[IC] Act I-1: Kaosz az utcakon.   Posted by GM.Group: 0
GM
 GM, 466 posts
Thu 5 Apr 2018
at 21:24
[IC] Kaosz az utcakon
Egy kemeny harc utan vagytok. A varos szeli raktarepuletben, ami egyebkent az orosz maffia erdekteruleten van es nem az olaszen, komolyabb osszecsapas vart titeket mint gondoltatok volna. Natalie komolyabb eroknek parancsolt mint amirol Ricket tajekoztattak a felettesei es nagyon komoly ghoul tamogatast kapott. Egymagatokban valoszinuleg mindannyian alul maradtatok volna, igy is komoly segitseget jelentett hogy Natalie kepzetlen, de eroteljes tuztamadasa nyoman langra kapott a raktar jo resze es a leomlo teto tobb ghoult is maga ala temetett. Persze a zurzavarban eltuntek a rituale resztvevoi es a ghoulok maradeka is.

A rendorok meg nem ertek ki, de vagy ok vagy az oroszok minden bizonnyal felbukkannak nemsokara. Ez nomeg az amit lattatok komoly fejtorest okoz nektek. Valamifele nagyszabasu rituale elokeszitese folyt itt, meg nem jartak kozel, de az oriasi kor amin dolgoztak mindenkeppen komolyan elgondolkoztato. Valamifele csomag volt a vezeto (Natalie?) kozeleben, nem nagyon birtatok komolyabban megnezni, es a kor elkeszult reszeinel is szokatlan jeleket lattatok. Habar Rick kovette a kultusz par tagjat idaig, de teljes bizonyossaggal nem jelenthetitek ki hogy biztosan Natalie vezette az elokeszuleteket mert minden resztvevo sulyos kamzsat viselt, meg a ghoulok is, bar ok gyorsan megszabadultak tole, hogy groteszk testuknek teret engedjen es atvaltozzanak azza amik igazabol a husalca alatt, orult gyilkologepekke.

A sebesult ghoulok minden bizonnyal meg ma taplalek utan neznek valahol a varosban ami esetukben nyers, valoszinuleg emberi hust jelent, de ami talan ennel is elgondolkodtatobb, hogy Tiff nyomozasa nyoman ugy gondolta hogy Fomorok lesznek jelen vagy legalabb garbosok, de ha esetleg azok is voltak a hatterbe huzodva atadtak a teret a ghouloknak, az is erdekes kerdes, hogyan tehettek mindezt meg az orosz maffia tudomasa nelkul? Tul sok kerdes merult fel es tul keves valasz, de egyvalami biztos valami nagy es veszterhes van a levegoben, de Baltimoreban sajnos ez korantsem szokatlan dolog.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 115 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Sat 7 Apr 2018
at 03:44
[IC] Kaosz az utcakon
A mellényem zsebébe süllyesztem a már csak félig teli flaskámat miután kortyoltam egyet a sajnos már nem optimálisan hideg whiskyből - tűzharc után mindig jól esik az alkohol, meg persze a hozzá társuló cigaretta, nagy kár, hogy jelenleg nem nagyon érünk rá, hogy rendesen ki tudja élvezni őket. Jelképesen kidobok egy törmelékdarabot a hajamból, majd két szofisztikált társam felé fordulok: -Nézelődtök még? - kérdezem őket. Nincs a hangomban semmi noszogató vagy sértő, azonban az érződik, hogy én lezártam magamban a ma este történteket; Theophylaktos nem volt itt, se másik Fomor, engem pedig ez az egyetlen egy dolog ami foglalkoztat. Persze ők talán vonnak le más következtetéseket, Rick lehet valamire rájön a varázserejével vagy esetleg Guston szúr ki valami érdekeset, de engem jobban érdekel jelenleg a nyugtató dohányfüst és az, hogy eltűnjünk innen: az oroszoktól nem tartok, de a rendőrséggel nem szívesen akasztanám össze semmimet mivel egészen biztosan én húznám a rövidebbet hosszútávon. Meg aztán, akad ötletem jelenleg is: némi indokolt erőszakkal és fenyegetéssel talán meg lehetne tudni, hogy a ruszkik miért nem mozdultak rá arra, hogy idegen csuhás alakok tevékenykednek a raktáraik környéké - ez nem vall rájuk. -Ha meglátnák minket így csupa törmelékesen az estét biztos rács mögött töltjük, még hullák nélkül is. De tudok egy helyet ahol meg tudjuk húzni magunkat reggelig, hacsak nem akartok a még meleg nyomon tovább keresgélni. - teszem hozzá, majd folytatom a dohányzást.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 32 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sun 8 Apr 2018
at 19:23
[IC] Kaosz az utcakon
Tiffany kérdésére csak elutasítólag csóválom a fejemet. Nincs itt sok látnivaló, csak a parázsló romok és az égett hús bűze. A legjobb lenne minél hamarabb eltűnni innen. Egy vadász sem szeret préda lenni, nem hiányzik, hogy valaki itt találjon bennünket. Felveszem a földről a dulakodás közben elejtett macsétámat és az övemről lógó tokjába csúsztatom azt. Tiffany javaslatára feléje fordulok, jelezvén, hogy én készen állok, ha a továbbállás mellett döntünk.
- Igazad van, ne húzzuk itt az időt sokáig. Ha úgy gondolod, hogy biztonságos a hely, akkor menjünk! - Mondom kellő bizalommal a hangomban. Sok furcsaság történt itt ma este, legjobb lesz átgondolni a dolgokat valami nyugodtabb helyen.
Alaric Davidson
 Warden, 138 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Tue 10 Apr 2018
at 09:27
[IC] Kaosz az utcakon
Kibillentem a Ruger forgótárát és a tenyerembe rázom, majd az egyik mellényzsebembe süllyesztem az üres töltényhüvelyeket.
- Elég veszélyes szituáció volt, túl sok zajt keltett mindenféle síkon! - mondom, miközben gyorsan ismét megtöltöm a revolvert. - Egy percet adjatok, utána mehetünk a rejtekhelyedre, Ms Green. - fordulok Tiffany felé. Megpörgetem a tárat, közben egy csuklómozdulattal visszacsattintom a helyére, végül egy sima mozdulattal tokjába lököm a Rugert. Amint ezzel megvagyok a raktárépület felé fordulok és egy nagy sóhaj után felnyitom a Harmadik Szememet.
(ami fogalmam sincsen pl hogyan működik és lehet-e ilyen)
GM
 GM, 470 posts
Wed 11 Apr 2018
at 20:11
[IC] Kaosz az utcakon
Rick a raktarepulet fele fordulva megnyitja magat a harmadik szem altal mutatott kepek fele. Ahogy a kepek beleegetodnek a memoriadban egy sivar epuletet latsz aminek a falabol csontvazkezek nyulnak elo, az epulet leomlott falai mogott mintha csapok tekergoznenek es egy furcsa jelekbol allo szakadozo fatyolszeruseg kezd szejjelbomlani az epulet korul. Az egyik, sot leggyakoribbi jelet mintha lattad volna korabban a fura (es altalad ismeretlen nyelvu mintak kozott amik a felfestett korben voltak alkalmazva)

(Intellect 3 ellen ha valamit akarsz majd belole megfejteni)
Alaric Davidson
 Warden, 139 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: I
Tue 17 Apr 2018
at 08:04
[IC] Kaosz az utcakon
Ahogy felnyitom a Harmadik Szememet a szürreális színek kaleidoszkópként kavargó örvényébe beleszédülök, s szívdobbanásnyi gyengeségemet kihasználva a csontvázkezek mintha felém kapnának, hogy a leomlott falak mögötti csápok közé rángassanak. Ha nem lennék Morgan warden tanítványa lehet, hogy sikerrel járnának, de már számtalan alkalommal éltem át ilyen, nagy rutinnal acélozom meg akaratomat (+2-t kérek a dobásra) és igyekszem kisilabizálni, a jelek értelmét.
GM
 GM, 473 posts
Fri 20 Apr 2018
at 20:55
[IC] Kaosz az utcakon
Morgan tanitvanyakent nem volt menekves, mindent konyv szerint csinaltatok, mindenfele ritualet atneztetek, de a kor, a korulotte orvenylo jelek, mind mind ismeretlennek tunnek, mintha ez nem is az ismert magia resze lenne, hanem valami mas, valami oregebb, sokkal oregebb.
Ahogy az orvenylo csapok es jelek beleegetik magukat az agyadba az egyik ismerosnek tunik, valahol mar lattad, vegul beugrik, egyszer amikor raneztel a Mighty Neinra, ott lattal egy nyitott konyvet amin valami kolapon szerepelt tobbek kozott ez a jel is.

(Uj aspect: "Osi rituale mintazata (1)")
Alaric Davidson
 Warden, 140 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: I
Tue 24 Apr 2018
at 08:39
[IC] Kaosz az utcakon
Nem kísértem tovább a szerencsémet; amit egy varázsló a Harmadik Szemével lát, az vele marad mindörökre, s már épp elég ocsmányság lesz a társaságom, ezért lezárom a Szemet.
- Lépjünk le innen, - mondom a szakállamat dörzsölve - valami más is van itt, ami miatt aggódnunk kell, nemcsak Ivánék! Ezzel a rituáléval semmi sem stimmel, még a szokásos kultista szarságoktól eltekintve is... - morgom aggodalmasan. - Be kéne néznem az Egyetemre a védenceimhez, ugorjunk el oda, oké Tiffany?

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 117 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Tue 24 Apr 2018
at 19:22
[IC] Kaosz az utcakon
Csendben sertepertélek a területen amíg Rick vizsgálódik, a cigarettámat elnyomom az egyik törmelékkupacban azonban a csikket nem dobom el, helyette az egyik zsebembe teszem - nem szívesen hagyok hátra semmilyen terhelő bizonyítékot a fakabátoknak. Mikor a férfi ismét megszólal csak kissé felvont szemöldökkel figyelem: -Igen, valóban nem stimmel. Bár, ezt én a második szememmel is megmondtam volna neked. - kacsintok rá miközben ugratom, majd jelképesen a távolban parkoló autó irányába biccentek: -Jól van, menjünk akkor oda, nekem mindegy, csak minél messzebb legyünk innen. Biztos vagyok benne, hogy hamarosan nagy lesz a felfordulás a környéken. - teszem még hozzá, majd ha mindenki készen van, elindulok a környéken parkoló autónk irányába. Séta közben összegombolom a vászonkabátomat, nagyjából elrejtve vele az alatta megbúvó MP5k-mat.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 35 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Tue 24 Apr 2018
at 21:04
[IC] Kaosz az utcakon
Rick vizsgálódása közben újra előkapom a macsétámat és megvizsgálom a pengét. Némi öröm az ürömben, hogy a penge látszólag sértetlen. Mikor a többiek készek elhagyni a helyszínt, vetek egy utolsó, csalódott pillantást a csonkig égett romokra.
Remélhetőleg a következő "bevetésünk" nagyobb sikerrel jár majd.
Csendesen, de fürge léptekkel követem két társamat.
GM
 GM, 490 posts
 Fp: 3
Wed 9 May 2018
at 21:37
[IC] Kaosz az utcakon
A kutatassal vegezve gyorsan beszalltok Rick oreg jeepjebe. A kocsin latszik hogy van mar benne vagy fel milliard kilometer, ossze se lehet keverni egy uj autoval, de menni megy. Eppen elhagyjatok a raktarak kornyeket amikor mintha valami mozgast latnatok a szemetek sarkabol, nem tudni pontosan kik azok, de remelitek (rosszul, Tiffnek +1 Fp) hogy nem ismert fel titeket senki.
A kulvaros es az oreg hangar fele veszitek az iranyt ahol Ulrika dolgozik. A csata utanni indulatok miatt az oreg jeep parszor felkohog, de tartja magat. Szerencsere nincsen tul sok elektronika nalatok kulonben minden gallyra ment volna.

A muhelyhez erve latjatok, hogy a viszonylag kesei ora ellenere meg nyitva vannak, vagy legalabbis a hangarajto nyitva es bentrol az autoszereles semmivel ossze nem tevesztheto zajai hallatszanak ki.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 42 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sat 12 May 2018
at 16:39
[IC] Kaosz az utcakon
- Szóval... - kezdek bele a mondandómba, miközben kikászálódok az öreg járgányból - Kit is keresünk pontosan? Vagy kiket? - nézek rá Rickre, akinek a javaslata alapján jöttünk ide.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 121 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Tue 15 May 2018
at 02:42
[IC] Kaosz az utcakon
-Rick egyik, vagy több védencét, bár hogy pontosan mit akar tőle megtudni, azt magam sem értem. - válaszolom Gustonnak miközben egy cigarettát varázsolok az ujjaim közé, a végén azonban a fekete varázsló felé is elpillantok, hiszen erről nem mondott túl sokat, hogy pontosan mi is a hirtelen ötletére a magyarázat. De gondolom láthatott valami olyasmit a rituálé helyszínén, ami miatt úgy gondolja, hogy bajban lehetnek a pártfogoltjai. -Annyi biztos, hogyha már itt vagyunk az autójára ráférne egy kör odabent. - teszem még hozzá félig meddig viccnek szánva, majd elindulok befelé azzal a magabiztossággal, mintha mindennapi vendégnek számítanék Ulrika műhelyében, bár sejthető, hogy ez egyáltalán nem így van.
Alaric Davidson
 Warden, 145 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: I
Wed 16 May 2018
at 06:43
[IC] Kaosz az utcakon
- Ennél sokkal jobb nem lesz a járgány, de nem is kell! - paskolom meg barátian a Jeep motorházát - Mondjuk valóban Ulrika és a pártfogója, az öreg Szergej szokták karbantartani a Jeep-et. Szergely ebben a hangárban nem szokott túl gyakran megfordulni, de ha mégis itt lesz, tudnotok kell, hogy ő semmit nem tud a természetfelettiről. - folytatom, miközben a műhely/főhadiszállás fel indulok - Persze eltekintve egy halom szláv babonától... Max annyit tud, hogy Ulrikának vannak furcsa barátai, de a medvetermetű bácsit nemigen érdekli, gondolom a telep tulajaként van épp elég baja, nem keres még többet... - vonom meg a vállamat. - Amúgy egy ősi szimbólumról akarok velük beszélgetni, Logan nagyon otthon van az ilyesmiben. Ulrika hapsija piszok okos kölyök és amikor még azt hitte, hogy valami démon és ember szerelemgyereke mindent elolvasott, amit tudott az okkultizmusról. Amikor felvilágosítottam, hogy changeling és nem egy kéjsóvár szukubbusz a mamája, egyszerre tűnt csalódottnak és megkönnyebbültnek. - jegyzem meg vigyorogva. - Valahogy még Montrose-zal is összebarátkozott, nem lehetetlen, hogy járt Evan könyvtárában is...

This message was last edited by the player at 13:12, Thu 17 May 2018.

Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Tue 22 May 2018
at 21:42
[IC] Kaosz az utcakon
Amint kozelebb erve a garazshoz belestek az ajton egy viszonylag magas, es ha nem is tulsagosan csinos de sportos kinezetu lanyt lattok amint termetet meghazudtolo konnyedseggel banik emberes meretu alkatreszekkel, kisse megmutatva hogy habar elso ranezesre talan vedtelennek tunne ebben a jonak egyaltalan nem mondhato kornyeken, de valoszinuleg ha kell azert tud magara vigyazni. Szarmazasarol egyebkent nem sok minden arulkodik, talan csak a zoldes fekete haja, ami normal esetben lehetne festett is, de eseteben jo esellyel ez a termeszetes szin, vagy eseteg ugy lett festve hogy festett zoldnek tunjon a dolog.
Amint kiszur titeket feltartott ujjal int ne jojjetek kozelebb ugy jegyzi meg messzirol - Rick, regen nem lattalak, valami baj van azzal az oreg ronccsal? - kerdezi, de nem erzodik ugy mint aki le akarna szolni Rick sokat megelt jarganyat, inkabb amugy kedveskedoen hivja csak roncsnak - Lekapcsolok mindent, sok munkam van benne es most nem szeretnek megint majd egy honapig szinte ingyen dolgozni mindenfele kiegett alkatreszek miatt - mondja majd gyorsan nekilat hogy minden letezo dolgot aramtalanitson ami draganak tunik a kornyeken es lekapcsolja gyorsan az auto motorjat is. Maga a szerelt auto egy felspecizett dodge, elegge idos hogy meg Rick se susse ki veletlenul, de a belepakolt extrak valoszinuleg joval modernebbek mint maga a kocsi. Az auto oldalan festesek vannak jo esellyel valaki oyane aki vagy valami bandaban van vagy csak szeretne ugy tunni mintha valamiben benne lenne.

This message was lightly edited by the player at 21:42, Tue 22 May 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 122 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Thu 24 May 2018
at 20:50
[IC] Kaosz az utcakon
A többiek mögött lépek be a műhelybe, a kabátom alá bedugott kezem a kompakt gépkarabélyom markolatán nyugszik - na nem azért, mert nem bízok Rick ismerőseiben, semmi efféle személyes ellenérzésem nincs az általa védelmezettek irányába; én inkább úgy általában nem akarok megbízni senkiben. Azokban az időkben amikor Nolan pilótája voltam és még mellette a maffiában is ügyködtem nagyon rátelepedett az elmémre a bizalmatlanság s ez a mai napig így van - amikor Ulrika meglát minket biccentek az irányába, majd megkönnyebbülten konstatálom, hogy rajta kívül nincs itt senki. Elengedem a fegyver markolatát és megigazítom a szövetkabátomat, majd egy cigarettaszálat a számba csúsztatok és rágyújtok: füstöt fújva vizsgálom meg az autó oldalára festett motívumokat miközben fél füllel hallgatom azt amit mond és még mielőtt a fekete varázsló válaszolhatna megszólalok: -Egyedül vagy? - kérdezem miközben felegyenesedek az autó mellől. -Akadna néhány dolog amiben Logan otthon van, kissé égető szükségünk volna némi információra. - hamuzok közben a földre természetes nyugodtsággal, elvégre ez egy műhely, amúgy is minden retkes; meg ilyesmi dolgok sose foglalkoztattak. -De Rick ezt majd jobban el tudja mondani. - teszem még hozzá, majd az összemázolt autó irányába biccentek: -Kinek a kocsija ez? - vágom hozzá a kérdést, bár valószínűleg hozzászokott már a néhány találkozónk alatt, hogy nem a kifinomult modoromról vagyok híres.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 43 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sun 27 May 2018
at 15:16
[IC] Kaosz az utcakon
Egy fél mosollyal figyelem, ahogy Tiffany hozza a formáját. Én szokásomhoz híven, mikor beszélgetésre kerül a sor, inkább meghúzódom a háttérben és rábízom két társamra a szócséplést. Túlságosan nagy kényelmet szül a bizalom, amit nem mindig engedhetünk meg magunknak. Inkább kicsit gyanakvóan nézek körbe a helységben és figyelem, mikor Ulrika kikapcsol minden elektronikát a műhelyben. Egy-két masináról ötletem sincs mi lehet, talán ha unalmas irányt vesz a beszélgetés, vagy túlságosan belemerülünk a mágiába, unaloműzésképpen megtippelem mire használják őket.
De először  megvárom mire lyukadunk ki, hátha találunk méni összefüggést ebben az összevisszaságban, amibe keveredtünk.
Alaric Davidson
 Warden, 146 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: I
Mon 28 May 2018
at 12:58
[IC] Kaosz az utcakon
- Szia Rikka! Neeem, a járgány teljesen rendben van, a rádió mondjuk elfüstölt, de azzal szerintem kár is megint próbálkozni vele. Majd Tiff énekel ha zenét akarunk! Az érdes modorával ellentétben a hangja nagyon édes! - válaszolom mosolyogva a zöld hajú csajnak és Tiffanyra kacsintok. - Logan szokás szerint itt van Veled? Ha nincsen, akkor el tudod érni? Beszélnem kéne vele, elég sürgős lenne! - intek a műhely felé kérdőn.

This message was last edited by the player at 12:58, Mon 28 May 2018.

Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Thu 31 May 2018
at 21:21
[IC] Kaosz az utcakon
Ulrika a Logant firtato kerdesekre elkomorodik - Nincsen - valaszolja vegul. - Napok ota nem lattam, azota hogy... - razza meg a fejet - ...szoval volt egy kis vitank - vonja meg vegul a vallat - Azt gondoltam visszajon eddigre, de - nez korbe szinpadiasan es szinte kapva kapva Tiff kerdesen inkabb arrol kezd el beszelni - Valami penzes uri fiue, vagyis nekem ezt mondtak, de - int a kocsi fele - nem lepodnek meg ha valami Cliftoni bandatage lenne, bar penze az van, amiket belepakoltam - csovalja meg a fejet

This message was last updated by the player at 21:21, Thu 31 May 2018.

Alaric Davidson
 Warden, 149 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Thu 26 Jul 2018
at 09:10
[IC] Kaosz az utcakon
- Nézd, tudom, hogy néha elég nehéz kordában tartani a dühöt, neked legalább annyira, mint Logannak... - mondom bátorítóan - Az, hogy idáig eljutottatok, már nagyban mutatja, hogy komolyan gondoljátok, ezt - intek körbe úgy általában az egészet. Tudod, ezt a "normális élet dolgot". - leülök egy halom egymásra pakolt kerékre - Megkérdezhetem, hogy min ugrottatok össze? - kérdezem Ulrikától.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 45 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Thu 26 Jul 2018
at 12:17
[IC] Kaosz az utcakon
Érezvén, hogy személyes téma felé terelődik a beszélgetés, feltűnésmentesen eltávolodom a beszélgetőkből és kilépek a műhelyből a friss levegőre. Nem megyek messzire, csak hogy ne feszélyezzem Ulrikát a jelenlétemmel. Senki sem beszél szívesen a privát dolgairól árgus fülek szemek előtt. Ha már kint vagyok vetek egy pillantást a közvetlen környezetünkre. Ismeretlen utca ez számomra, bármi rejtőzhet itt.
Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Fri 27 Jul 2018
at 21:22
[IC] Kaosz az utcakon
Rick szavaira Ulrika kicsit megcsovalja a fejet - Normalis mi? - mondja aztan ugy emel a helyere egy sulyosnak latszo muszert mintha csak szivacsbol lenne. Sohajt egy nagyot es megjegyzi - A konyvei - Logan mindig is erdeklodott a kulonfele osi kulturak es konyvek irant habar a bennuk talalhato ritualekat a Feher Tanacs mar ugy felhigitotta hogy jobbara semmi hasznuk nincsen, de Logan mindig is hitt benne hogy talal valamit. - Fura figurakkal kezdett baratkozni. Mondtam neki hogy szalljon ki, de... - legyint egyet. Logan akaratos, Ulrika meg korantsem a manipulacio mintakepe, nem nehez elkepzelni hogy a beszelgetes rovid uton veszekedesse es kiabalassa valtozott. - Azota nem lattam - amint korbenez rajtatok es kezdenek a gondolatok egymast kergetni az agyaban a szeme ugy kerekedik el hogy szinte el is felejtetik egy idore hogy fel kezzel emelget olyan dolgokat amikkel egy megtermett ember is komolyan megbirkozik - Ugye nem kerult bajba? Nem... hivatalos ugyben keresed - habar nem tertel ki kulonsebben arra mivel is jar a munkad, de a Nine tagjai se nem hulyek se nem tudatlanok teljesen, nyilvan tudjak egy orzonal mit jelent sok esetben ha hivatalos ugyben keres valakit.

This message was last updated by the player at 21:22, Fri 27 July 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 123 posts
 Fp: 4, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Sun 29 Jul 2018
at 07:59
[IC] Kaosz az utcakon
A beszélgetést hallgatva nézegetem a Dodgeot, furcsának találom, hogy egy gazdag clifftoni ficsúr (már ha tényleg az övék) ilyen kevésbé ismert garázsba hozza az autóját tuningolni - megvizsgálom amennyire tudom, Nolan biztos tudni akar majd róla, hiszen lehet, hogy meglepetés versenyzőként akarnak megjelenni vele az egyik éjszakai gyorulási viadalon. Kissé ködös az emlékezetem, de mintha mondott volna valami olyat, hogy egyszer az egyik versenyzőjük csúnyán lebőgött az egyik futamon Nolan egyik pilótája által - aki akkor éppen nem én voltam, az utóbbi időben kevés lehetőségem jutott az ilyen dolgokra. -El tudod érni telefonon? - vágok bele hirtelen a beszélgetésbe a magam nyers módján miután eleget vizsgáltam az autót. Beszéd közben belepöckölöm a csikkemet egy kicsit messzebbi kukába, egy elégedett mosollyal nyugtázva sikeremet, majd fél kézzel nekitámaszkodok Rick vállának, válaszra várakozás közben pedig Guston irányába tekintgetek.
Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Sun 29 Jul 2018
at 20:12
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff hirtelen jott kerdesere Ulrika megrazza a fejet - Nem. - mondja vegul - Eloszor azt gondoltam csak megint a muzeumban van es lehallkitotta, de mar napok teltek el - teszi hozza keseruen

This message was last edited by the player at 20:15, Tue 31 July 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 46 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Mon 30 Jul 2018
at 13:05
[IC] Kaosz az utcakon
Miután kibámészkodtam magam a műhely előtt, vetek egy pillantást arra ami odabent folyik. Meglátom, hogy Tiffany engem keres a tekintetével. Értem én a célzást, ezért elindulok vissza a többiekhez.
Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Tue 31 Jul 2018
at 20:24
[IC] Kaosz az utcakon
Guston kozeledesetol sem zavarva folytatja - Miota a Hopkinsba megjott az az aztek vagy akkad vagy milyen kiallitas alig lattam, akkor is max ha a konyveket bujta - mondja, akkora magabiztossaggal a nep kivalasztasanal hogy szinte biztos hogy legalabb ugyanilyen esellyel valami mas kiallitasrol beszel, de a John Hopkins osi muzeumaban valoszinuleg nem fordult meg tul sok osi kulturakkal foglalkozo vandorkiallitas

This message was last updated by the player at 20:24, Tue 31 July 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 124 posts
 Fp: 4, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Sat 4 Aug 2018
at 19:39
[IC] Kaosz az utcakon
-Nos... - lépek el Rick mellől, majd valami másnak támasztom neki a hátamat, hogy őt is, Gustont és Ulrikát is lássam egyidejűleg: -Éjszaka nem egyszerű bemenni oda és szétnézni, de legalább nem akar a kezünkre csapni a kurátor ha összefogdossuk a kiállítási darabokat. - jegyzem meg, majd vállat vonok: -Látod értelmét odamenni és szétnézni? - nézek Rickre, elvégre ő a Warden, ilyen dolgokra neki van a legtöbb rálátása, hogy találhatunk-e ott használható nyomokat Logan megtalálásához vagy ahhoz, hogy pontosan mibe is folyhatott bele. A riasztók és a betörés miatt nem kifejezetten aggódok, ez nem a Louvre, ha akad egy-két éjjeli őr az nem fog problémát jelenteni, a kamerákat pedig Rick akaratlanul is hamar tönkretenné, de ha jól sejtem ki is tudja sütni őket. Meg persze még mindig lehet maszkot húzni.
Ulrika
 NPC, 0 posts
 Half-Troll Mechanic
 Mighty Nine
Mon 6 Aug 2018
at 19:54
[IC] Kaosz az utcakon
Ulrika meg sem varva Rick valaszat hozzateszi - Par cucc ittmaradt, koyvek meg magazinok, jegyzetek - mondja segitsegkero szemekkel ami egy olyan notol aki fel kezzel emelget autoalkatreszeket kisse furan hat - Hatha segit kideriteni. Ha bajba kerult - mondja nem igazan kifejtve csak utalva ra, hogy szivesen szeretne ha Logan meguszna komolyabb baj nelkul.

(Mivel magatoktol nem haraptatok meg ra, gondoltam felvetek dolgokat en... Siman lehet elonyoket teremteni magatoknak megfelelo okot es modszert talalva, mint pl belenezni az esetleg ittmaradt cuccokba. Nyilvan egy a kutatashoz illo approachal ami itt foleg Intellect, esetleg focus... De mas jellegu elonynel meg nyilvan teljesen mas)

This message was last updated by the player at 19:54, Mon 06 Aug 2018.

Alaric Davidson
 Warden, 150 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Tue 7 Aug 2018
at 08:08
[IC] Kaosz az utcakon
- Ha Logan belekeveredett valami csúfba, akkor jobb, ha én kutakodok után, nem pedig a többi fehérköpenyes! - szögezem le határozottan. - Vannak határok, amiket nemcsak, hogy nem szabad, de nem is érdemes átlépni... ocsmány dolgok vannak odaát... - jelentem ki szilárd hangon. - Tiff, ha meg akarod spórolni a belépőt a múzeumba és be tudsz minket juttatni én benne vagyok! Valamiért van egy olyan érzésem, hogy nem érdemes sokat időt veszítenünk. - Gus, te mennyire ismered ki magad a régi Közép/Dél-Amerikai cuccok között? - fordulok Guston felé - Pl meg tudod különböztetni őket az akkád relikviáktól? - kérdezem szemüveges társamat. - Átnyálaznám Logan cókmókjait, hátha segít valamennyit! Ulrika, kérlek mutasd meg őket! Nekünk és Logannak is ez a legjobb esélye. - kérem a féltroll lányt, hogy mielőbb belevessem magamat a kutatásba, amiben meglehetős gyakorlatom van; meg sem tudom számolni, hogy életemből hány órát töltöttem könyv és irattárakban. Mivel a számítógépek nem a barátaim, "oldschool" módon voltam kénytelen művelni az ilyesmit, katalógusok és indexek között böngészve, így az ilyesmiben igazán otthon vagyok.

Alaric Davidson rolled 3 using 4 Fudge dice with rolls of 0, 1, 1, 1.  kutatás. Intellect +3

This message was last edited by the player at 12:38, Wed 08 Aug 2018.

GM
 GM, 503 posts
 Fp: 3
Tue 7 Aug 2018
at 19:09
[IC] Kaosz az utcakon
In reply to Alaric Davidson (msg # 29):

Ulrika keszsegesen atvezet a nagy garazs egy hatso reszebe, itt egy zugban egy iroasztal, lathatoan sokszor alvasra is hasznalt kanape es rengeteg kulonfele szinu es elrendezesu konyvjelzotol hemzsegu konyv meg kacskaringos irassal telerott papir van.

(Ha itt akartok kutatni ahogy mondtam lehet dobni... De teljesen mas jellegu "elomunka" is lehetseges, ne feljetek kreatovak lenni ha nagyon nagy hulyeseg max szolok hogy azert ezt ne)
Alaric Davidson
 Warden, 151 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Wed 8 Aug 2018
at 12:42
[IC] Kaosz az utcakon


Szerk fentebb
GM
 GM, 504 posts
 Fp: 3
Wed 8 Aug 2018
at 19:37
[IC] Kaosz az utcakon
(Ilyenkor amikor "elonyt csinalsz" magadnak mindig mondd meg hogy milyen elonyt szeretnel... Nyilvan lehet hogy nem pont azt kapod de legalab jo alapot ad arra hogy mi fele akarod vinni a tortenetet. Most en adtam egyet, de jobb lenne ha beszallnatok ti is)

A konyvek es jegyzetek atporgetese kozben Rick probal valamifele mintat felfedezni, barmit ami gyakrabban fordul elo, valamit amin el lehet indulni, megsem ez hozza meg neki az attorest. Az egyik bejelolt lapon egy aztek kokor azokat a jeleket latod meg, azokat amiket azota sem birod kiszoritani a fejedbol. Ez tul sok egybeesesnek.

(Ismerem a rituale eredetet aspect +1 ingyen hivassas megkapva a jelenetre. Ezt termeszetesen a teljes csapat hasznalhatja az ingyen hivast is beleertve)

This message had punctuation tweaked by the GM at 19:38, Wed 08 Aug 2018.

Alaric Davidson
 Warden, 153 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Mon 13 Aug 2018
at 08:30
[IC] Kaosz az utcakon
- Remek, nagyszerű, csodálatos... - mordulok fel, majd fintorogva visszadobom a könyvet a többi közé. - Valami azték eredetű ocsmányságba futottunk bele, a raktárházi rítus legalábbis onnan ered. Dél/közép-Amerikából pedig nem tudom,h a chilipaprikán és  kukoricán kívül származott-e valami jó! - mondom morózusan. - A Vörösök kipusztulása is űrt hagyott maga után, lehet, ki tudja, hogy milyen szennyel akarják betölteni...

Guston Roux
 Vampire Hunter, 49 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Mon 20 Aug 2018
at 15:15
[IC] Kaosz az utcakon
- "Kipusztulása"? -Ízlelgetem magamban a szót félhangosan, majd kiköpök. Tisztában vagyok vele, hogy Rick érti a célzást.
- Tudod, hogy nem pusztultak ki teljesen. - tekintek rá, finoman feltűrve az ingem ujját, hogy megvillantsam sötétvörös, szinte már fekete színben pompázó cikornyás tetoválásom. - Nem olyan nagyon régi szerzemény, a háború után kaptam.
- Szóval, mi lesz a következő lépés? - terelem vissza a szót a nyomozásunk irányába - Jártam már Közép-Amerikában, még romok között is. Azt hiszem meg tudnám különböztetni Egymástól a kultúrákat, bár mérget nem vennék rá. - mondom miközben végigtekintek az asztal tartalmán és az iratokon. - Igen, ismerősnek tűnnek.

EDIT: Felveszek egy iratot és alaposan áttanulmányozom. Nem ismeretlenek az ábrák rajta, többségükkel már találkoztam utazásaim során, mikor az ősi romokat fedeztem fel a dzsungel mélyén, ám néhányuk nem mond nekem semmit. Hova rejteném el a helyében a fontos iratokat? Már feltéve, hogy van neki bármi olyan, ami köthető a keresgélésünk tárgyához. Visszateszem a papírt az asztalra, majd kicsit jobban szétnézek az iratok között és egyéb lomok között. Némi turkálást követően felemelek valamit az asztalról: - Hé, ez micsoda? - kérdem, miközben közeledek Rick felé.

Nem igazán tudom mi ez a műtárgy, ha jó így a mondat, akkor hagyom, vagy majd átírom utána.

This message was last edited by the player at 14:18, Mon 27 Aug 2018.

GM
 GM, 516 posts
 Fp: 3
Tue 28 Aug 2018
at 20:21
[IC] Kaosz az utcakon
Ahogy Guston atforgatja az iratokat feltunik neki par jel, mar latott korabban ilyeneket, no nem az osi kulturaknal, hanem meg regebben amikor a varosi muzeumoknak nezett utanna. Ha az emlekei nem csalnak a ceruzaval odafirkantott lapszeli jegyzetek egyertelmuen a John Hopkis egyetem impozans es hatalmas archeologiai muzeumanak egyik a normal latogatastol lezart fold alatti reszlegere utal, es ha a vadasz szeme es spanyol tudasa nem csalja meg ot akkor jo esellyel pont erre a darabra utal a jegyzetelo. Ugy nez ki masok is keresik ezt az aztek muemleket barmi is legyen pontosan a darab jelentosege.

(Mint mondtam kaptok hatranyt ami egy ellenetek ingyen elohivhato aspect kepeben nyilvanul meg, ti is hasznalhatjatok majd mihelyst nyilvanvalova valik, addig ()-be rakom, de az ingyen hivas ellenetek szol igy -1-el veszem fel. Tobb szervezet is a kokor nyomaban)
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 126 posts
 Fp: 4, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Thu 30 Aug 2018
at 00:54
[IC] Kaosz az utcakon
Csendben figyelem ahogy a többiek böngészik az iratokat, s unaloműzésként néha én is a kezembe veszek egyet-egyet miközben gondterhelt gondolatok futnak át az elmémen: szinte biztos vagyok benne, hogy ez az egész szorosan kapcsolódik Theophylaktoshoz, de egyenlőre nem tudom még, hogy hogyan. Ha ő és a garbósai időben rá tudnak jönni arra, hogy mit is fogunk következőnek lépni, akkor bizony súlyos nehézségek elébe nézhetünk, úgyhogy jobb, ha minél hamarabb cselekszünk, s ennek hangját is adom miután Guston közölte, mit is talált: -Aztékok, föld alatti tárlatok, mágikus műemlék, nagyszerű! - csattanok fel elhajítva a kezemben lévő papírlapot, valószínűleg senkit se lepve meg a tettrekészségemmel: -Jó volna minél hamarabb indulni. Szerintem biztos köze van ehhez az egészhez Theophylaktosnak, ő pedig mindent meg fog tenni azért, hogy eltüntesse a nyomokat a szolgái után úgyhogy nekünk kell hamarabb odaérnünk. - magyarázom, majd türelmetlenül várom, mit lépnek erre a társaim.

This message was last edited by the player at 01:06, Thu 30 Aug 2018.

Alaric Davidson
 Warden, 154 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Tue 4 Sep 2018
at 11:55
[IC] Kaosz az utcakon
- Bis dat, qui cito dat, ahogy a régi mondás tartja! - biccentek Tiff felé, majd Ulrikának felé fordulok - Kétszer ad, ki gyorsan ad! - magyarázom. - Induljunk a múzeumba, hátha még jóra tudjuk fordítani a mai estét! - javaslom a társaimnak és ha beleegyeznek, akkor elköszönök Ulrikától (biztosítom, hogy igyekszem Logan javára cselekedni) majd beugrok a Jeepbe és igyekszem életre masszírozni a motort.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 54 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Tue 4 Sep 2018
at 14:19
[IC] Kaosz az utcakon
- Nem kell kétszer mondanod! - közlöm Ricknek a szándékomat és elindulok a nyomában, hogy elfoglaljam a helyem a kissé viseltes járműben.
GM
 GM, 520 posts
 Fp: 3
Tue 4 Sep 2018
at 21:15
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff komoly aggodalmakkal a sziveben de szinten bepattan az oreg jeepbe... Vajon Theophylaktosnak tenyleg koze lenne a dolgokhoz, ha igy lenne akkor az nagyon komoly kovetkezmenyekkel jarhat. Gondolatait a jeep motorjanak kohogese es kinkeserves elindulasa szakitja meg. Az oreg kocsi mint mar annyiszor most megbizhatonak bizonyult. Az ut hosszu, a forgalom sem konnyiti meg, de az egyetem komplexumahoz fontos utak vezetnek meg ha a varosi forgalom kisse forgalmassa is teszi oket. Vegul az egyetem egyik tavoli szelen a Wyman parki parkoloban talaltok helyet. Az egyetem teruleten nincsen akkora forgalom, foleg igy keso delutan. A parkolobol az egyetem parkjain keresztul vezet az ut a muzeum epuletehez. A hatalmas epulet a felhomalyban fenyegetoen magasodik az egyetem epuletei fole, de lathatoan meg vannak paran bent, hiszen par ablakban feny vilagit.

(Mivel nem modntatok hogyan terveztek bejutni gondoltam itt adok lehetoseget hogy kifejtsetek.)
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 128 posts
 Fp: 4, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Sat 15 Sep 2018
at 12:31
[IC] Kaosz az utcakon
Megérkezve végigpillantok az épületen miközben egy cigarettát helyezek az ajkaim közé és meggyújtom: -Lehet jobb volna, hogyha nem hívnánk fel magunkra a figyelmet addig amíg nem muszáj és inkább keresnénk valami hátsó bejáratot, kis szerencsével be tudom törni elég halkan ahhoz, hogy ne hallják meg. - mondom a többieknek majd kifújom a füstöt. -Mit szóltok, szétnézzünk hátrább? - kérdezem, majd amennyiben senki se ellenkezik, úgy teszek egy kört az épület körül, kissé hátrább a dolgoktól, hátha látok valami olyan ajtót, ami afféle ritkábban használt szervizajtónak tűnik. Ha úgy adódik, akkor megpróbálok bejutni is rajta.
GM
 GM, 522 posts
 Fp: 3
Sat 15 Sep 2018
at 20:32
[IC] Kaosz az utcakon
In reply to Tiffany Green (msg # 40):

Tiff hatarozott leptekkel hatravezeti a tarsasagot es emberfeletti erejet bevetve masodpercek alatt atjut az ajton. Persze az ajto maga nem eppen tokeletes allapotban marad hatra, de ha senki nem jar erre akkor baj sem lesz belole es remelhetoleg ennyire keson senki sem fog (Persze a dobas sikertelensege miatt ez csak hiu alom)

Bent eppen egy lepcsohazra nyilik az ajto, itt Guston lep eloterbe es csendben elmutogatja merre is kell menni. Szerencsetekre nem igazan sok elektromos berendezes van a kornyeken es a sima lampak kibirjak meg Rick kozelseget is ennyi ideig. Igy aztan viszonylag gyorsan es komolyabb baj nelkul ertek le a pince legalso szintjere. Itt mar komolyan nagy csend burkolja be a kornyeket. Errefele senki nem jar komoly cel es komoly engedelyek nelkul. A bezart ajtokat Tiff ugyanolyan konnyeden attori mint korabban amig egy ajtonal valami furcsa uti meg a fuleteket. Hangok. Ilyen melyen senkire nem szamitottatok.

(Guston korabbi sikertelensegenek eredmenyekeppen)

This message was last edited by the GM at 20:33, Sat 15 Sept 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 130 posts
 Fp: 4, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Wed 19 Sep 2018
at 19:33
[IC] Kaosz az utcakon
Szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy az ajtó mögött tartózkodó személyek várnak minket, elég nagy idelent a csend ahhoz, hogy a beszakadó ajtók zaja messze suhanjon a sötét folyosókon - bár ettől függetlenül nem kívánok nagyobb bajt csapni a kelleténél, így halkan előhúzom az MP5k-mat és lassú komótos mozdulatokkal elkezdem feltekerni a fegyvercsőre a tompítót. Persze tökéletesen ez sem némul el, hiába kiskaliberű, de azt reményeim szerint sikerül megúszni, hogy felverjem vele az egész épületet - legalábbis más leszámolásokkor alkalmas volt arra, hogy viszonylag csendesen rendezzem el a dolgokat.
Közelharci fegyvereim is készen állnak, bár az elmondottak alapján odabent halandó emberi kultistákra számítok elsősorban, akik ellen a lőfegyvert ítélem a legpraktikusabbnak - tekintetem elárulja a többieknek, hacsak nem lépnek valamit, akkor rövidesen be fogom rúgni az ajtót és be fogok lépni a következő helyiségbe, nem kis zajt és felfordulást okozva ezzel a megközelítéssel.

21:55, Today: Tiffany Green rolled 2 using 4 Fudge dice with rolls of 1, 1, 0, 0.  Force +3, Advantage.
Erőszakos rajtaütéssel kapcsolatos aspectet szeretnék teremteni, ami lefedi a megközelítési módszert, mint például "Erőszakos belépő"

This message was last edited by the player at 20:02, Wed 19 Sept 2018.

GM
 GM, 525 posts
 Fp: 3
Thu 20 Sep 2018
at 21:32
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff kivar aztan eroteljesen berugja az ajtot. A zar reccsenve torik szejjel, sot az ajto egyik szarnya le is szakad a zsanerokrol Tiff emberfeletti erejenek hatasara.
Bent kulonfele dobozok es ladak allnak a falak mellett vagy eppen kozepen, de annyi hely mindig marad hogy jarni lehessen kozottuk, sot hogy a dobozokat akar cipelni is lehessen ha szukseges.

A terem egyik tavolabbi reszen hajlektalanok egy csoportja ugy tunik valamifele lada mellett all. Nincsenek tulsagosan sokan, hirtelen negyet lattok, de az ajto amin at erkeztetek elsore ugy tunt zarva volt, bar Tiff belepojenek hala ezt mar nehez megallapitani.

(Hatasos belepo 2 szabad hivassal letrehozva)
Guston Roux
 Vampire Hunter, 56 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sat 22 Sep 2018
at 21:13
[IC] Kaosz az utcakon
Mikor látom, ahogy Tiff felfegyverkezik, úgy én is bekészítem kis kaliberű pisztolyomat a jobb kezembe, ballal pedig a macsétámhoz nyúlok, felkészülve rá, hogy a belépőnél előkaphassam.

Amint megtesszük a belépőnket, én jobbra oldalazok az ajtón belépve és a szélen álló embert célzom meg a fegyveremmel. Kissé meglepődök a bent lévők ruházatán, nem ilyen ellenfelekre számítottam, de nem hagyom, hogy ez a gondolat lassítsa a reakciómat. Ha ellenséges lépést tesznek, viszonozni fogom azt.

Nem tudom ilyenkor kell-e külön mondani, de felkészülök rá, hogy harc esetén viszonozzam a támadást (vagy megelőzzem őket).  Ha kell, ilyet is dobtam:
23:11, Today: Guston Roux rolled 1 using 4 Fudge dice with rolls of 0, 0, 0, 1.  Haste +3.
Ha jól sejtem ez egy Advantage aspect lesz vagy egy attack (késleltetve).

This message was last edited by the player at 21:13, Sat 22 Sept 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 131 posts
 Fp: 4, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Tue 25 Sep 2018
at 19:03
[IC] Kaosz az utcakon
Vállhoz emelt fegyverrel pásztázok végig a termen ahogy belépek s amint látom, hogy a hajléktalannak tűnő alakokon kívül senkit se látok a helyiségben, őket veszem célba, de nem sütöm el egyenlőre a fegyveremet, ha ezek valóban csak hajléktalanok egy négyes gyilkosság egyáltalán nem hiányzik a nyakunkba a korábban történtek után. -Ha valamelyikőtök megmozdul azt szitává lövöm! - förmedek rájuk miközben egy láda mögött keresek óvatos oldalazó mozdulatokkal menedéket az esetleges támadások ellen, majd kivárok, mit lépnek.
GM
 GM, 530 posts
 Fp: 3
Tue 25 Sep 2018
at 22:20
[IC] Kaosz az utcakon
A beszakado ajto mogul fegyverrel felbukkano Tiff szavaira mind felkapjak a fejuket, valahogy nem teljesen van veluk rendben minden, aztan lassan elkezd nyulni a karjuk es mar ne is neznek ki annyira koldusnak. Ghoulok.
Rick meg mielott atgondolna milyen politikai problemakba futhat bele toppant egy nagyot mire a dobozok sot meg a fal is beleremegnek, mire az eppen emberi alcajukat ledobo ghoulok a dobozok koze repulnek.
Guston sem var sokat, harcolt mar eleget ghoulok ellen hogy tudja, ha kozel ernek hozzatok abbol nem sok jo szarmazik igy az egyik ghoul felbukkano fejere emeli a fegyvert es meghuzza a ravaszt. A pisztolygolyo a ghoul fejebe csapodik es hatraveti azt, de habar ez barki ember fejet darabokra szagatta volna, a ghoul visszafordul, az arccsontjai lathatoan osszezuzodtak a golyo nyoman de ennyi nem allitja meg.


Kicsit reszletesebben hogy kovethessetek ti is.
Overcome Tiff ellen azzal kovetve hogy ledobjak emberi alakjukat (at a cost -> az aspect mielott eltunik roluk kor vegeig hasznalhato es mast nem cselekednek)

Rick advantage dobas(1)+force(2)+hatasos belepo(2) = 5
defend dobas(0)+force ellen(2) = 2 meg 3 kene...
Kapnak egy negativ aspectet Megzavarodtak (2)

Guston tamad: dobas(1)+haste(3)+hatasos belepo(2)+megzavarodtak(2) = 8
Vedekezes dobas(0)+strength(2) = 2... Kap 6 sebet

Harci aspectek
Megzavarodtak (1)

This message was last edited by the GM at 22:20, Tue 25 Sept 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 133 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Wed 26 Sep 2018
at 00:25
[IC] Kaosz az utcakon
Láthatóan nincs szükségem nekem sem arra, hogy még egyszer végiggondoljam a dolgokat amikor egyértelművé válik a ghoulok jelenléte: nem sokkal lemaradva Guston fegyverétől az én gépkarabélyom is megszólal, átváltom a fegyvert automata üzemmódba és jó néhány golyót beleeresztek abba a ghoulba amit a vámpírvadász már egyszer fejbe lőtt: reménykedek benne, hogy ennyi ólom elég lesz neki ahhoz, hogy kifeküdjön, ugyanis akkor sikerülne ledolgozni a túlerőt még mielőtt közelharcra kerülne a sor; ez elég pozitív dolog volna, amúgy se szívesen keveredek harcba velük, de ha még túlerőben is vannak, az még rosszabb.

00:24, Today: Tiffany Green rolled -1 using 4 Fudge dice with rolls of -1, 1, 0, -1.  Force, Attack.
Támadok: Dobás(-1)+Force(3)+Firearms(1)+Megzavarodtak(2)+FP(2) = 7 sebzés (Illetve ha valaki esetleg csinál még ingyen aspectet, azt is meghívnám, az FP-ből kapott +2 bónuszt pedig a High Conceptemre hivatkozva kérném (mennyire menjünk bele a magyarázatokba?)

This message was last edited by the player at 00:26, Wed 26 Sept 2018.

Alaric Davidson
 Warden, 156 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 29 Sep 2018
at 04:06
[IC] Kaosz az utcakon
Egy szitkot elfojtva kardot rántok, tartok tőle, hogy a ghoulok előbb-utóbb belemásznak a képünkbe. Ugyanakkor előkapok egy marék kavicsot a kabátzsebemből, erőt pumpálok beléjük, majd a ghoulok felé hajítom őket.
- Lapilli pugio! - mondom szilárd hangon, s a kavicsok úgy ugranak előre, akár egy puskából kilőtt sörétes lövedékek.

Rick dobás-1,force +2,Megzavarodtak aspect +1=0
Guston Roux
 Vampire Hunter, 57 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Tue 2 Oct 2018
at 19:43
[IC] Kaosz az utcakon
Megmarkolok egy látszólag üresnek látszó dobozt és a ghoulok felé dobom azt. Célom ezzel nem az, hogy megsebezzem őket, hiszen egy üres doboz valószínűleg még röptében sem kottyan meg nekik, sokkal inkább elterelésnek szánom. Remélem Rick és Tiff kihasználják az alkalmat még egy támadásra, az ő fegyverzetük alkalmasabb távolra. Én magam egy láda mögött keresek fedezéket az esetleges ellentámadások ellen.

Guston Roux rolled 2 using 4 Fudge dice with rolls of 1, -1, 1, 1.  Guile +2
Remélem guile dobás megfelel, ha egy figyelemelterelés előnyt teremtek.

GM
 GM, 537 posts
 Fp: 3
Thu 4 Oct 2018
at 20:23
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff meg mielott a ghoulok kozel erhetnenek a koraban meglott ghoulba ereszt tobb lovest is, azt azonban a lovedekek alig lassitjak, a ghoulok legendasan jol birjak a gyurodest igy titeket ez nem lep meg annyira persze

Guston boren kisse kivorosodnek a tetovalasok amint felkap egy ladat es a kozeledo ghoulokhoz vagja. Az egyik elol szalado iranyaba dobja a ladat, az pozdorjava zuzodik rajta de kisse magzavarja oket. (Erre en nem lattam pontosan milyen aspect illene, majd OC megirom hosszabban, igy viszont csak egy dupla boostot adok ra amibol Rick el is hasznal egyet)

A pillanatnyi zavart kihasznalva Rick egy marek kavicsot hajit felejuk amik csontroppanto sebesseggel csapodnak be az egyik elol haladoba de inkabb csak megakasztja mint komolyan megallitja azt.

A pillanatnyi zavar azonban nem allitja meg oket es mar rajtatok is vannak. A lovedekektol szaggatott ghoul eles karmaival megprobalja feltepni Tiff hasfalat (4-es tamadassal)

Lathatoan Rick kardjat felismerhettek, vagy legalabbis az egyik ghoul eroteljes karmaival belemarkolva a varazslo ruhajaba felkeni a falra ugy hogy a laba vagy fel meterrel a fold folott lebeg (7-es advantage roll ellen vedekezhetsz kulonben kapsz egy falhoz szoritva aspcetet, ha sikerul akkor nyilvan ezt elkerulted valahogy)

Egy masik meg mindig ladadarabokkal es szalmaval boritott ghoul megprobaljan a falhoz vagni Gustont hogy megtantoritsa (4-es advantage ellen vedekezhetsz kulonben kapsz egy megszedulve aspectet)


Boost (1) - pl valaki vedekezes dobasara is felhasznalhato... Vagy Rick overcomejara kov korben. De kovetkezo kor vegeig hasznaljatok el kulonben elveszik

This message was last edited by the GM at 20:33, Thu 04 Oct 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 134 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 0/5
Sun 7 Oct 2018
at 13:51
[IC] Kaosz az utcakon
Természetesen egyáltalán nem lep meg, hogy a ghoul nem halt bele a folyamatos golyózáporba eddig, azonban a türelmemnél már csak a lőszerkészletem nagyobb, s abban is biztos vagyok, hogy míg számomra nem sikerült meglepetést okozniuk, azonban a felém közeledő és hasfalam felé vágó szörnyűséget biztos váratlanul fogja érni az én mozdulatom: áthelyezem a súlypontomat és megváltoztatom a testtartásomat, majd nemes egyszerűséggel arcon talpalom az acélbetétes bakancsommal majd ahogy megtántorodik, utána is lépek, hátha sikerülne még egy erős rúgással a fejére megszédíteni néhány másodpercre.

14:57, Fri 05 Oct: Tiffany Green rolled -1 using 4 Fudge dice with rolls of -1, 1, 0, -1. Force adventage. Próbálkozom egy "megszédült" Aspecttel. Ha a Boostot senki nem használja el, akkor én el fogom (és akkor valszeg más dolgokat is költök rá)
14:56, Fri 05 Oct: Tiffany Green rolled 3 using 4 Fudge dice with rolls of 1, 1, 1, 0.  Force def.

GM
 GM, 548 posts
 Fp: 3
Sat 13 Oct 2018
at 21:28
[IC] Kaosz az utcakon
A Guston fele kapo ghoul a vadasz hult helyeel markol a levegobe. Guston egesz eleteben szornyek ellen harcolt, es miota a voros atok a testeben mukodik azota reflexei meg jobban kifinomultak.

Rick a ghoul rohamat latva villamgyorsan meggondolva erdekes taktikat valaszt. A kovek erejet segitsegul hivva egy egy reteg kovet epit maga kore hogy a ghoul megakadjon benne, de a leny duhe es emberfeletti ereje, habar kisse szenvedve de a falhoz szoritja Morgan tanitvanyat

Rick a falhoz szoritva (+2)

Tiff tobb rugast is megereszt a leny ellen, de ugy tunik annak szivossaga felveszi a versenyt meg a lany emberfeletti erejevel is.

Guston kihasznalva gyorsasagat a ghoul moge pordul es mielott az utanna birna fordulni kibillenti az egyesulyabol, hogy a ghoult sajat lendulete vigye foldre

(Guston ellenfele a foldon (+2)

Rick kihasznalva hogy a ghoul zavarodottsga miatt nem ragadta meg rendesen egy eroteljesn lokeshullammal elloki magatol. A varazslo kabatjat kisse megszaggatjak a veszedemes karmok de a ghoul tavolabb kerul legalabb mig Rick valamelyest fajdalmasan leerkezve, de ujra a szilard foldon all.

Rick a falhoz szoritva (+2)

A Tiffel kuzdo ghoul az egyik utolso rugas utan elkapja Tiff labat es megprobalja a lanyt a labanal fogva a feje felett atloditva a polcok koze hajitani (4-es Defense celszam vagy a polcok koze repulsz)

A Guston altal foldre vitt duhosen probal felpattanni (5-es ellen vedekezve probalhatod megallitani ebben amire termeszetesen az ingyen hivas felhasznalhato)

A Rick altal hatralokott ghoul latva hogy itt csak direkt dolgokkal erhet celt karmaival elore kaszal (4-es tamadassal)

Habar a ghoulok lekotnek titeket alaposan az azert feltunik hogy nemreg meg 4-et lattatok, de veletek csak 3 kuzd. Valahogy rossz erzessel tolt el ez benneteket

This message was last edited by the GM at 21:29, Sat 13 Oct 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 136 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 15 Oct 2018
at 18:46
[IC] Kaosz az utcakon
Nem lepődök meg ahogy a Ghoul megfogja a lábamat, s hirtelen sem cselekszek, hagyom neki, hogy meglendítsen, majd rögtön utána megértetem vele, hogy én sokkal veszélyesebb vagyok, mint aminek tűnök: amikor elenged jön csak rá, hogy közben fél kézzel én is belekapaszkodtam, majd a saját erejét ellene fordítva, és az én magamban összegyűjtött erőt is beleadva fél kézzel én vágom a szekrények közé. Rögtön utána ismét két kézre fogom az MP5k-mat, majd amíg a polcok között van és gyakorlatilag nyílt célpontot jelent, csípőből beleeresztem a gépkarabélyom tárában lévő megmaradt lőszert teljes automata üzemmódban, majd utána előhúzom a tőrömet és a bokszeremet, így várom, lesz-e még ereje kikecmeregni onnan; közben pedig a negyedik ghoult keresem a tekintetemmel.

19:43, Today: Tiffany Green rolled -1 using 4 Fudge dice with rolls of -1, -1, 0, 1.  Force, Def +3. FP-ért meghívom a fentebb említett Aspectet +2 bónuszért, egy Favorért használom a Faster, Stronger, Tougher képességem +1 bónuszért, így összesen 5-ös lesz a dobásom, ami egyel több mint az övé, így visszájára fordítom a dobását, és én teszek rá "Polcok közé repült" Aspectet
20:17, Today: Tiffany Green rolled 0 using 4 Fudge dice with rolls of 1, -1, -1, 1.  Force, Attack. A Forceval +3, a Firearms Training +4 majd a kreált Aspectet is meghívom, így +6os támadásom van a Ghoul ellen.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 60 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Mon 15 Oct 2018
at 20:14
[IC] Kaosz az utcakon
A földre került ghoul szorult helyzetét kihasználva fürgén összekaszabolom a macsétával, ami már a csata kezdete óta arra éhezik, hogy használják. Elit vámpírvadász vagyok, nem egyszer kellett magam átvágni ghoul testőrökön, hogy eljussak a célpontomig. A ghoul fejét és nyakát támadom, több ízben kifejezetten a szemét és egyéb lágyabb pontokat célozva. Vágásaim nem kifejezetten mélyek, ám annál veszélyesebbek.
Miután megtáncoltattam kicsit a pengémet, Tiffhez ugrok és háttal mögé állok, hogy fedjük egymás vakfoltját. Számtalanszor kellett már levadásznom bestiát a saját odújában, ezért egy ghoul a szobában nem tűnhet el nyomtalanul. Nem véletlenül hívott egyszer egy cimborám tréfásan "Világjáró nyomkeresőnek", láttam már egyet s mást. Igazán nem lenne rossz, ha a kvartett hiányzó tagját is látnám.



21:43, Today: Guston Roux rolled 0 using 4 Fudge dice with rolls of 0, 0, 1, -1.  haste attack +3.
0+3+2+2=
7 FP-t költök az Elit vámpírvadász aspectemre, hogy +2-t kapjak a Ghoul ellen + ingyenes hívás arra, hogy a ghoul a Földön van (+2)
21:44, Today: Guston Roux rolled -1 using 4 Fudge dice with rolls of -1, 0, 1, -1.  Focus advantage +2.
(-1)+2+2=
3 FP-t költök a Világjáró nyomkeresőre.

Alaric Davidson
 Warden, 160 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Tue 16 Oct 2018
at 14:28
[IC] Kaosz az utcakon
A ghoul nagyon kiszámíthatóan mozog, nem kell hozzá zseninek lenni, hogy kitaláljam, mi a következő "lépése"; éles elméjű elemzőként nem jelent kihívást, hogy előre lássam. Gyorsan igyekszem erőt gyűjteni magamba, nem könnyű koncentrálni, de Morgan, a híres Őrző és földmágus tanítványaként ennél komolyabb kihívásokkal szembesültem.
- Exitio abruptum! - suttogom és kardommal a föld felé suhintok, a ghoul irányába, hogy egy hasadékot nyissak benne és elnyelje a nyomorultat.
GM
 GM, 552 posts
 Fp: 3
Tue 16 Oct 2018
at 21:59
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff egy bamulatos mutatvannyal a szekrenyek koze hajitja a ghoult, a felhalmozott mutargyak akadalyozasaban a teljes tarat beleengedi, de a ghoult meg ez sem allitja meg, habar mar cafatokban lognak darabok le rola.

A feltapaszkodo ghoul megprobal egy hatalmasabb kokorsot ami ranezesre rengeteget nyom hozzavagni Tiffhez hogy vegre vegezzen vele, a ghoul izmai kidagadnak de sikeresen elhajitja a tetemes meretu edenyt (5-os tamadas, de meg mindig a tormelekek kozott van)

Rick ellenfele egy eroteljes utest ereszt meg a varazslo oldalara (2 stressz elszenvedve, felirtam) de a varazslo valaszul, kihasznalva hogy mar felmerte a ghoul harcmodorat es mozgasat az epulet alapjait nem veszelyeztetve eppen annyira repeszti meg a padlot hogy az meg ne artson a falaknak. Majd mikor a ghoul belelep osszerantja a rest (1 Fp es egy full evocation azaz 2 stressz raaldozva). Aghoult csak emberfeletti kitartasa es ereje segiti abban hogy kimasszon, de lathatoan kezd valamifele orult csillogas koltozni a szemebe, Rick latott mar eleg ghoult hogy felmerje az ereje vegen levo leny most mar inkabb husforraskent nez ra mint barmi maskent

Guston probalja egy a sikatorokban tanult aljas huzassal kirugni a ghoul labat nehogy az fel birjon allni, de azt lathatoan ezzel nem birja megallitani. (Nem remlett hogy Guston hord e valamifele fegyvert maganal... Talan jo lenne lefixalni, nem szamit az akcioknal csak a leirasnal meg hogy mikre is kepes)
Latva hogy a felallasban nem birja megallitani kihasznlava a kulonbozo lenyek sebezheto reszeiben szerzett tapasztalatat egy hirtelen mozdulattal lekap egy afrikainak tuno rovid landzsat es teljesen felnyarsalja vele a ghoult ott ahol a sebezhetobb belso szerveit sejti. Egy atlag ember regen belehalt volna mar ebbe, de a ghoul habar mar messze nem olyan konnyen mint eddig, de kirantja a landzsat a sebbol es a foldre dobja. (1 fp lehuzva)

A szobat pasztazva meg latjatok hogy az utolso ghoul tarsait cserben hagyva egy tulso oldali ajton keresztul inal ki a termebol.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 137 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Favor: 2/5
Mon 22 Oct 2018
at 15:58
[IC] Kaosz az utcakon
Ahogy a ghoul elkezd feltápászkodni a földről tőrrel és bokszerrel felfegyverkezve megiramodom felé, a felém repülő kőkorsót röptében, teljes testbedobással ripityára töröm, Artemisz bajnokaként egy efféle ütközés legfeljebb a ruhámban tesz kárt, majd ahogy kirobbanok a mindenfelé szétrepülő szilánkesőből és porviharból, nekiesek a törmelékek között mozgolódó ghoulnak: balommal próbálom minél több csontját eltörni, miközben a tőrömet újra és újra belemártom a felső testébe, bízva benne, hogy előbb utóbb el fog fogyni az ereje és egy egyszerű mozdulattal le fogom tudni vágni a fejét a testéről. Láthatóan kezd sietőssé válni számomra is a harc befejezése, tartok tőle a negyedik ghoul birtokában van valami ami a mestere számára fontos, s most társaival nem törődve próbál egérutat nyerni.

19:50, Thu 18 Oct: Tiffany Green rolled 0 using 4 Fudge dice with rolls of -1, 0, 0, 1. Force, Attack. Hármas értékű támadás
19:50, Thu 18 Oct: Tiffany Green rolled -1 using 4 Fudge dice with rolls of 0, -1, 0, 0.  Force, Def +3. Ez eddig 2, a fentebb említett High Concept meghívása +4, majd egy favort költök a fizikai akcióra, hogy meglegyen a +5

This message was last edited by the player at 18:00, Mon 22 Oct 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 62 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sat 27 Oct 2018
at 09:37
[IC] Kaosz az utcakon
Megragadok egy adag csomagoló fóliát a közeli ládák egyikéből, majd sebesen körültáncolom vele az előttem álló ghoult. Két-három kör után úgy érzem, hogy sikerült lefognom a bestiát, habár az anyag nem tűnik valami erősnek, fut át az agyamon a gondolat. Lehet elhamarkodott és hiábavaló cselekedet volt.

Guston Roux rolled -3 using 4 Fudge dice with rolls of -1, -1, -1, 0.  Haste advantage +3.
GM
 GM, 554 posts
 Fp: 3
Mon 29 Oct 2018
at 22:50
[IC] Kaosz az utcakon
Tiffany ugras kozben ripityara tori a nehez kokorsot es a ghoulhoz erve utni vagni kezdi, de az jol viseli a gyurodest, es probalja lerazni magarol a polc darabkait (5-os overcome ellen tudsz vedekezni hogy nehogy kijusson a tormelekbol)

Guston ugyesen manoverezve korbetancolja ellenfelet, a koretekert foliat az konnyeden letepi magarol, de vaalmelyest megzavarodik (egy boost, azaz +2 a kov kor egy akciojara)
A ghoul duhosen Guston utan kap hogy felelmetes karmaiva megallitsa a szornyvadaszt (5-os tamadas ellen vedekezzel, hogy elkeruld a feled kaszalo felelmetes karmokat)

Rick latva a ghoul allapotat a Tiff altal ripityara tort kodarabokat kardjanak egy suhintasaval mint valamifele rogtonzott soretes fegyver a ghoul fele lenditi oket beleadva minden tudasat (es kimeritve tartalekait. 2 stressz felhasznalva)
A ghoul gondlkodas nelkul probal tamadni, kezdi atvenni felette a hatalmat a szintiszta ehseg de Rick a ghoulok taktikajat sokszor latta mar kozelrol, okosan kiszamitva a leny rohamat pont a megfelelo utemben hajol felre hogya  veszelyes karmok ne erhessek el

This message was last edited by the GM at 22:53, Mon 29 Oct 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 138 posts
 Fp: 0, Stress: 0/6
 Favor: 2/5
Mon 5 Nov 2018
at 17:20
[IC] Kaosz az utcakon
Ahogy a ghoul próbál kikászálódni a törmelékkupacból egy jól irányzott rúgással igyekszem ott tartani, azonban túl óvatos vagyok, nem szeretném ha ismét el tudná kapni a lábamat, hiszen kétszer ő sem dőlne be ugyan annak a trükknek; azonban nem hagyom, hogy a ghoul sokáig készülhessen a következő támadásomra, egy Mr. Corbi ex-bérgyilkosaként előszeretettel használt technikámat veszem elő, a ghoul torkának rontok és igyekszem átszúrni azt a tőrömmel.

17:28, Fri 02 Nov: Tiffany Green rolled 0 using 4 Fudge dice with rolls of 0, 0, 1, -1.  Attack, Force +3, +2 FP, azaz +5
17:28, Fri 02 Nov: Tiffany Green rolled -1 using 4 Fudge dice with rolls of 1, 0, -1, -1.  Overcome Def, Force +3.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 64 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Sat 10 Nov 2018
at 19:30
[IC] Kaosz az utcakon
A ghoul enyhe zavarodottságát kihasználva gyorsan félrevetődök, mielőtt elérne karmaival, ám vetődés közben egy trükkös vágást engedek a szörnyeteg lába felé. Sok helyzetben bevált már, a támadó ilyenkor számít a legkevésbé rá, ám úgy érzem, hogy kissé elszámoltam magam. Mikor újra talpra állok, gyorsan rátekintek a lábára, hogy sikerült-e megvágnom, de nem idézek rajta sokáig. Aki nem az ellenfelére figyel, az hamar alulmarad a harcban.

Guston Roux rolled -2 using 4 Fudge dice with rolls of 1, -1, -1, -1.  Guile +2 (Attack) Végeredmény: 0
Guston Roux rolled 0 using 4 Fudge dice with rolls of 1, -1, 0, 0.  Haste+3 (Defense) Erre használom a +2 boostot. Végeredmény: 5

This message was last edited by the player at 19:31, Sat 10 Nov 2018.

GM
 GM, 556 posts
 Fp: 3
Sat 10 Nov 2018
at 20:42
[IC] Kaosz az utcakon
A ghoul ledobalja magarol a tormeleket, de mire vegez vele Tiff mar rajta van es egy sokat gyakorolt mozdulattal dofi toret a ghoul torkaba. A leny a sebhez kap es probalja megallitani a verzest mikozben osszekuporodik a foldon, mikozben lathatoan mar csak az ehseg csillog szemeiben, csak egyelore nem tudja osszeszedni az erejet hogy valamit tegyen is erte.

Guston egy ugyes vetodessel elkeruli a fele kaszalo karmokat majd atvagja a ghoul inait. A vagas nem tul mely es a seb is rogton forradasnak indul (De egy boostot kapsz erte)
A ghoul duheben egy szekrenyt lodit a szornyvadasz fele, hogy ezzel allitsa meg tulontul is gyors ellenfelet (4-es celszam ellen vedekezve kerulehted el hogy a polc ala szorulj)

Rick latva hogy a ghoult immar csak az ehseg vezerli taktikat valt, magikus erejet kellokeppen kihasznalta mar, hogy ne probaljon meg tobb erot kipreselni magabol, inkabb csak minimalis erokifejtessel magiajaval ellok a ghoul laba ala kerulo par tormeleket es amikor az a varazslo orra elott megbillen nemes egyszeruseggel eloredof ezust kardjaval. A penget magia ellen kovacsoltak, de e a ghoul felnyarsalasara ugyanannyira alkalmas. Mikor kirantja a fegyvert a ghoul vert szorcsogve kuszik arrebb.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 144 posts
 Fp: 0, Stress: 0/6
 Favor: 2/5
Mon 12 Nov 2018
at 02:54
[IC] Kaosz az utcakon
A ghoul fáradtságát és éhségét látva igyekszem kihasználni a helyzetet és minél hamarabb befejezni a dolgot, a még mindig friss vértől nedves tőrömet ismét csapásra eleme, ezúttal próbálva teljes erőmből a szívós nyomorult felső testébe belevágni a nemrégiben megfent fegyvert, majd rögtön utána a bokszeremmel jó néhány erőteljes csapást mérek a fejére, reménykedve benne, hogy sikerül több helyen eltörnöm a koponyáját - végezetül, amikor már teljesen elengedte magát, megragadom, kihúzom belőle a törőmet, egy gyors mozdulattal eltöröm a nyakát majd igyekszem hozzávágni az elernyedt testet ahhoz a ghoulhoz, amivel Guston harcol.

18:41, Today: Tiffany Green rolled 0 using 4 Fudge dice with rolls of 1, -1, -1, 1.  Force, Advantage +3. Szerkesztettem egyet a PP-vel való egyeztetés után, igyekszem előnyt kreálni abból, hogy az élettelen testet hozzávágom a másik ghoulhoz.

This message was last edited by the player at 17:42, Mon 12 Nov 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 65 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Hunger: 0/5 Pursuit: N
Mon 12 Nov 2018
at 17:48
[IC] Kaosz az utcakon
A szemem sarkából látom, hogy társaim ellenfelei már erejük határán vannak. Ez némi megkönnyebbülést hoz nekem, de a saját harcomnak még nincs vége. Egyetlen lendülettel próbálok elslisszanni a ghoul támadása mellett és elmetszeni a torkát megbízható macsétám segítségével. A szekrény fenyegetően zuhan felém, de én olyan legény vagyok, aki Mindig kiskapukat keres és hozzászoktam már a szoros helyzetekhez. Ám még így is elég rizikós a helyzet és habár a legtöbb esetben szigorú kontrollt erőltetek magamra, a harc heve és a veszély közeledte miatt észre se veszem, hogy a mozgásom természetfelettien felgyorsul. Ha nem fedné testem az öltözetem, most látható lenne alatta a vörösen felizzó, majd újra elhalványuló, de teljesen soha el nem tűnő tetoválásom. Egyik pillanatban még az ellenfelem előtt állok, a másikban már a háta mögött, fegyveremmel vércsíkot húzva magam mögött.

Guston Roux rolled 1 using 4 Fudge dice with rolls of 0, 0, 0, 1.  Haste +3 attack. 4
Guston Roux rolled -2 using 4 Fudge dice with rolls of 0, 0, -1, -1.  Haste +3 defense. + Mindig kiskapukat keres(2) +Vampire physic (+2) 5

GM
 GM, 560 posts
 Fp: 3
Mon 12 Nov 2018
at 18:48
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff emberfeletti erejet kihasznalva megbizonyosodik rola hogy a ghoul tobet valoban ne keljen fel es miutan ledofi es pozdorjava veri a fejet meg a nyakat is kitori. Mar eppen hajitana a Gustonnal kuzdo ghoul fele de mikor odanez azt latja eppen amint a szornyvadasz elsuhan a ghoul mellett, villan a machete a kezeben es voros permettel szorja be a kornyeket ahogy a leny nyakat joforman elvalasztja a testetol.

A kornyek ugy nez ki mint valami atomcsapas utan. A polcok szethajigalva, a kiallitasi darabok jo resze ripityara torve, de valamivel tavolabb estetek egymasnak mint ahol a ghoulok eleve voltak, talan ott meg talalhattok valamit.

Az egesz utkozet viszonylag gyorsan veget is ert es melyen az epulet alagsoraban vagytok, de ha valamifele ejjelior erre jar... Lehet hogy jobb ha siettek.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 145 posts
 Fp: 0, Stress: 0/6
 Favor: 2/5
Mon 12 Nov 2018
at 19:44
[IC] Kaosz az utcakon
Látva, hogy mind Guston mind pedig Rick elbánt már a saját ellenségével, kissé unottan dobom le magamtól nem messze a ghoul elernyedt holttestét, majd letörlöm a vért a tőrömről és a bokszeremmel együtt visszateszem a kabátom megfelelő belső zsebébe - meggyújtok rögtön utána egy cigarettát miközben elsétálok a gépkarabélyomért és elkezdem összeszedegetni az üres hüvelyeket, nehogy a fenékbélyeg alapján valaki össze tudja egyeztetni a fegyveremet a ma este történt másik tűzpárbajunkkal. -Jó nagy rumlit csináltak. - morfondírozok közben ahogy egy marék nyomot a zsebembe dobok. -Összetakarítok magunk után amennyire értelmét látom, megnézitek mit vizsgáltak a ghoul mielőtt betoppantunk?
Guston Roux
 Vampire Hunter, 67 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Wed 14 Nov 2018
at 16:58
[IC] Kaosz az utcakon
In reply to Tiffany Green (msg # 66):

Kissé kellemetlenül teszem el fegyverzetemet, miközben ráeszmélek, hogy hagytam elszabadulni az átkozott vért az ereimben. Nem tudom, hogy a többiek mit reagáltak le ebből, hiszem a saját ellenfeleikkel voltak elfoglalva, mégis némi szégyenérzettel lépek oda a ládához, amiben a szörnyek matattak. Úgy állok, hogy az arcom legkevésbé látszódjon a többiek előtt, lehetőleg háttal nekik. Csendben vizsgálom meg annak tartalmát.

Guston Roux rolled 1 using 4 Fudge dice with rolls of 1, 1, 0, -1.  Overcome.
Nem tudom van-e rá szükség, de azért kidobtam. Szeretnék rá Focus-t használni (+2), ha alaposabban szemügyre veszem és nem intet. Nem tudom erre van-e valamilyen kaland aspect.

GM
 GM, 564 posts
 Fp: 3
Wed 14 Nov 2018
at 20:46
[IC] Kaosz az utcakon
Mikozben Tiff osszeszedi azokat az apro nyomokat amik konnyeden a nyomotkra vezethetnenek valakit addig Guston a ladahoz setal. Rick par lepessel lemaradva koveti, lathatoan alaposan elfaradt a harcban ahogy egyre erosebben magiajara bizta magat.

A ladaban rengeteg szalmaba illesztve ott fekszik a kokor amit a prospektusban lattatok, a kulsejet valamifele osi kepirasos dolgok boritjak. Egy nagyon fontos dologban azonban elter attol amit lattatok, valaki vagy valami kettevagta valamifele olyan eszkozzel ami mintha szetmarta volna a kovet. A belsejeben egy ureget talaltok, az ureg is kepi jelekkel van boritva, de jelenleg ures.

(Van meg egy szabad hivasos aspectetek, a Statusz oldalon fent van de arra hogy belenezzel es megtalald a dolgot nem kell dobni)
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 146 posts
 Fp: 0, Stress: 0/6
 Favor: 2/5
Thu 15 Nov 2018
at 17:30
[IC] Kaosz az utcakon
Kissé unott, de sietős mozdulatokkal igyekszem eltüntetni azokat a nyomokat amelyeket sietve észreveszek, majd amikor végeztem, közelebb lépek a többiekhez - kortyolok egyet a flaskámból, majd a whiskyt egy cigarettával is kiegészítem, éppen a gyújtóslukkot kifújva nézek bele a ládába. Először csak szóvá tenném, hogy úgy tűnik a negyedik ghoul elvitte a kőkör közepén található valamit, s talán már mélyen a csatornákban jár, ahova óvatlanság lenne követni, de végül meglátom a savmarásra utaló nyomokat; összeborzolom a szemöldökömet reakcióként a látottakra. -Theophylaktos, tudtam, hogy köze van ehhez az egészhez... - sziszegem magam elé elfojtott haraggal. -Biztos, hogy az ő garbósai jártak itt előbb, de ha eljutnak hozzá a kivágott darabbal, akkor lemondhatunk arról, hogy valaha megtaláljuk. - csóválom meg a fejemet miközben egy nagyot szívok a cigarettából és kicsit jobban megnézem, tudok-e tippelni arra, hogy mikor okozhatta a fegyver ezeket a sérüléseket.

This message was last edited by the player at 17:30, Thu 15 Nov 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 69 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sat 17 Nov 2018
at 17:55
[IC] Kaosz az utcakon
In reply to Tiffany Green (msg # 69):

- Ezt vegyem úgy, hogy sietnünk kéne? - teszem fel a kérdést, miközben felkészülök rá, hogy azonnali jelleggel a ghoul nyomába eredhetünk. - Vagy ez a "barátod" olyan ember, akinek nem ajánlott az útjába állni?
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 1, Stress: 6/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sun 18 Nov 2018
at 20:32
[IC] Kaosz az utcakon
Rick odasetal a ladahoz - Talan meg tudom talalni, ha van ra eleg idonk. De ahhoz vinnunk kell ebbol is par dolgot - bok az osi maradvanyokra
A varazslo gyorsan korbenez - Bar talan itt is meg birnam csinalni ha kisse rendet rakunk es nem tor rank senki - teszi hozza elgondolkodva meg ha ez nem is feltetlenul jo otlet

Veget ert a session:
- Mindenki visszairhatja a Refresh ertekere az aktualis Fp-jet (ha valakinek tobb Fp-je lenne mint a Refreshe akkor nyilvan nem kell visszacsokkentenie)
- Fleeting conditionok elmulnak
- Tiff visszakap 1 Favort
- Guston elvileg visszakapna max 2 Hungert ha medital kello ideig, ez mihelyst megtortenik tenyleg eletbe lep. Legkozelebb a kovetkezo session vegen mukodhet a tetovalasok hatalma
- Mihelyst pihentek a Stressz visszater 0-ra bar ez csak Ricket erinti egyelore
- Ha kihagytam barmit akkor szoljatok

This message was last updated by the GM at 20:32, Sun 18 Nov 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 147 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Sun 18 Nov 2018
at 21:21
[IC] Kaosz az utcakon
-Nagyon rosszul járnánk, ha begázolnánk a csatornákban vakon, én úgy gondolom, pláne, hogy jó eséllyel nem nála van amit keresünk. - válaszolok Gustonnak, miközben kifújom a cigarettafüstöt, majd elnyomom azt a cipőm talpán, a csikket pedig zsebre vágom. -Nem, valóban nem ajánlott az útjába kerülni, nagyon veszélyes ellenség, de nekem ez a dolgom, ezért születtem. Ha valamiért kell neki az a kavics, akkor én addig harcolok, amíg el nem veszem tőle vagy meg nem halok. - adom a válaszomat az ősellenségemmel kapcsolatos kérdésre. -Minél messzebb jut a kő, annál nehezebb lesz visszaszerezni. Kezdj hozzá itt a rituáléhoz, majd mi gondoskodunk róla, hogy ne zavarjon senki. - mondom a varázslónak, hangomból érződik, hogy bármilyen kockázat vállalására készen állnék azért, hogy Theophylaktosnak ártsak.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 70 posts
 Fp: 1, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Tue 20 Nov 2018
at 16:54
[IC] Kaosz az utcakon
Tiffany válaszára csak értőn bólintok, majd Rick utasításait követve felkészítem a termet a rituáléhoz. Mivel engem ezek a mágikus badarságok nem igazán fognak meg, így ezt követően visszatérek a folyosóra, amin bejöttünk és halkan végiglopózok rajta, hogy felmérjem odakint a terepet. Nem lenne szerencsés, ha ránk rontanának.
GM
 GM, 568 posts
 Fp: 3
Tue 20 Nov 2018
at 23:11
[IC] Kaosz az utcakon
Amig biztositjatok a kornyeket Rick gyorsan felrajzol egy kretakort a padlora, beul a kozepere es egy kisebb letort kodarabot vesz magahoz. Morgan tanitvanyakent a kovekkel mindig is konnyebben birt banni es mivel korabban mar a rituale mintazata a fejebe egett nem okoz neki problemat hogy a kore rajzolja a szimbolumot a kreataval majd furcsa szavakat mormol es a labaval elmaszatolja a kor egy pontjat. A kodarabot a foldre helyezve megporgeti picit es amint a ko megall arra mutat amerre egy a tetejere rajzolt kis nyil mutat. - Arra -
Persze ez a fold alatt nehezen megy ugyhogy gyorsan kisiettek az epuletbol. Szerencsere a kesoi idopont miatt meg senki nem jart erre. Futva mentek a kocsiig es onnan nekiindultok. Par sarkonkent Rick ellenorzi az iranyt amig meg mukodik a magiaja es aztan megint tovabb a mutatott iranyba. Vegul a Clifton parkohoz egy kozeli utcaban allapodtok meg a ko tobb iranybol ugyanarra mutat egy elhagyatott hazra betort ablakokkal a North Port Streeten a Baltimorei temeto toszomszedsagaban.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 148 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Wed 21 Nov 2018
at 21:28
[IC] Kaosz az utcakon
Csendben dohányzom az út alatt, az ablakon nézelődve kifelé, Baltimore éjszakai életét figyelve - emlékek futnak át a fejemben, a maffiában eltöltött időszakról és az éjszakai versenyekkel gazdag évekről; még annak ellenére is, hogy az öreg Jeep hangjának és füstös bűzének egyikre sem kellene emlékeztetnie. Ahogy Rick jelzi, hogy közeledünk jobban körbenézek - elég közel vagyunk még Mr. Corbi területeihez, nem lepne meg, hogyha itt is az ő emberei terítenék a kábszert; de pontosan nem tudnám már megmondani amióta kezdek eltávolodni a maffiaélettől. De abban biztos vagyok benne, hogy sosem szerettem egyedül sétálni ilyen környékeken; vonzom a magukat erősnek gondoló egyéneket a külsőmmel és egy idő után unalmassá vállt bebizonyítani nekik, hogy ezúttal rossz embert választottak. -Igyekezzünk nem nagy felhajtást csinálni, az ilyen környékeken mindenki éber és jó szeme van, hátha valami olyat látnak, amivel pénzt lehet keresni. - jegyzem meg ahogy kiszállok az autóból, majd amikor Ricknek magabiztosan sikerül betájolnia melyik elhagyatott házra is mutat a köve, Gustonra nézek: -Ezúttal csak utánad. Ha én nyitok ajtót, arra a fél környék fel fog riadni. - mosolyodom el, majd eldobom a csikkemet.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 71 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Fri 23 Nov 2018
at 18:07
[IC] Kaosz az utcakon
Csendesen bólintok Tiff szavaira, majd sebtében összekapom a külsőmet. Megigazítom a szürke öltözékem ujját és gallérját, kissé leporolom nadrágomat. Út közben megigazítom a szemüvegemet az orromon. Egy porszívó ügynök képét mellém rakva se lehetne sok különbséget felfedezni. Próbálok annyira átlagosnak látszani, amennyire csak lehet.
Az elhagyott ház ajtaja elé lépek, majd bekopogok rajta. Tettetett idegességgel igazítok egy utolsót a nyakkendőmön, amíg a választ várom.
GM
 GM, 569 posts
 Fp: 3
Sun 25 Nov 2018
at 19:46
[IC] Kaosz az utcakon
Guston odasetal az elhagyatottnak tuno hazhoz. Bekopog. Ugy tunik mintha semmifele reakcio nem jonne, de amint hallgatoztok egy dolog meguti a fuleteket. Kantalas. Halkan, tavolrol, talan a pincebol szurodhet fol, de hatarozottan kantalas.

(Az epulet nem tunik veszedelmesnek, kozepesen nehez bejutni (+2) de scalet hasznalhattok ellene)
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 149 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 26 Nov 2018
at 21:49
[IC] Kaosz az utcakon
Érdeklődve figyelem, hogy vajon mire is készül Guston, majd amikor látom, hogy az ügynökjátékának ezúttal nem nyitnak ajtót, biccentek Ricknek, hogy sétáljunk közelebb, majd amikor odaérünk a férfi mellé, kifújok némi dohányfüstöt és vállat vonok: -Úgy tűnik nem erre az arcodra van most szükségünk, hogy bejussunk. - mondom a férfinek afféle magyarázatként a közeledésünkre, majd ahogy elhallgatok és meghallom a kántálás hangját, elgondolkodok. -Jó hangosak lehetnek, hogy még itt fent is hallani a hangjukat. - jegyzem meg, majd ráteszem a kezemet a kilincsre. -Ráadásul még az ajtót is nyitva hagyják, veszélyes környék ez. - magyarázom, kicsit még jobban erősítve az akcentusomat ahogy a cigaretta a számban van, miközben erőlködés nélkül kitépem a zárat a helyéről, tönkretéve és ezáltal kinyitva az ajtót. Rögtön utána előhúzom a gépkarabélyomat a vászonkabátom alól és belépek az épületbe.

22:35, Today: Tiffany Green rolled 1 using 4 Fudge dice with rolls of -1, 1, 1, 0.  Force +3, Scale +3.
GM
 GM, 570 posts
 Fp: 3
Mon 26 Nov 2018
at 22:26
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff akcioja nem eppen zajtalan, de ezen a kornyeken jo esellyel ennyiert nem hivnak meg rendort igy beleptek. Szerencsere ez a hely lakatlannak tunik igy nem vedi semmifele threshold (kuszob?)
Belepve azt latjatok hogy valaki mostanaban felrepakolta a romok nagyjat, nem mondanam, hogy rendet rakott, de lattok egy utat ami atvezet a folyoson. Az elso szobaban ugy tunik valakik alhattak tobbszor is. Eteles dobozok, takarok, de senki elolenyt nem lattok. A pince ajtohoz erve erosodik a kantalas hangja, ugy tunik lent vannak valakik.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 151 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Tue 27 Nov 2018
at 21:47
[IC] Kaosz az utcakon
Miután körbenéztem odabent otthonosan sétálok végig a folyosón a bakancsomban, elkerülve a törmelékeket; sok hasonló helyen jártam már, amikor még nem nagyon bíztak rám komolyabb feladatokat Mr. Corbi alkalmazásában, sokszor jártam egy-egy fiúval ilyen drogtanyákon, pénzt behajtani vagy megfélemlíteni, esetleg fájdalmat okozni, de általában mind a hármat egyszerre; mindig is undorodtam az efféle helyektől és ez most sincs máshogy, s azóta sem sikerült megértenem, hogy sikerül valakinek eddig lecsúsznia. De azt tudom, hogy függetlenül attól, hogy valaki drogok vagy okkult szekták miatt kerül egy ilyen helyre, az már eljátszott minden esélyt az élettől, nagyon ritka, hogy bárki valaha ismét beszámítható, ép elméjű ember lesz ez után az életmód után. Nem messze a pincébe vezető ajtótól megállok és kézbe veszem a gépkarabélyomat, néhány rutinos mozdulattal ellenőrzöm a fegyvert, majd a többiekre pillantok: ha látszólag se Rick se Guston nem akar jobban körbenézni, s előre menni se a lépcsőn, akkor magamra vállalom ezt a feladatot és óvatos léptekkel elindulok lefelé.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 72 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Wed 28 Nov 2018
at 15:03
[IC] Kaosz az utcakon
"Mindig meg tud engem lepni Tiffany kezdeményező képessége", fut át az agyamon, mikor a szemem láttára forgatja ki az ajtóból a kilincset az említett nő. Nem az első, hogy ilyen vagy ehhez hasonló akciót látok tőle, de akaratlanul is felszalad a szemöldököm egy pillanatra. Habár a legkisebb mértékben sem bosszankodok miatta, inkább megnyugtat, hogy nem az ellenségem. Másodikként lépek be a házba és óvatosan osonok a társam nyomában, elkerülve a zajok okozását. Mikor megáll az egyik ajtó előtt, ami mögül erősebben hallatszódik a kántálás és hátranéz ránk, én elértem a pillantását és finoman arrébb tessékelem az ajtóból, megragadva annak kilincsét. Szintén hátralesek a vállam mögött és a többiek bólintását követően lenyomom a kilincset...
GM
 GM, 573 posts
 Fp: 3
Wed 28 Nov 2018
at 22:15
[IC] Kaosz az utcakon
Guston az elre all, lenyomja a kilincset.
Az ajto konnyen es viszonylag halkan nyilik, mogotte leocso vezet lefele a felhomalyba, ugy tunik pincebe. Ahogy kinyitottatok az ajtot a kantalas erosebbe valtozott, ugy tunik a fenyeket valamifele gyertyak adhatjak amik fenye felszurodik hozzatok. Ahogy picit elindultok lefele par lepcsofok utan valamelyest belattok a pince nagy reszebe a lepcso korlatjan keresztul.
A helyiseg nagy reszet egy pentagramma foglalja el aminek csucsain gyertya eg, negy csuklyas alak jarkal korbe valamifele fustolovel mikozben furcsa dolgokat kantalnak, ugy tunik nem vettek eszre titeket.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 152 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Thu 29 Nov 2018
at 11:17
[IC] Kaosz az utcakon
Ahogy Guston rám pillant és jelzi, hogy szeretne inkább ő előre menni zokszó nélkül átadom neki a lehetőséget, legalább van időm kortyolni egyet a flaskámból amíg ő kinyitja az ajtót nekünk; a lépcsőn lefelé menet ismét a kezem ügyébe kerül a gépkarabélyom, amin jelenleg is látható a hangtompító. Mikor meglátjuk a pentagrammát és a négy csuklyás alakot a vámpírvadászra nézek és szélesen elmosolyodok: jön a kedvenc részem, magamra terelem az összes figyelmet, amit persze ő tökéletesen ki tud használni ha akar. Várok néhány pillanatot, hogy legyen ideje elosonni mellőlem, majd közeledni kezdek és amennyire hangosan csak tudom elfütyülöm magamat: -Hacsak nem akarjátok, hogy a puskám csövéből is füstölő legyen akkor dobjátok el őket és le azokkal a csuklyákkal! - szólok az alakokra miközben vállamhoz szorított fegyverrel figyelem minden mozdulatokat; lehet, hogy Logen és a barátai azok, de lehet, hogy egy (és jobb esetben csak egy) garbós és néhány követője; készen állok rá, hogy bármilyen gyanús mozdulatra tüzet nyissak.

12:03, Today: Tiffany Green rolled 1 using 4 Fudge dice with rolls of 0, 1, -1, 1.  Flair, Aspect +2.
Csinálnék egy aspetet, például olyan néven, hogy a "Figyelem középpontjában".

GM
 GM, 574 posts
 Fp: 3
Thu 29 Nov 2018
at 23:03
[IC] Kaosz az utcakon
Amint Guston eloresettenkedett Tiff akcioba lep. Amennyira tud igyekszik felelmetesnek tunni, bar ez nala elegge problemas leven alapvetoen nem tunik veszedelmesnek, de a csuklyasok megallnak, mintha ledobbentek volna. Nem kapnak fegyerekhez, nem futnak ugy tunnek inkabb mint az auto fenyszoroja ele kerulo oz aki egyszeruen megdermedt es nem is tudja mit csinaljon. Mindensetre a csuklyajukat sem dobjk hatra vagy mert terveznek valamit vagy csak meg a megdobbenes miatt
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 153 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Fri 30 Nov 2018
at 20:47
[IC] Kaosz az utcakon
Kissé frusztrál ilyenkor, hogy a tipikus áldozatnak tűnő megjelenésemmel nehezen tudok hatni az emberekre ha a megfélemlítésről van szó, de hát a szépségnek ára van - meg aztán, ez rövidesen megváltozna abban az esetben, ha az egyikőjüket felkenném a falra fél kézzel, de egyenlőre még maradok a fegyver meggyőzőerejénél; talán előbb utóbb hallgatnak majd a józan észre. -A csuklyáknál tartottunk. - szólalok meg ismét, emlékeztetve őket, a fegyvert egy pillanatra sem emelve le a hozzám legközelebb álló alakról. Tartok attól is, hogy nem a belépőmmel volt a baj, hanem azzal, hogy közülük egy vagy több garbós és félnek, ha hátradobják a csuklyát azonnal meglátom az árulkodó jeleket mint pl. a kopoltyút. Ha pedig ez így van, akkor sokkal nehezebb dolgunk lesz majd mint a ghoulokkal - talán még kritikusan rosszra is fordulhatnak a dolgok, de legalább a fegyvereiket nem látom sehol, bár a vaskos ruhájuk könnyen elrejtheti őket.

This message was last edited by the player at 20:49, Fri 30 Nov 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 73 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sat 1 Dec 2018
at 18:12
[IC] Kaosz az utcakon
Tif javaslatát követve továbbosonok a félhomályban, kínos óvatossággal kerülve a gyertyák fénykörét. Úgy helyezkedem, hogy amit probléma adódna, egyetlen szúrással tudjam likvidálni a hozzám legközelebb álló alakot. Korábban kezemben tartott pisztolyomat halkan a táskájába lököm, macsétámat a tokjába csúsztatom és a lábszáramon elrejtett vadászkést veszem kézbe, felkészülve, hogy szabad kezemmel hátulról elnémíthassam áldozatomat a szúrás előtti másodpercben. A célpontom egy, a csoport szélén álló csuklyás alak, ahol tudom, hogy Tif nem fog végigkaszálni sortüzével, hogy ne kerüljek baráti tűz alá. Ha kevesebb célpontra koncentrál, nagyobb az esélye, hogy földre viszi őket.
GM
 GM, 575 posts
 Fp: 3
Sat 1 Dec 2018
at 21:05
[IC] Kaosz az utcakon
Mikozben Guston mogejuk lopakodik es felkeszul hogy ledofje az egyiket Tiff folytatja. Az egyik, nem biztos hogy a vezetojuk, de legalabbis aki legkozelebb all ledobja a csulyajat. Egy fiatal szoke ferfi az es ugy tunik ebbol a szogbol hogy nincsen kopoltyuja vagy magas nyaku pulovere hogy eltakarja azt - Ooo, ize. - nyel egyet. - Ki vagy? - kerdezi hogy visszanyerje talan kicsit az iranyitast
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 1, Stress: 6/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 1 Dec 2018
at 21:22
[IC] Kaosz az utcakon
A fiut meglatva Rick elorebb lep egyet es megszolal - Leon? - majd kisse mergesebb hangon - Leon! Logan is itt van? - mire a Leonnak nevezett fiu zavarodottan csak felrenez

This message had punctuation tweaked by the GM at 21:22, Sat 01 Dec 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 154 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 3 Dec 2018
at 22:27
[IC] Kaosz az utcakon
Kezdek kissé türelmetlenné válni a csuklyák miatt, nem kifejezetten nyugtatott meg az, hogy Rick felismerte a szőke fiút vagy az, hogy miképp reagált Logan nevének az említésére - közelebb menni nem akarok hozzájuk, helyette inkább egy másik, magát még mindig takargató alakot veszek célba: -Elég, ha annyira ismersz, hogy elhidd nekem: mindenkit lábon fogok lőni akin tíz másodperc múlva rajta lesz a csuklyája! - figyelmeztetem a három alakot utoljára, majd ha nem látom, hogy változás történne, akkor elkezdek hangosan visszaszámolni. Ha addig nem történik semmi, valóban be is fogom váltani az ígéretemet, amíg nem győződtem meg róla, hogy egyetlen garbós sincs a szobában, addig képes hajlandó vagyok.
GM
 GM, 577 posts
 Fp: 3
Mon 3 Dec 2018
at 22:40
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff szavaira a tobbiek is kapkodva ledobjaka  csuklyaikat. Ugy tunik egyiknek sincsen semmi nyakat takaro dolga. Mindannyian fiatalok, egy lany es harom fiu, amibol ugy tunik Rick legalabb az egyiket ismeri. Mindenesetre, a korabban Leonnak nevezett szolal meg eloszor - Nem csinaltunk mi semmi bajt, csak kieresztjuk a gozt. Tudod. - mondja foleg Rick fele, ugy tunik pontosan tudhatjak rola hogy ki is o.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 74 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Tue 4 Dec 2018
at 14:51
[IC] Kaosz az utcakon
Nyugodt léptekkel bukkanok elő az árnyak közül a fiatalok mögül. Halkan megköszörülöm a torkomat, csak hogy ne érezzék a jelenlétemet, miközben vadászkésem még mindig kezemben van leeresztve a testem mellett. Nem akarom megrémiszteni őket, csak némi feszültséget keltek, hogy ne jusson eszükbe semmi butaság, amivel maguknak ártanának. Egyelőre nem szólalok, hagyom, hogy Rick kibontsa kicsit a szálakat.
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Tue 4 Dec 2018
at 22:27
[IC] Kaosz az utcakon
Rick szigoru tekintettel nez a Leonnak hivott sracra - Semmit? Mit gondolsz ki vagyok? - lathatoan erre alaposan osszerezzennek - Mindent tudok - mondja meg ha ez nem is igazan igaz - Megegyszer kerdezem, hol van Logan? -

This message was last updated by the GM at 22:27, Tue 04 Dec 2018.

GM
 GM, 579 posts
 Fp: 3
Tue 4 Dec 2018
at 22:31
[IC] Kaosz az utcakon
Ugy tunik Leon megtort, kisse leereszti a vallait, ugy nez ki teljesen elhitte hogy mindent tudtok - Az egesz Logan otlete volt - fogja gondolkodas nelkul arra aki nincs itt - Azt mondta nagy dologra bukkant, hogy elkepzelhetetlen hatalom van szinte karnyujtasnyira. De kellett neki egy kis segitseg - nyel egyet - Akkor lepett kapcsolatba azzal a fura alakkal. - mondja majd akaratlanul is hatrales a valla folott - Egyszer Logan nem jott vissza, azt mondtak hogy elengedik ha elvisszuk a tablat, de akkor mar nem hittunk nekik, remeltuk hogy ha sikerul a rituale es hatalmat kapunk akkor ki birjuk szabaditani -
Guston Roux
 Vampire Hunter, 76 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Thu 6 Dec 2018
at 16:53
[IC] Kaosz az utcakon
- Tudjátok egyáltalán hogy hol van a barátotok? - Kérdem a legbeszédesebb fickótól - vagy mégis hogyan akarjátok kiszabadítani?
Hagyok némi időt nekik a válaszra, miközben lassan, félköríven megkerülöm a fiatal mágusokat, majd megállapodok Tif és Rick mellett.
-Én nem értek az ilyen hókusz-pókuszhoz, vagy hogy mit is akartatok csinálni, de biztosak vagytok benne, hogy ez a helyes megoldás?

This message was last edited by the player at 16:54, Thu 06 Dec 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 156 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 10 Dec 2018
at 11:01
[IC] Kaosz az utcakon
-Az a tábla... Hol van most? Ti loptátok el a múzeumból, hogy szereztétek meg? - bombázom én is kérdésekkel a fiatalokat, hangomból türelmetlenség érezhető. Nem tetszik ez nekem, hiába tűnik úgy, hogy igazat mondanak, számomra jelenleg gyanús, hogy azt a bizonyos táblát egy fomor fegyverrel vágták ki a keretéből, de elmondásuk szerint azóta nem találkoztak azzal a fura alakkal - aki több mint valószínű, hogy egy garbós - hogy Logen eltűnt; akkoriban pedig még nem volt náluk az a kő, vagy tábla; már ha a kettő ugyanaz.
GM
 GM, 581 posts
 Fp: 3
Mon 10 Dec 2018
at 22:04
[IC] Kaosz az utcakon
Guston es Tiff vadlo szavaira lathatoan megrendulnek. A hatul allo lany komolyan ossze is rezzen, de ugy tunik nem nagyon akarnak szolni amig Leon nem tereli rajuk a figyelmet - Eppen azert... Ugy ertem kihez mehettunk volna? - erre Rick feletteb haragosan nez de hagyja hogy Leon folytassa - a "csalad" - mondja a csalad szot olyan hangsullyal hogy biztosak vagytok benne nem valami hetkoznapi dolgot ert alatta - nem segitett volna. Es Mr Davidsonhoz sem mehettunk - mondja Rick nevet tulontul is hivatalosan, szinte bocsanatkeroen majd kicsit megnyalja a szaja szelet - Hatalom kellett... Kellett az a kokor - majd elkomorodva hozzateszi. - De nem birtuk megfejteni -
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 157 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Wed 12 Dec 2018
at 21:01
[IC] Kaosz az utcakon
Kissé kezdem elveszíteni a türelmemet és szívesen pofoznék némi tartást a fiúba, de egyenlőre sikerül erőt vennem magamon, és szépen szólni: -Hatalom, mi? - nézek rá, miközben egy cigarettát teszek a számba és meggyújtom a végét. -Halvány lila gőzötök sincs, hogy kikkel kezdtetek ki, igaz? - fújom ki a füstöt mondandóm végén, a gyújtót pedig a dobozzal együtt zsebre vágom. -Feltettünk néhány kérdést, azzal foglalkozzatok most ha élve akarjátok még valaha látni Logent. Tudjátok hol van? Hol kellett volna találkoznotok az idegennel? Hol a tábla, ti loptátok el?
GM
 GM, 582 posts
 Fp: 3
Wed 12 Dec 2018
at 22:41
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff kerdesere hogy Logen hol van Leon csak megrazza a fejet, lathatoan nem tudja - O talalkozott veluk egyedul legtobszor. Egyszer mentem vele Cantonba. Meg az utolso rejtekhelyunkon. - nyel egyet - Akkor kerestunk uj helyet. Cantonba kellett volna visszavinnunk a tablat, egy hazhoz.. A... A South Clinton es az O'Donnell sarkanal - arra hogy hol van a kotabla meg mielott barmit mondhatna a hatul allo lany rabok egy letakart asztalkara. Amerre a multkor tekintett szinte akaratlanul Leon is. Rick kimert leptekkel odasetal es beles a ponyva ala majd bolint, hogy itt van

This message was lightly edited by the GM at 22:42, Wed 12 Dec 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 77 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Thu 13 Dec 2018
at 22:01
[IC] Kaosz az utcakon
Nem mutatom, de belül egy kis kárörvendést érzek, mikor Tif alaposan rápirít a "kultistákra". Fiatalok, gondolom magamban, mintha sokkal több telet láttam volna már mint ők, pedig pusztán pár évvel ezelőtt még én is ilyen izgága voltam. Hiába, a szörnyvadászat beleerőltet némi komolyságot az emberbe. Olyan szakma ez, ahol az öregkor már kiváltságnak számít.

Rövid nosztalgiázásomból Rick bólintása hoz vissza. Oda lépek én is a táblához majd megkérdem tőle: -Mit csináljunk vele? Fogjam és hozzam?
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Fri 14 Dec 2018
at 19:28
[IC] Kaosz az utcakon
Rick elgondolkozik picit - Jobb lett volna ha sosem bukkan elo - nez kisse mergesen a fiatalokra, de folytatja - de ha mar megesett itt semmikeppen nem hagyhatjuk. Nem tudom mire kepes, de jobb nem kockaztatni -

This message was last updated by the GM at 19:28, Fri 14 Dec 2018.

GM
 GM, 584 posts
 Fp: 3
Fri 14 Dec 2018
at 19:30
[IC] Kaosz az utcakon
Leon kisse remego hangon megkerdezi - Es Logannal mi lesz? - kisse elcsuklik a hangja - A kokor nelkul nem tudjuk kiszabaditani. Es... Es ha rajtunk keresik... - hagyja a levegoben a veget a dolognak de latszik hogy komolyan fel attol milyen kovetkezmenyekkel jarhat rajuk is nezve ha nem tudjak szallitani a korabban megigert dolgot
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 158 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Fri 14 Dec 2018
at 21:31
[IC] Kaosz az utcakon
A kérdésre és a kétségekre válaszul a hátamat a falnak vetem, felhúzom bal lábamat, a cigarettát is tartó bal kezemmel a melleim alatt átfont jobbom tenyerébe könyökölök, így megtámasztva az államat, majd egy aprót szívok a cigarettába mielőtt válaszolnék: -Kicsit korábban is feltehettétek volna ezeket a kérdéseket Logan barátotoknak, hogy ne kerüljetek ebbe a helyzetbe. - válaszolom miközben kifújom a füstöt. -A Fomor akivel kikezdtetek nem mást mint Theophylaktos, egy rendkívül kegyetlen és ravasz alak, semmilyen paktumot nem tart tiszteletben, a saját szabályai szerint játszik. Több mint kétezer éve ütköztem meg vele először, de még most se ismerem annyira, hogy tudjam utánatok fog-e menni bosszúból avagy sem. - magyarázom, majd nagyot szívok a cigarettából. Persze, ez a kétezer év úgy hangozhat, mintha azóta harcolnék vele, de szeretem így előadni a reinkarnációm történetét. -De nektek meg se forduljon a fejetekbe megpróbálni Logant kiszabadítani, vagy bármit csinálni a jövőben anélkül, hogy Ricket megkérdezitek, majd azzal mi foglalkozunk. - hagyok egy rövid hatásszünetet, elgondolkodva nézek közben a fiatalokra, akiktől talán annyival nem is vagyok idősebb, de mögöttem már áll egy leélt élet és annak darabos emlékei. -Talán a Paranetterek el tudnak titeket bújtatni amíg lenyugszanak a kedélyek, de én a helyetekben mindig tartanék fegyvert a párnám alatt a jövőben. - nézek Rickre, ugyanis én magam nem ismerem a szervezetük annyira, mint amennyire ő (ha jól sejtem).
Guston Roux
 Vampire Hunter, 78 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sat 15 Dec 2018
at 21:54
[IC] Kaosz az utcakon
A kőkört takaró ponyvát finoman összébb tekerem, ügyelve arra, hogy közvetlenül ne érintkezzek vele. Habár sejtem, hogy nem esne bajom, jobb az óvatosság, az ilyen mágikus dolgok sosem voltak az erősségeim. Mikor összetekergettem annyira, hogy nem lóg minden irányba, felveszem óvatosan és elindulok a lépcső irányába, miközben Tif szavait hallgatom. Ránézek a fiatalokra és bólintok nekik, érzékeltetve velük, hogy igaz, amit a nő mond nekik. Habár én nem ismerem őket, ha a társaim segíteni akarnak nekik, nekem nincs ellenvetésem. Meg hát, amúgy is oda tartunk, akkor meg már miért is ne? Megállok a lépcső tövében, nem indulok automatikusan fel, megvárom, ha még a többieknek akadna valami mondandójuk.
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 15 Dec 2018
at 22:47
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff szavai lathatoan kisse megrettentik a fiatalokat, szotlanul nezik vegig amig Guston megragadja az eleg neheznek bizonyulo kokort es elindul kifele. Rick azonban nem akarja vagy nem tudja csak igy otthagyni oket ezert felejuk fordul - Nagy butasag volt ebbe belekeverednetek, ezeke az alakok joval erosebbek nalatok, a paranet talan el tud titeket rejteni, mindensetre a kovetkezo hetekben ne mutatkozzatok, tunjetek el annyira amennyire csak lehet. - mar mar elindulna de meg megfordul - Es ne ilyen elhagyatott epuleteket valasszatok. Menjetek a szuleitekhez, a nagyszuleitekhez vagy barkihez a rokonsagban akiben megbiztok es barmi tortenik ne hagyjatok el az otthonukat -

This message was last updated by the GM at 22:47, Sat 15 Dec 2018.

GM
 GM, 586 posts
 Fp: 3
Sat 15 Dec 2018
at 22:48
[IC] Kaosz az utcakon
Mar mar el birtok indulni mikor Leon megegyszer osszeszedi magat annyira hogy megkerdezze - Logannal mi lesz? -
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 15 Dec 2018
at 22:50
[IC] Kaosz az utcakon
Baltimore ore kemeny tekintettel fordul hatra - Logant bizzatok ram, megnezem mit tehetek erte, de ezert a tetteert felelnie kell - fordul meg es indul kifele majd miutan felertetek a lepcson jegyzi meg feletek fordulva csak - Nem tudom mire valo ez a ko, de lent egy nagyon rosszul kivitelezett idezo kort probaltak felrajzolni. Azt hiszem minnel gyorsabban meg kene tudnunk mirol is van szo, mert ilyen rajzolatokat meg nem lattam korabban soha -

This message was last updated by the GM at 22:50, Sat 15 Dec 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 160 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Thu 20 Dec 2018
at 19:13
[IC] Kaosz az utcakon
Szótlanul figyelem Ricket és a fiatalokat miközben az ajtótól nem messze támaszkodok ahogy azt eddig tettem - azt sejtem, hogy a háborúban meggyengült Őrzőknek nem igazán volna kapacitásuk elrejteni őket, de remélem, hogy a paranettereknek lesz elég kapacitásuk hozzá, különben nagyon csúnya napok várnak rájuk. Miután Rick befejezte és egyértelművé válik távozó szándékunk, ellépek a fal mellől, figyelem egy kicsit őket, búcsúzóul bólintok, majd a többiek után sietek, vagy csak csatlakozom hozzájuk, ha addig nem indultak el még én sem: -Az a hely annyira nincsen messze a házamtól, alig néhány perc kocsival, és viszonylag közel van a tengerparthoz is. - magyarázom. -Jó lesz ha erős ellenállásra készültök, ha most odamegyünk.
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 22 Dec 2018
at 16:13
[IC] Kaosz az utcakon
Rick elgondolkozva hallgatja Tiff okfejteset - Mennyire erosre? - a Guston altal cipelt csomagra bok - Ha ennyire akarjak lehet jobb lenne nem odavinni nekik. Nomeg talan valami mast is ki tudunk deriteni ha nem tamadunk direktbe ra a pribekjeikre, tartok tole van belole utanpotlasuk ugy is - kisse elgondolkozik - Nem tudom barmit ki birnek e deriteni arrol mit is akarhatnak vele, lehet nem, de meg eppen meg tudom probalni. Mindenesetre ha megis oda megyunk most akkor lehet jobb lenne addig valahol biztonsagba helyezni -

This message was last updated by the GM at 16:13, Sat 22 Dec 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 80 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sun 23 Dec 2018
at 17:12
[IC] Kaosz az utcakon
-Az én lakom a város eldugott részén van, elég lepukkant környék. Kötve hiszem, hogy józan elméjű egyén arrafelé keresné, ha meg valaki mégis szimatolna arrafelé... nos a szomszédaimon nem könnyű eligazodni. - teszem én is a közösbe az információkat, hátha segít a döntésmeghozásában. - Egyesek putrinak hívnák a helyet. De nem olyan rossz. Meg lehet szokni, ha nem zavar az állandó hangzavar és a szag.

Boldog 1000. posztot, egyúttal Boldog Karácsonyt is! :)

This message was last edited by the player at 17:13, Sun 23 Dec 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 161 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 24 Dec 2018
at 22:02
[IC] Kaosz az utcakon
-Eldugni nem hiszem, hogy elég volna, ahogy mi is tudtuk követni egy rituáléval, úgy jó eséllyel ők is rátalálnának. - gondolkodok hangosan. -Sok barátom van akinél biztonságban lenne egy darabig, fegyverrel őriznék, akár a városon kívül, de ha Theophylaktos akar valamit idővel megszerzi. Én inkább megsemmisíteném, de a döntés ez ügyben a tiéd. - nézek Rickre. -De ha odamegyünk kimenteni Logent akkor hozzám is be kell ugornunk, kell még lőszer és több fegyver. - magyarázom miközben a falon eldörzsölöm a cigarettát a csikket pedig elpöckölöm egy véletlenszerű irányba. -Ami pedig az ellenállás méretét illeti... Erősre, Garbósok, csatlósok, Theophylaktos jó stratéga, sok szolgája van és nem bíz semmit a véletlenre, sokan lesznek, ha ki akarjuk menteni onnan Logent, jó terv kell különben otthagyjuk a fogunkat.

Boldog karácsonyt neked is!

This message was last edited by the player at 13:44, Tue 25 Dec 2018.

Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Thu 27 Dec 2018
at 22:13
[IC] Kaosz az utcakon
Rick elgondolkozik kicsit mielott valaszolna - Koszonm Guston, de ha az a hely ennyire vegyes akkor a kuszobok sem erosek arrafele. Ott nem hagyhatjuk ha az ellenfel ennyire eros. - majd Tiffre nez - Fegyverek, nos az ha ez mind igaz sosem art majd, de mielott megsemmisitenenk meg kene tudnunk miert keresi ezt. - osszerancolja a homlokat - Es aztan ha tudjuk mindenkeppen semmisitsuk meg. Akarmit is tudhat ez a ko, azt akar mas uton is elerhetik, jobb tudni mire is szamithatunk, de ha egy modot el tudunk tuntetni azzal jot teszunk ebben biztos vagyok. - kisse elmorfondirozik a dolgon - Ha kiadnank a szoveget rajta, talan az meggyengitene, de ehhez ido kene es az hogy teljesen megfejtsuk es meg akkor sem biztos a dolog - majd ahogy rajott hogy elkalandozott visszater a temahoz - Mindenesetre egy direkt osszecsapas ha ekkora tuleroben vannak talan tul sok lenne, talan ha tudnank segitseget szerezni... - vakarja meg az allat - A haboru ota a Feher Tanacs ereje meg nem allt helyre, ha tudok is szerezni orzoket jobbara kepzes alatt allo fiatalokat kapnek, ha nagyon szerencsenk van akkor esetleg Vad Billt vagy Ramirezt de amiota Harry eltunt... - sohajt egy nagyot - Eselyesen magunknak kell helyt allnunk. Talan a tunderektol kerhetnek segitseget, de a Nyari udvart lekoti a ghoulok elleni haboru, a Teli udvart meg - megrazza a fejet - Meg ha tudok is segitseget szerezni jobb nem gondolni milyen uzletet kene kotnom ezert. Azt hiszem at kell gondolni alaposan kit vagy mit tudunk az oldalunk ra allitani anelkul hogy meg nagyobb problemaba kerulnenk mint amilyenben mar vagynuk. -

This message was last updated by the GM at 22:13, Thu 27 Dec 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 81 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sun 6 Jan 2019
at 14:21
[IC] Kaosz az utcakon
-Nos, akkor mi legyen? Addig cipeljük magunkkal mindenhova? - kérdem társaimat a tervet illetően. Ezt követően Rickre pillantok:
- Nem tudnánk meggyőzni a Nyári Udvart, hogy segítsenek? Ha úgy van ahogy mondod, és hadban állnak a ghoulokkal, akkor csak meg kell említenünk, hogy ezt a követ keresik és máris közös az ellenségünk. - mondom, majd homlokráncolva még hozzáteszem - Vagy talán aggaszt, hogy pontosan mit rejthet ez a vacakság? A tündérek kezében sem biztos, hogy jobb helye lenne. - Sóhajtom a végét már csak a saját gondolataim lezárása végett, majd tanácstalanul nézek a többiekre.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 162 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Sun 6 Jan 2019
at 17:51
[IC] Kaosz az utcakon
-Azok a ghoulok akik a követ keresték biztosan csak zsoldosok voltak. - mondom kicsit rossz szájízzel a dolgot, jó volna, ha akadna egy erős szövetségesünk a Fomor ellen, de nem hiszem, hogy egy ilyen apróság miatt mellénk állna a Nyári Udvar. -A kő nálunk, itt igazából már csak Logen sorsa a tét. Viszont ehhez nem tudok segítséget kérni a sajátjaimtól, nekik nem fog annyit érni az élete, hogy kockáztassanak, és őszintén szólva, én sem tudom... - hagyom a levegőben a dolgot miközben előveszek egy újabb cigarettát. -Én azt javasolnám, hogy vigyük el Mr. Corbihoz a követ, beosonok és elrejtem a házában. Régóta él ott a családjával, erős lesz a küszöb és tele van fegyveressel, egy két estét kibír ott, amíg döntünk. Utána pedig elmehetünk szétnézni, ki tudjuk-e menteni Logent anélkül, hogy mi is fogságba esnénk. Mit szóltok?
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sun 6 Jan 2019
at 22:56
[IC] Kaosz az utcakon
Guston felvetesere Rick megrazza a fejet majd Tiff magyarazata utan hozzateszi - Segitsegre nehez szamitani a tunderektol. O persze megallapodhatnank veluk, de jobb szeretnem elkerulni hogy Titania adosa legyek - huzza el a szajat kicsit - Meg mindig inkabb a nyari udvarral uzletelnek ha mindenkeppen kell, de mindket udvar kijatssza a megallapodasokat asjaat szajize szerint. Illetve mivel nem tudjuk mire kepes talan jobb lenne nem adni olyanok kezebe akik finoman szolva is megbizhatatlanok - sohajt egyet es meghallgatja Tiff felveteset Mr Corbirol. Mikor a lany befejezte felvonja a szemoldoket- Akar mukodhet a dolog. Persze veszelybe kerulnek, nagy veszelybe. Ha behivjak oket... - nem fejezi be de erezheto hogy annyira nagy velmennyel nincsen barmilyen maffias fegyveresek kepessegeirol. - Megbizhatoak? Ha kijatsszak a fomoroknak akkor hiaba csianltunk mindent - azert sohajt egyet - Persze ha nincsen jobb otlet benne vagyok, de mindenesetre tovabbra is szeretnem kicsit megvizsgalni. Par ora, max reggelre befejeznem. Ha megtudjuk miert akarta talan jobban tudunk kuzdeni ellene - nez korbe kerdoen - Aztan megprobalhatjuk megsemmisiteni vagy elrejteni - vegul rater Logan kerdesere is - Logan kelloen hulye volt hogy ilyen helyzetbe kerult, de azert megprobalom kimenteni. Megertem ha nem akartok ilyen veszellyel szembeszallni, de orulnek ha segitenetek. A fomorokat ismerve akarhogyan is probaljuk csavarni a dolgokat jo esellyel megprobalnak majd csapdaba csalni minket ugyhogy valami... Barmi erosites nem artana -

This message was last updated by the GM at 22:56, Sun 06 Jan.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 82 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Thu 10 Jan 2019
at 17:56
[IC] Kaosz az utcakon
Igazítok a kő fogásán és egy fél-mosollyal válaszolok Ricknek:
- Jól van, jól van. Értem én, hát persze, hogy segítek. Amúgy sincs jobb nyomom, amin bármerre elindulhatnék. - mondom, egyértelműen a Vörösökre gondolva közben, majd közelebb lépek hozzá. - Szerintem a legjobb lesz, ha el is indulunk a nyomon, felesleges itt ácsorognunk. A részleteket út közben is meg tudjuk beszélni. - eztán a nőre nézek: -Te jössz Tiff? Vagy ha elrejtetted a követ, más dolgod akad?
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 163 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Sun 13 Jan 2019
at 16:23
[IC] Kaosz az utcakon
Kissé félrehúzott szájjal válaszolok arra a kérdésre, miszerint a maffia emberei megbízhatóak-e: -Ez nehéz kérdés. Nem értenek a természetfelettihez, üzletelni biztos nem fognak velük, ha pedig valaki erővel akarna bemenni oda, arra gondolkodás nélkül tüzet nyitnának. - válaszolok Rick kérdésére. -De jobb ötletem most nincs. Ha vizsgálgatni akarod akkor bemehetünk hozzám is, az közel van mind a két helyhez és nem fog minket senki zavarni. - válaszolom a varázslónak, majd utána Gustonnak is felelek arra a kérdésére, hogy velük tartok-e. -Nem mondom, hogy nem volna más dolgom, de egyikőtök sem ért annyira a Fomorokkal való harchoz, mint én, arról nem is beszélve, hogyha lehetőségem van rá, akkor mindig megpróbálok lesújtani rájuk. - érvelek a férfinek miközben szívom a cigarettámat, majd a végén, hogy nyomatékot adjak a mondandómnak, bólintok: -Úgyhogy igen, veletek.
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Thu 17 Jan 2019
at 21:49
[IC] Kaosz az utcakon
Rick bolint - Koszonom. De akkor eloszor menjunk hozzam, van par dolog amit magamhoz kell vennem. Az az igazsag hogy ott jobban fel vagyok szerelkezve, ha vigyaztok ram, akkor jo esellyel ott sokkal gyorsabban meg tudok valamit mondani es valamennyit alhattok is - sohajt egyet - Ha semmi mast nem tudunk meg akkor pedig talan tenyleg ez a Mr Corbi a legjobb megoldas hogy ideiglenesen tarolhassuk ezt a kokort akarmit is jelent vagy tud -
Miutan nagyjabol megallapodtatok sietve mentek Rick oreg jeepje fele majd a kesei orak miatti szinte ures utcakon is majd 10 percbe telik mig elertek Rick regies hazahoz. MAr jartatok erre, nem eppen a kenyelem megtestesulese, nincsen rendesen melegviz, se aram, egyszoval varazslokent tokeletes de barki masnak...
Mindenesetre amint leparkoltok es bementek Rick gyertyakat gyujt es amint kenyelembe helyeztetek magatokat elmegy hogy kisse jeghideg vizzel letusolva felfrissitse kisse magat es aztan a pincehelysegbe beveszi magat a kokorrel.

Masnap reggel kerul elo kialvatlanul karikas szemekkel. A fatuzelesu tuzhelybe kicsit begyujt hogy reggelit es ami ugy tunik mindennel fontosabb neki egy kavet fozzon majd mikor kisse evett es magaba toltott egy jo adag kavet megszolal.
- Nem vagyok biztos benne, de ugy tunik valamifele idezo szoeg ez. - majd kicsit korrigalja magat - Nem is idezo hiszen nem a szo szoros ertelmeben idez inkabb jelzo, figyelemfelhivo ige lehet. - megvonja a vallat - Sokat nem sikerult kideritenem, de az biztos valamit vagy valakit hiv ha megfeleloen elmondjak. - belekortyol a kavejaba - Ha a fomorok azt szeretnek hogy ez a valaki vagy valami jojjon akkor en latatlanba azt kell mondjam semmikeppen nem szeretnem meglatni mi is az - sohajt egy nagyot - A szokasos konyvkiados trukk sem jonne be vele, Logan elete ehhez kepest valoszinuleg nem sokat er, az egesz kornyek lakossaga az en vedelmem alatt all, lehet meg kene semmisitenuk. Mindenesetre Logant azert en megprobalnam megmenteni mindenkeppen. Mit gondoltok? -

This message was last updated by the GM at 21:49, Thu 17 Jan.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 84 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Tue 22 Jan 2019
at 19:55
[IC] Kaosz az utcakon
Próbálom befogadni az elhangzottakat. Nagy vonalakban azt hiszem értem mire gondol Rick, de nehéz pontosan felfogni, hogy miféle veszélyt is jelenthet a kő. A házigazda kérdésére eképp válaszolok: - Nos, hát megígértük nekik, hogy megmentjük Logant. Nem mintha kötne a szavunk, de nem érezném jól magam, ha cserben hagynánk őket. Te meg akarod menteni, engem nem tart vissza semmi. De mindenképpen próbálj meg pihenni előtte. Túlságosan mozgalmas éjszakánk volt, a tested nem fogja bírni a hajtást a legkritikusabb pillanatban. - Közlöm vele a gondolataimat, majd hozzáteszem: - Ne aggódj, majd mi őrködünk. Ha bármi baj van, azonnal értesítünk!
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 164 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Thu 24 Jan 2019
at 14:45
[IC] Kaosz az utcakon
Keresek magamnak valami kényelmesnek tűnő helyet az estére és onnan figyelem a bejáratot, a karabélyommal a kezemben; egy idő után unottan lötyögtetem meg az üres flaskámat és keresgélek egy kicsit Rick házában, hátha találok még valami alkoholt. Másnap reggel amikor a varázsló megjelenik a szavait végighallgatva egyetértek Gustonnal: -Szerintem is pihenj kicsit, mi elvagyunk tovább ébren, meg gondolom jól elfáradtál fejben az egész este alatt. De abban egyetértek, hogy semmisítsük meg. - magyarázom a többieknek. Nem kifejezetten van rálátásom a fekete férfi szakterületére, de azt tudom, hogy sok esetben megsemmisíteni egyszerűbb és kockázatosabb valamit mint "semlegesíteni". -Egyenlőre még nekem sincs más feladatom, ha lesz, majd értesítenek róla, de amíg ez nem történik meg, addig segítek nektek kiszabadítani Logent. De az estét lehet jobb volna megvárni, annyira nem elhagyatott környék az, nappal nagy káosz alakulhatna ki percek alatt.

This message was last edited by the player at 14:46, Thu 24 Jan.

Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Mon 28 Jan 2019
at 22:20
[IC] Kaosz az utcakon
Rick halasan bolint - Szolgaljatok ki magatokat - int korbe - Es ha tudjatok semmisitsetek meg nyugodtan, ha nem akkor megprobaljuk kesobb - aztan elindul a haloszoba fele suru asitasok kozepette. Az ajtoban valami eszebe jut - Keltsetek fel kora delutan, keszulnunk kell ha sikeresek akarunk lenni - mondja bar a vegen mar szinte csak motyog es beesik az agyba

This message was last updated by the GM at 22:20, Mon 28 Jan.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 85 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Tue 29 Jan 2019
at 14:43
[IC] Kaosz az utcakon
Korábban sikerült egy keveset szundítanom a lakásban. Amíg Rick vizsgálódásának eredményét vártam akaratlanul is elbóbiskoltam, habár pihentető alvásnak aligha lehetett nevezni. Minden esetre, nekem elég lesz a mai napra. Eképpen tanakodom magamban, miközben odaviszem és a konyhaasztalra helyezem a kőkört, alatta a vászonnal, amiben elhoztuk. Hátamat a falnak vetve ülök le egy oldalra fordított székre és a kőkör vizsgálgatásával foglalatoskodom. Nem keresek semmiféle nyomot, pusztán alaposabban is szeretném szemügyre venni, nem úgy mint annak a pincének a félhomályában, ahol először megláttam. Rövid időközönként felnézek, megkeresem Tiffany-t a tekintetemmel, majd miután körbepásztáztam a szobát egyszer-kétszer visszatérek a vizsgálódáshoz. Magam sem tudom hányszor ismétlem meg ezt a folyamatot rendszeresen, mikor már lassacskán rákúszik az álom a szememre. De még mielőtt teljesen elnyomna, feltápászkodom és az ablakhoz lépek, hogy kiszellőztessem kissé a fejem.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 165 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Thu 31 Jan 2019
at 22:42
[IC] Kaosz az utcakon
Egy Rick spájzából gyűjtögetett vörösborral a kezemben vizsgálgatom a kőkört miközben hol azt, hol pedig Gustont figyelem: -Őszintén szólva én nem nagyon értek ezekhez. - kezdek bele, miközben egy cigarettát keresek elő; meglehetősen kezdek kifogyóban lenni. -De robbanószerem van otthon bőven. Gondolom az megoldás volna. - magyarázom. Ugyan nem kérdeztem meg a varázslót, hogy zavarja-e a füst a házában, de az én szememben eléggé le van harcolva az egész épület, úgyhogy biztosan nem bánja; meg, valószínűleg nem fog senkit meglepni, hogy nem voltam ennyire udvarias. -De most itt... Megpróbálhatjuk széttörni fizikai erővel, de nem tudom mennyire bölcs döntés.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 86 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sat 16 Feb 2019
at 16:37
[IC] Kaosz az utcakon
Visszalépek az asztalhoz, ahova a kőkört helyeztük és még egyszer végigmérem, mintha még nem láttam volna jó néhányszor az elmúlt pár órában. Vállaimmal kissé körözni kezdek, miközben válaszolok:
- Hát, gondolom megpróbálhatjuk. De akkor keressünk neki valami bakot, meg valami kalapács-féleség sem ártana. - Mondom, miközben elkezdek kutakodni a lakásban, hátha találok a célnak megfelelő eszközt.
GM
 GM, 596 posts
 Fp: 3
Tue 19 Feb 2019
at 22:07
[IC] Kaosz az utcakon
A lakasban szejjelnezve nem lepodtok meg hogy modern felszerelest nem talaltok de oriasi kalapacsot sem. A tuzhelye nehez, de nem feltetlenul dijazna ha azt hasznalnatok kalpacsnak vagy ullonek. Nyilvan ilyen jellegu dolgokat nem lehetetlen a varosban talalni, de ugy tunik Rick lakasaban semmi ilyen nincsen.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 88 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Wed 20 Feb 2019
at 16:15
[IC] Kaosz az utcakon
Miután semmi célnak megfelelő eszközt nem találtam, megfogom a kőkört és a falnak támasztom úgy, hogy ne dőljön el.  Megállok előtte, kissé oldalasan, majd a lábamat felemelve, lendületesen rátaposok a közepére, remélvén, hogy a rugalmatlan kődarab esetleg megreped vagy kettétörik. Habár esélyt keveset látok rá, mégis megpróbálom.
GM
 GM, 598 posts
 Fp: 3
Thu 21 Feb 2019
at 22:09
[IC] Kaosz az utcakon
Guston megprobalja osszeszedni minden erejet, de a kokor kemeny granitbol keszulhetett. A taposas teljesen eredmenytelen, legalabb valamifele szemetzuzo vagy autovago felszereles kene hozza, esetleg csak egy profi utvefuro, de vegszuksegben talan egy kezi utvefuroval is neki lehetne menni, bar az durvan sok munkanak tunik Gustonnak. Persze Rick mellett ebbol egyik sem mukodne sokaig, a normal kezi erovel mukodo kotoro kalapacsok is bevallhatnanak persze, foleg Tiff emberfeletti erejevel, de kotoro kalapacsot nehezeb talalni a varosban.