegőben a dolgot miközben előveszek egy újabb cigarettát. -Én azt javasolnám, hogy vigyük el Mr. Corbihoz a követ, beosonok és elrejtem a házában. Régóta él ott a családjával, erős lesz a küszöb és tele van fegyveressel, egy két estét kibír ott, amíg döntünk. Utána pedig elmehetünk szétnézni, ki tudjuk-e menteni Logent anélkül, hogy mi is fogságba esnénk. Mit szóltok?
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sun 6 Jan 2019
at 22:56
[IC] Kaosz az utcakon
Guston felvetesere Rick megrazza a fejet majd Tiff magyarazata utan hozzateszi - Segitsegre nehez szamitani a tunderektol. O persze megallapodhatnank veluk, de jobb szeretnem elkerulni hogy Titania adosa legyek - huzza el a szajat kicsit - Meg mindig inkabb a nyari udvarral uzletelnek ha mindenkeppen kell, de mindket udvar kijatssza a megallapodasokat asjaat szajize szerint. Illetve mivel nem tudjuk mire kepes talan jobb lenne nem adni olyanok kezebe akik finoman szolva is megbizhatatlanok - sohajt egyet es meghallgatja Tiff felveteset Mr Corbirol. Mikor a lany befejezte felvonja a szemoldoket- Akar mukodhet a dolog. Persze veszelybe kerulnek, nagy veszelybe. Ha behivjak oket... - nem fejezi be de erezheto hogy annyira nagy velmennyel nincsen barmilyen maffias fegyveresek kepessegeirol. - Megbizhatoak? Ha kijatsszak a fomoroknak akkor hiaba csianltunk mindent - azert sohajt egyet - Persze ha nincsen jobb otlet benne vagyok, de mindenesetre tovabbra is szeretnem kicsit megvizsgalni. Par ora, max reggelre befejeznem. Ha megtudjuk miert akarta talan jobban tudunk kuzdeni ellene - nez korbe kerdoen - Aztan megprobalhatjuk megsemmisiteni vagy elrejteni - vegul rater Logan kerdesere is - Logan kelloen hulye volt hogy ilyen helyzetbe kerult, de azert megprobalom kimenteni. Megertem ha nem akartok ilyen veszellyel szembeszallni, de orulnek ha segitenetek. A fomorokat ismerve akarhogyan is probaljuk csavarni a dolgokat jo esellyel megprobalnak majd csapdaba csalni minket ugyhogy valami... Barmi erosites nem artana -

This message was last updated by the GM at 22:56, Sun 06 Jan.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 82 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Thu 10 Jan 2019
at 17:56
[IC] Kaosz az utcakon
Igazítok a kő fogásán és egy fél-mosollyal válaszolok Ricknek:
- Jól van, jól van. Értem én, hát persze, hogy segítek. Amúgy sincs jobb nyomom, amin bármerre elindulhatnék. - mondom, egyértelműen a Vörösökre gondolva közben, majd közelebb lépek hozzá. - Szerintem a legjobb lesz, ha el is indulunk a nyomon, felesleges itt ácsorognunk. A részleteket út közben is meg tudjuk beszélni. - eztán a nőre nézek: -Te jössz Tiff? Vagy ha elrejtetted a követ, más dolgod akad?
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 163 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Sun 13 Jan 2019
at 16:23
[IC] Kaosz az utcakon
Kissé félrehúzott szájjal válaszolok arra a kérdésre, miszerint a maffia emberei megbízhatóak-e: -Ez nehéz kérdés. Nem értenek a természetfelettihez, üzletelni biztos nem fognak velük, ha pedig valaki erővel akarna bemenni oda, arra gondolkodás nélkül tüzet nyitnának. - válaszolok Rick kérdésére. -De jobb ötletem most nincs. Ha vizsgálgatni akarod akkor bemehetünk hozzám is, az közel van mind a két helyhez és nem fog minket senki zavarni. - válaszolom a varázslónak, majd utána Gustonnak is felelek arra a kérdésére, hogy velük tartok-e. -Nem mondom, hogy nem volna más dolgom, de egyikőtök sem ért annyira a Fomorokkal való harchoz, mint én, arról nem is beszélve, hogyha lehetőségem van rá, akkor mindig megpróbálok lesújtani rájuk. - érvelek a férfinek miközben szívom a cigarettámat, majd a végén, hogy nyomatékot adjak a mondandómnak, bólintok: -Úgyhogy igen, veletek.
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Thu 17 Jan 2019
at 21:49
[IC] Kaosz az utcakon
Rick bolint - Koszonom. De akkor eloszor menjunk hozzam, van par dolog amit magamhoz kell vennem. Az az igazsag hogy ott jobban fel vagyok szerelkezve, ha vigyaztok ram, akkor jo esellyel ott sokkal gyorsabban meg tudok valamit mondani es valamennyit alhattok is - sohajt egyet - Ha semmi mast nem tudunk meg akkor pedig talan tenyleg ez a Mr Corbi a legjobb megoldas hogy ideiglenesen tarolhassuk ezt a kokort akarmit is jelent vagy tud -
Miutan nagyjabol megallapodtatok sietve mentek Rick oreg jeepje fele majd a kesei orak miatti szinte ures utcakon is majd 10 percbe telik mig elertek Rick regies hazahoz. MAr jartatok erre, nem eppen a kenyelem megtestesulese, nincsen rendesen melegviz, se aram, egyszoval varazslokent tokeletes de barki masnak...
Mindenesetre amint leparkoltok es bementek Rick gyertyakat gyujt es amint kenyelembe helyeztetek magatokat elmegy hogy kisse jeghideg vizzel letusolva felfrissitse kisse magat es aztan a pincehelysegbe beveszi magat a kokorrel.

Masnap reggel kerul elo kialvatlanul karikas szemekkel. A fatuzelesu tuzhelybe kicsit begyujt hogy reggelit es ami ugy tunik mindennel fontosabb neki egy kavet fozzon majd mikor kisse evett es magaba toltott egy jo adag kavet megszolal.
- Nem vagyok biztos benne, de ugy tunik valamifele idezo szoeg ez. - majd kicsit korrigalja magat - Nem is idezo hiszen nem a szo szoros ertelmeben idez inkabb jelzo, figyelemfelhivo ige lehet. - megvonja a vallat - Sokat nem sikerult kideritenem, de az biztos valamit vagy valakit hiv ha megfeleloen elmondjak. - belekortyol a kavejaba - Ha a fomorok azt szeretnek hogy ez a valaki vagy valami jojjon akkor en latatlanba azt kell mondjam semmikeppen nem szeretnem meglatni mi is az - sohajt egy nagyot - A szokasos konyvkiados trukk sem jonne be vele, Logan elete ehhez kepest valoszinuleg nem sokat er, az egesz kornyek lakossaga az en vedelmem alatt all, lehet meg kene semmisitenuk. Mindenesetre Logant azert en megprobalnam megmenteni mindenkeppen. Mit gondoltok? -

This message was last updated by the GM at 21:49, Thu 17 Jan.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 84 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Tue 22 Jan 2019
at 19:55
[IC] Kaosz az utcakon
Próbálom befogadni az elhangzottakat. Nagy vonalakban azt hiszem értem mire gondol Rick, de nehéz pontosan felfogni, hogy miféle veszélyt is jelenthet a kő. A házigazda kérdésére eképp válaszolok: - Nos, hát megígértük nekik, hogy megmentjük Logant. Nem mintha kötne a szavunk, de nem érezném jól magam, ha cserben hagynánk őket. Te meg akarod menteni, engem nem tart vissza semmi. De mindenképpen próbálj meg pihenni előtte. Túlságosan mozgalmas éjszakánk volt, a tested nem fogja bírni a hajtást a legkritikusabb pillanatban. - Közlöm vele a gondolataimat, majd hozzáteszem: - Ne aggódj, majd mi őrködünk. Ha bármi baj van, azonnal értesítünk!
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 164 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Thu 24 Jan 2019
at 14:45
[IC] Kaosz az utcakon
Keresek magamnak valami kényelmesnek tűnő helyet az estére és onnan figyelem a bejáratot, a karabélyommal a kezemben; egy idő után unottan lötyögtetem meg az üres flaskámat és keresgélek egy kicsit Rick házában, hátha találok még valami alkoholt. Másnap reggel amikor a varázsló megjelenik a szavait végighallgatva egyetértek Gustonnal: -Szerintem is pihenj kicsit, mi elvagyunk tovább ébren, meg gondolom jól elfáradtál fejben az egész este alatt. De abban egyetértek, hogy semmisítsük meg. - magyarázom a többieknek. Nem kifejezetten van rálátásom a fekete férfi szakterületére, de azt tudom, hogy sok esetben megsemmisíteni egyszerűbb és kockázatosabb valamit mint "semlegesíteni". -Egyenlőre még nekem sincs más feladatom, ha lesz, majd értesítenek róla, de amíg ez nem történik meg, addig segítek nektek kiszabadítani Logent. De az estét lehet jobb volna megvárni, annyira nem elhagyatott környék az, nappal nagy káosz alakulhatna ki percek alatt.

This message was last edited by the player at 14:46, Thu 24 Jan.

Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Mon 28 Jan 2019
at 22:20
[IC] Kaosz az utcakon
Rick halasan bolint - Szolgaljatok ki magatokat - int korbe - Es ha tudjatok semmisitsetek meg nyugodtan, ha nem akkor megprobaljuk kesobb - aztan elindul a haloszoba fele suru asitasok kozepette. Az ajtoban valami eszebe jut - Keltsetek fel kora delutan, keszulnunk kell ha sikeresek akarunk lenni - mondja bar a vegen mar szinte csak motyog es beesik az agyba

This message was last updated by the GM at 22:20, Mon 28 Jan.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 85 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Tue 29 Jan 2019
at 14:43
[IC] Kaosz az utcakon
Korábban sikerült egy keveset szundítanom a lakásban. Amíg Rick vizsgálódásának eredményét vártam akaratlanul is elbóbiskoltam, habár pihentető alvásnak aligha lehetett nevezni. Minden esetre, nekem elég lesz a mai napra. Eképpen tanakodom magamban, miközben odaviszem és a konyhaasztalra helyezem a kőkört, alatta a vászonnal, amiben elhoztuk. Hátamat a falnak vetve ülök le egy oldalra fordított székre és a kőkör vizsgálgatásával foglalatoskodom. Nem keresek semmiféle nyomot, pusztán alaposabban is szeretném szemügyre venni, nem úgy mint annak a pincének a félhomályában, ahol először megláttam. Rövid időközönként felnézek, megkeresem Tiffany-t a tekintetemmel, majd miután körbepásztáztam a szobát egyszer-kétszer visszatérek a vizsgálódáshoz. Magam sem tudom hányszor ismétlem meg ezt a folyamatot rendszeresen, mikor már lassacskán rákúszik az álom a szememre. De még mielőtt teljesen elnyomna, feltápászkodom és az ablakhoz lépek, hogy kiszellőztessem kissé a fejem.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 165 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Thu 31 Jan 2019
at 22:42
[IC] Kaosz az utcakon
Egy Rick spájzából gyűjtögetett vörösborral a kezemben vizsgálgatom a kőkört miközben hol azt, hol pedig Gustont figyelem: -Őszintén szólva én nem nagyon értek ezekhez. - kezdek bele, miközben egy cigarettát keresek elő; meglehetősen kezdek kifogyóban lenni. -De robbanószerem van otthon bőven. Gondolom az megoldás volna. - magyarázom. Ugyan nem kérdeztem meg a varázslót, hogy zavarja-e a füst a házában, de az én szememben eléggé le van harcolva az egész épület, úgyhogy biztosan nem bánja; meg, valószínűleg nem fog senkit meglepni, hogy nem voltam ennyire udvarias. -De most itt... Megpróbálhatjuk széttörni fizikai erővel, de nem tudom mennyire bölcs döntés.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 86 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sat 16 Feb 2019
at 16:37
[IC] Kaosz az utcakon
Visszalépek az asztalhoz, ahova a kőkört helyeztük és még egyszer végigmérem, mintha még nem láttam volna jó néhányszor az elmúlt pár órában. Vállaimmal kissé körözni kezdek, miközben válaszolok:
- Hát, gondolom megpróbálhatjuk. De akkor keressünk neki valami bakot, meg valami kalapács-féleség sem ártana. - Mondom, miközben elkezdek kutakodni a lakásban, hátha találok a célnak megfelelő eszközt.
GM
 GM, 596 posts
 Fp: 3
Tue 19 Feb 2019
at 22:07
[IC] Kaosz az utcakon
A lakasban szejjelnezve nem lepodtok meg hogy modern felszerelest nem talaltok de oriasi kalapacsot sem. A tuzhelye nehez, de nem feltetlenul dijazna ha azt hasznalnatok kalpacsnak vagy ullonek. Nyilvan ilyen jellegu dolgokat nem lehetetlen a varosban talalni, de ugy tunik Rick lakasaban semmi ilyen nincsen.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 88 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Wed 20 Feb 2019
at 16:15
[IC] Kaosz az utcakon
Miután semmi célnak megfelelő eszközt nem találtam, megfogom a kőkört és a falnak támasztom úgy, hogy ne dőljön el.  Megállok előtte, kissé oldalasan, majd a lábamat felemelve, lendületesen rátaposok a közepére, remélvén, hogy a rugalmatlan kődarab esetleg megreped vagy kettétörik. Habár esélyt keveset látok rá, mégis megpróbálom.
GM
 GM, 598 posts
 Fp: 3
Thu 21 Feb 2019
at 22:09
[IC] Kaosz az utcakon
Guston megprobalja osszeszedni minden erejet, de a kokor kemeny granitbol keszulhetett. A taposas teljesen eredmenytelen, legalabb valamifele szemetzuzo vagy autovago felszereles kene hozza, esetleg csak egy profi utvefuro, de vegszuksegben talan egy kezi utvefuroval is neki lehetne menni, bar az durvan sok munkanak tunik Gustonnak. Persze Rick mellett ebbol egyik sem mukodne sokaig, a normal kezi erovel mukodo kotoro kalapacsok is bevallhatnanak persze, foleg Tiff emberfeletti erejevel, de kotoro kalapacsot nehezeb talalni a varosban.