[IC] Act I-1: Kaosz az utcakon.   Posted by GM.Group: 0
GM
 GM, 569 posts
 Fp: 3
Sun 25 Nov 2018
at 19:46
[IC] Kaosz az utcakon
Guston odasetal az elhagyatottnak tuno hazhoz. Bekopog. Ugy tunik mintha semmifele reakcio nem jonne, de amint hallgatoztok egy dolog meguti a fuleteket. Kantalas. Halkan, tavolrol, talan a pincebol szurodhet fol, de hatarozottan kantalas.

(Az epulet nem tunik veszedelmesnek, kozepesen nehez bejutni (+2) de scalet hasznalhattok ellene)
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 149 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 26 Nov 2018
at 21:49
[IC] Kaosz az utcakon
Érdeklődve figyelem, hogy vajon mire is készül Guston, majd amikor látom, hogy az ügynökjátékának ezúttal nem nyitnak ajtót, biccentek Ricknek, hogy sétáljunk közelebb, majd amikor odaérünk a férfi mellé, kifújok némi dohányfüstöt és vállat vonok: -Úgy tűnik nem erre az arcodra van most szükségünk, hogy bejussunk. - mondom a férfinek afféle magyarázatként a közeledésünkre, majd ahogy elhallgatok és meghallom a kántálás hangját, elgondolkodok. -Jó hangosak lehetnek, hogy még itt fent is hallani a hangjukat. - jegyzem meg, majd ráteszem a kezemet a kilincsre. -Ráadásul még az ajtót is nyitva hagyják, veszélyes környék ez. - magyarázom, kicsit még jobban erősítve az akcentusomat ahogy a cigaretta a számban van, miközben erőlködés nélkül kitépem a zárat a helyéről, tönkretéve és ezáltal kinyitva az ajtót. Rögtön utána előhúzom a gépkarabélyomat a vászonkabátom alól és belépek az épületbe.

22:35, Today: Tiffany Green rolled 1 using 4 Fudge dice with rolls of -1, 1, 1, 0.  Force +3, Scale +3.
GM
 GM, 570 posts
 Fp: 3
Mon 26 Nov 2018
at 22:26
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff akcioja nem eppen zajtalan, de ezen a kornyeken jo esellyel ennyiert nem hivnak meg rendort igy beleptek. Szerencsere ez a hely lakatlannak tunik igy nem vedi semmifele threshold (kuszob?)
Belepve azt latjatok hogy valaki mostanaban felrepakolta a romok nagyjat, nem mondanam, hogy rendet rakott, de lattok egy utat ami atvezet a folyoson. Az elso szobaban ugy tunik valakik alhattak tobbszor is. Eteles dobozok, takarok, de senki elolenyt nem lattok. A pince ajtohoz erve erosodik a kantalas hangja, ugy tunik lent vannak valakik.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 151 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Tue 27 Nov 2018
at 21:47
[IC] Kaosz az utcakon
Miután körbenéztem odabent otthonosan sétálok végig a folyosón a bakancsomban, elkerülve a törmelékeket; sok hasonló helyen jártam már, amikor még nem nagyon bíztak rám komolyabb feladatokat Mr. Corbi alkalmazásában, sokszor jártam egy-egy fiúval ilyen drogtanyákon, pénzt behajtani vagy megfélemlíteni, esetleg fájdalmat okozni, de általában mind a hármat egyszerre; mindig is undorodtam az efféle helyektől és ez most sincs máshogy, s azóta sem sikerült megértenem, hogy sikerül valakinek eddig lecsúsznia. De azt tudom, hogy függetlenül attól, hogy valaki drogok vagy okkult szekták miatt kerül egy ilyen helyre, az már eljátszott minden esélyt az élettől, nagyon ritka, hogy bárki valaha ismét beszámítható, ép elméjű ember lesz ez után az életmód után. Nem messze a pincébe vezető ajtótól megállok és kézbe veszem a gépkarabélyomat, néhány rutinos mozdulattal ellenőrzöm a fegyvert, majd a többiekre pillantok: ha látszólag se Rick se Guston nem akar jobban körbenézni, s előre menni se a lépcsőn, akkor magamra vállalom ezt a feladatot és óvatos léptekkel elindulok lefelé.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 72 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Wed 28 Nov 2018
at 15:03
[IC] Kaosz az utcakon
"Mindig meg tud engem lepni Tiffany kezdeményező képessége", fut át az agyamon, mikor a szemem láttára forgatja ki az ajtóból a kilincset az említett nő. Nem az első, hogy ilyen vagy ehhez hasonló akciót látok tőle, de akaratlanul is felszalad a szemöldököm egy pillanatra. Habár a legkisebb mértékben sem bosszankodok miatta, inkább megnyugtat, hogy nem az ellenségem. Másodikként lépek be a házba és óvatosan osonok a társam nyomában, elkerülve a zajok okozását. Mikor megáll az egyik ajtó előtt, ami mögül erősebben hallatszódik a kántálás és hátranéz ránk, én elértem a pillantását és finoman arrébb tessékelem az ajtóból, megragadva annak kilincsét. Szintén hátralesek a vállam mögött és a többiek bólintását követően lenyomom a kilincset...
GM
 GM, 573 posts
 Fp: 3
Wed 28 Nov 2018
at 22:15
[IC] Kaosz az utcakon
Guston az elre all, lenyomja a kilincset.
Az ajto konnyen es viszonylag halkan nyilik, mogotte leocso vezet lefele a felhomalyba, ugy tunik pincebe. Ahogy kinyitottatok az ajtot a kantalas erosebbe valtozott, ugy tunik a fenyeket valamifele gyertyak adhatjak amik fenye felszurodik hozzatok. Ahogy picit elindultok lefele par lepcsofok utan valamelyest belattok a pince nagy reszebe a lepcso korlatjan keresztul.
A helyiseg nagy reszet egy pentagramma foglalja el aminek csucsain gyertya eg, negy csuklyas alak jarkal korbe valamifele fustolovel mikozben furcsa dolgokat kantalnak, ugy tunik nem vettek eszre titeket.
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 152 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Thu 29 Nov 2018
at 11:17
[IC] Kaosz az utcakon
Ahogy Guston rám pillant és jelzi, hogy szeretne inkább ő előre menni zokszó nélkül átadom neki a lehetőséget, legalább van időm kortyolni egyet a flaskámból amíg ő kinyitja az ajtót nekünk; a lépcsőn lefelé menet ismét a kezem ügyébe kerül a gépkarabélyom, amin jelenleg is látható a hangtompító. Mikor meglátjuk a pentagrammát és a négy csuklyás alakot a vámpírvadászra nézek és szélesen elmosolyodok: jön a kedvenc részem, magamra terelem az összes figyelmet, amit persze ő tökéletesen ki tud használni ha akar. Várok néhány pillanatot, hogy legyen ideje elosonni mellőlem, majd közeledni kezdek és amennyire hangosan csak tudom elfütyülöm magamat: -Hacsak nem akarjátok, hogy a puskám csövéből is füstölő legyen akkor dobjátok el őket és le azokkal a csuklyákkal! - szólok az alakokra miközben vállamhoz szorított fegyverrel figyelem minden mozdulatokat; lehet, hogy Logen és a barátai azok, de lehet, hogy egy (és jobb esetben csak egy) garbós és néhány követője; készen állok rá, hogy bármilyen gyanús mozdulatra tüzet nyissak.

12:03, Today: Tiffany Green rolled 1 using 4 Fudge dice with rolls of 0, 1, -1, 1.  Flair, Aspect +2.
Csinálnék egy aspetet, például olyan néven, hogy a "Figyelem középpontjában".

GM
 GM, 574 posts
 Fp: 3
Thu 29 Nov 2018
at 23:03
[IC] Kaosz az utcakon
Amint Guston eloresettenkedett Tiff akcioba lep. Amennyira tud igyekszik felelmetesnek tunni, bar ez nala elegge problemas leven alapvetoen nem tunik veszedelmesnek, de a csuklyasok megallnak, mintha ledobbentek volna. Nem kapnak fegyerekhez, nem futnak ugy tunnek inkabb mint az auto fenyszoroja ele kerulo oz aki egyszeruen megdermedt es nem is tudja mit csinaljon. Mindensetre a csuklyajukat sem dobjk hatra vagy mert terveznek valamit vagy csak meg a megdobbenes miatt
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 153 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Fri 30 Nov 2018
at 20:47
[IC] Kaosz az utcakon
Kissé frusztrál ilyenkor, hogy a tipikus áldozatnak tűnő megjelenésemmel nehezen tudok hatni az emberekre ha a megfélemlítésről van szó, de hát a szépségnek ára van - meg aztán, ez rövidesen megváltozna abban az esetben, ha az egyikőjüket felkenném a falra fél kézzel, de egyenlőre még maradok a fegyver meggyőzőerejénél; talán előbb utóbb hallgatnak majd a józan észre. -A csuklyáknál tartottunk. - szólalok meg ismét, emlékeztetve őket, a fegyvert egy pillanatra sem emelve le a hozzám legközelebb álló alakról. Tartok attól is, hogy nem a belépőmmel volt a baj, hanem azzal, hogy közülük egy vagy több garbós és félnek, ha hátradobják a csuklyát azonnal meglátom az árulkodó jeleket mint pl. a kopoltyút. Ha pedig ez így van, akkor sokkal nehezebb dolgunk lesz majd mint a ghoulokkal - talán még kritikusan rosszra is fordulhatnak a dolgok, de legalább a fegyvereiket nem látom sehol, bár a vaskos ruhájuk könnyen elrejtheti őket.

This message was last edited by the player at 20:49, Fri 30 Nov 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 73 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Sat 1 Dec 2018
at 18:12
[IC] Kaosz az utcakon
Tif javaslatát követve továbbosonok a félhomályban, kínos óvatossággal kerülve a gyertyák fénykörét. Úgy helyezkedem, hogy amit probléma adódna, egyetlen szúrással tudjam likvidálni a hozzám legközelebb álló alakot. Korábban kezemben tartott pisztolyomat halkan a táskájába lököm, macsétámat a tokjába csúsztatom és a lábszáramon elrejtett vadászkést veszem kézbe, felkészülve, hogy szabad kezemmel hátulról elnémíthassam áldozatomat a szúrás előtti másodpercben. A célpontom egy, a csoport szélén álló csuklyás alak, ahol tudom, hogy Tif nem fog végigkaszálni sortüzével, hogy ne kerüljek baráti tűz alá. Ha kevesebb célpontra koncentrál, nagyobb az esélye, hogy földre viszi őket.
GM
 GM, 575 posts
 Fp: 3
Sat 1 Dec 2018
at 21:05
[IC] Kaosz az utcakon
Mikozben Guston mogejuk lopakodik es felkeszul hogy ledofje az egyiket Tiff folytatja. Az egyik, nem biztos hogy a vezetojuk, de legalabbis aki legkozelebb all ledobja a csulyajat. Egy fiatal szoke ferfi az es ugy tunik ebbol a szogbol hogy nincsen kopoltyuja vagy magas nyaku pulovere hogy eltakarja azt - Ooo, ize. - nyel egyet. - Ki vagy? - kerdezi hogy visszanyerje talan kicsit az iranyitast
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 1, Stress: 6/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Sat 1 Dec 2018
at 21:22
[IC] Kaosz az utcakon
A fiut meglatva Rick elorebb lep egyet es megszolal - Leon? - majd kisse mergesebb hangon - Leon! Logan is itt van? - mire a Leonnak nevezett fiu zavarodottan csak felrenez

This message had punctuation tweaked by the GM at 21:22, Sat 01 Dec 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 154 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 3 Dec 2018
at 22:27
[IC] Kaosz az utcakon
Kezdek kissé türelmetlenné válni a csuklyák miatt, nem kifejezetten nyugtatott meg az, hogy Rick felismerte a szőke fiút vagy az, hogy miképp reagált Logan nevének az említésére - közelebb menni nem akarok hozzájuk, helyette inkább egy másik, magát még mindig takargató alakot veszek célba: -Elég, ha annyira ismersz, hogy elhidd nekem: mindenkit lábon fogok lőni akin tíz másodperc múlva rajta lesz a csuklyája! - figyelmeztetem a három alakot utoljára, majd ha nem látom, hogy változás történne, akkor elkezdek hangosan visszaszámolni. Ha addig nem történik semmi, valóban be is fogom váltani az ígéretemet, amíg nem győződtem meg róla, hogy egyetlen garbós sincs a szobában, addig képes hajlandó vagyok.
GM
 GM, 577 posts
 Fp: 3
Mon 3 Dec 2018
at 22:40
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff szavaira a tobbiek is kapkodva ledobjaka  csuklyaikat. Ugy tunik egyiknek sincsen semmi nyakat takaro dolga. Mindannyian fiatalok, egy lany es harom fiu, amibol ugy tunik Rick legalabb az egyiket ismeri. Mindenesetre, a korabban Leonnak nevezett szolal meg eloszor - Nem csinaltunk mi semmi bajt, csak kieresztjuk a gozt. Tudod. - mondja foleg Rick fele, ugy tunik pontosan tudhatjak rola hogy ki is o.
Guston Roux
 Vampire Hunter, 74 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Tue 4 Dec 2018
at 14:51
[IC] Kaosz az utcakon
Nyugodt léptekkel bukkanok elő az árnyak közül a fiatalok mögül. Halkan megköszörülöm a torkomat, csak hogy ne érezzék a jelenlétemet, miközben vadászkésem még mindig kezemben van leeresztve a testem mellett. Nem akarom megrémiszteni őket, csak némi feszültséget keltek, hogy ne jusson eszükbe semmi butaság, amivel maguknak ártanának. Egyelőre nem szólalok, hagyom, hogy Rick kibontsa kicsit a szálakat.
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Tue 4 Dec 2018
at 22:27
[IC] Kaosz az utcakon
Rick szigoru tekintettel nez a Leonnak hivott sracra - Semmit? Mit gondolsz ki vagyok? - lathatoan erre alaposan osszerezzennek - Mindent tudok - mondja meg ha ez nem is igazan igaz - Megegyszer kerdezem, hol van Logan? -

This message was last updated by the GM at 22:27, Tue 04 Dec 2018.

GM
 GM, 579 posts
 Fp: 3
Tue 4 Dec 2018
at 22:31
[IC] Kaosz az utcakon
Ugy tunik Leon megtort, kisse leereszti a vallait, ugy nez ki teljesen elhitte hogy mindent tudtok - Az egesz Logan otlete volt - fogja gondolkodas nelkul arra aki nincs itt - Azt mondta nagy dologra bukkant, hogy elkepzelhetetlen hatalom van szinte karnyujtasnyira. De kellett neki egy kis segitseg - nyel egyet - Akkor lepett kapcsolatba azzal a fura alakkal. - mondja majd akaratlanul is hatrales a valla folott - Egyszer Logan nem jott vissza, azt mondtak hogy elengedik ha elvisszuk a tablat, de akkor mar nem hittunk nekik, remeltuk hogy ha sikerul a rituale es hatalmat kapunk akkor ki birjuk szabaditani -
Guston Roux
 Vampire Hunter, 76 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Thu 6 Dec 2018
at 16:53
[IC] Kaosz az utcakon
- Tudjátok egyáltalán hogy hol van a barátotok? - Kérdem a legbeszédesebb fickótól - vagy mégis hogyan akarjátok kiszabadítani?
Hagyok némi időt nekik a válaszra, miközben lassan, félköríven megkerülöm a fiatal mágusokat, majd megállapodok Tif és Rick mellett.
-Én nem értek az ilyen hókusz-pókuszhoz, vagy hogy mit is akartatok csinálni, de biztosak vagytok benne, hogy ez a helyes megoldás?

This message was last edited by the player at 16:54, Thu 06 Dec 2018.

Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 156 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Mon 10 Dec 2018
at 11:01
[IC] Kaosz az utcakon
-Az a tábla... Hol van most? Ti loptátok el a múzeumból, hogy szereztétek meg? - bombázom én is kérdésekkel a fiatalokat, hangomból türelmetlenség érezhető. Nem tetszik ez nekem, hiába tűnik úgy, hogy igazat mondanak, számomra jelenleg gyanús, hogy azt a bizonyos táblát egy fomor fegyverrel vágták ki a keretéből, de elmondásuk szerint azóta nem találkoztak azzal a fura alakkal - aki több mint valószínű, hogy egy garbós - hogy Logen eltűnt; akkoriban pedig még nem volt náluk az a kő, vagy tábla; már ha a kettő ugyanaz.
GM
 GM, 581 posts
 Fp: 3
Mon 10 Dec 2018
at 22:04
[IC] Kaosz az utcakon
Guston es Tiff vadlo szavaira lathatoan megrendulnek. A hatul allo lany komolyan ossze is rezzen, de ugy tunik nem nagyon akarnak szolni amig Leon nem tereli rajuk a figyelmet - Eppen azert... Ugy ertem kihez mehettunk volna? - erre Rick feletteb haragosan nez de hagyja hogy Leon folytassa - a "csalad" - mondja a csalad szot olyan hangsullyal hogy biztosak vagytok benne nem valami hetkoznapi dolgot ert alatta - nem segitett volna. Es Mr Davidsonhoz sem mehettunk - mondja Rick nevet tulontul is hivatalosan, szinte bocsanatkeroen majd kicsit megnyalja a szaja szelet - Hatalom kellett... Kellett az a kokor - majd elkomorodva hozzateszi. - De nem birtuk megfejteni -
Tiffany Green
 Emissary of Artemis, 157 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Favor: 1/5
Wed 12 Dec 2018
at 21:01
[IC] Kaosz az utcakon
Kissé kezdem elveszíteni a türelmemet és szívesen pofoznék némi tartást a fiúba, de egyenlőre sikerül erőt vennem magamon, és szépen szólni: -Hatalom, mi? - nézek rá, miközben egy cigarettát teszek a számba és meggyújtom a végét. -Halvány lila gőzötök sincs, hogy kikkel kezdtetek ki, igaz? - fújom ki a füstöt mondandóm végén, a gyújtót pedig a dobozzal együtt zsebre vágom. -Feltettünk néhány kérdést, azzal foglalkozzatok most ha élve akarjátok még valaha látni Logent. Tudjátok hol van? Hol kellett volna találkoznotok az idegennel? Hol a tábla, ti loptátok el?
GM
 GM, 582 posts
 Fp: 3
Wed 12 Dec 2018
at 22:41
[IC] Kaosz az utcakon
Tiff kerdesere hogy Logen hol van Leon csak megrazza a fejet, lathatoan nem tudja - O talalkozott veluk egyedul legtobszor. Egyszer mentem vele Cantonba. Meg az utolso rejtekhelyunkon. - nyel egyet - Akkor kerestunk uj helyet. Cantonba kellett volna visszavinnunk a tablat, egy hazhoz.. A... A South Clinton es az O'Donnell sarkanal - arra hogy hol van a kotabla meg mielott barmit mondhatna a hatul allo lany rabok egy letakart asztalkara. Amerre a multkor tekintett szinte akaratlanul Leon is. Rick kimert leptekkel odasetal es beles a ponyva ala majd bolint, hogy itt van

This message was lightly edited by the GM at 22:42, Wed 12 Dec 2018.

Guston Roux
 Vampire Hunter, 77 posts
 Fp: 3, Stress: 0/6
 Hunger: 1/5 Pursuit: N
Thu 13 Dec 2018
at 22:01
[IC] Kaosz az utcakon
Nem mutatom, de belül egy kis kárörvendést érzek, mikor Tif alaposan rápirít a "kultistákra". Fiatalok, gondolom magamban, mintha sokkal több telet láttam volna már mint ők, pedig pusztán pár évvel ezelőtt még én is ilyen izgága voltam. Hiába, a szörnyvadászat beleerőltet némi komolyságot az emberbe. Olyan szakma ez, ahol az öregkor már kiváltságnak számít.

Rövid nosztalgiázásomból Rick bólintása hoz vissza. Oda lépek én is a táblához majd megkérdem tőle: -Mit csináljunk vele? Fogjam és hozzam?
Alaric Davidson
 Warden, 161 posts
 Fp: 2, Stress: 0/6
 Exh: N, Burn: N, 3eye: N
Fri 14 Dec 2018
at 19:28
[IC] Kaosz az utcakon
Rick elgondolkozik picit - Jobb lett volna ha sosem bukkan elo - nez kisse mergesen a fiatalokra, de folytatja - de ha mar megesett itt semmikeppen nem hagyhatjuk. Nem tudom mire kepes, de jobb nem kockaztatni -

This message was last updated by the GM at 19:28, Fri 14 Dec 2018.

GM
 GM, 584 posts
 Fp: 3
Fri 14 Dec 2018
at 19:30
[IC] Kaosz az utcakon
Leon kisse remego hangon megkerdezi - Es Logannal mi lesz? - kisse elcsuklik a hangja - A kokor nelkul nem tudjuk kiszabaditani. Es... Es ha rajtunk keresik... - hagyja a levegoben a veget a dolognak de latszik hogy komolyan fel attol milyen kovetkezmenyekkel jarhat rajuk is nezve ha nem tudjak szallitani a korabban megigert dolgot