RolePlay onLine RPoL Logo

, welcome to Disciples RPG for Sutheo

10:32, 24th May 2024 (GMT+0)

Prológus.

Posted by Game MasterFor group 0
Game Master
GM, 8 posts
Thu 13 Sep 2018
at 05:47
  • msg #7

Prológus

A m√°gus, imm√°r sokkal magabiztosabban sorolni kezdi:
- Akiket √∂n mell√© tudok adni, a k√∂vetkezők: harci c√©lra csontv√°zharcosokat, ők a legjobb √©s leghat√©konyabb harci egys√©geink k√∂z√© tartoznak. Felder√≠t√©sre a szellemeket tudom aj√°nlani, ők r√∂vid időre k√©pesek l√°thatatlann√° √©s anyagtalann√° v√°lni, √≠gy olyan helyekre is eljuthatnak, ahov√° m√°sok nem, vagy csak nehezen. Szint√©n harci c√©lra tudok m√©g adni v√©rfarkasokat, akik b√°r nem olyan erősek, mint a csontv√°zak, a k√∂z√∂ns√©ges fegyverek √°ltal √ľt√∂tt sebeket pillanatokon bel√ľl viszagy√≥gy√≠tj√°k, √≠gy sokkal tov√°bb b√≠rhatj√°k a harcot, ha nics az ellenf√©ln√©l m√°giaforgat√≥. A m√°gikus vonalr√≥l pedig nekromant√°ink k√∂z√ľl tudok √∂n mell√© adni seg√©det, illetve d√∂gs√°rk√°nyainkat tudom aj√°nlani. Ezek amellett, hogy a harci potenci√°ljuk is jelentős, korl√°tozott m√©rt√©kben csapatsz√°ll√≠t√°sra is alkalmasak, egy k√©t-h√°rom fős osztagot elb√≠rnak fejenk√©nt.
Ek√∂zben, b√°r a m√°gus hangj√°t is hallod √©s tiszt√°n √©rted, mellette - an√©lk√ľl, hogy gondot okozna a k√©tfel√© figyel√©s - hallod a női hangot is:
- Kerekedj fel, utazz el √©szakra, az emberek birodalm√°nak hat√°r√°ra, Stormrage v√°ros√°ba, √©s ott √©p√≠ts kapcsolatokat, illeszkedj be. Sz√ľks√©g√ľnk lesz minden kihaszn√°lhat√≥ forr√°sra, mert szeretett f√©rjem gyilkosa, Wotan igen sz√≠v√≥s alattval√≥kkal rendelkezik.
Sutheo
player, 5 posts
Thu 13 Sep 2018
at 19:23
  • msg #8

Prológus

  A k√ľldet√©st azonnal elfogadom:
- √örnőm, amit √∂sszeszedtem minden sz√ľks√©gest a k√ľldet√©shez √©s √°lc√°z√°shoz, nyomban indulok!
  A m√°gushoz fordulva:
- Egy szellem √©s egy nekromanta sz√ľks√©ges lesz a sikerhez...viszont harcosnak olyan kell aki nem feltűnő. Az itteni v√©rfarkasok k√©pesek emberi alakot √∂lteni? - elgondolkodva - az viszont biztos hogy t√©rk√©p √©s p√©nz kelleni fog. Meg az √°lc√°t√≥l f√ľggően ruha √©s √ļtifelszerel√©s...az emberek birodalm√°nak hat√°rain mennyire √©l√©nk a kereskedelem? Ha √©l√©nk,  a legegyszerűbb kereskedők√©nt menni, egy √ļj arc tűnik fel ilyenkor a legkev√©sb√©. Viszont ehhez √°ru is kell...
  Majd eszembe jut valami:
- T√©ged hogy h√≠vnak? √Čn Sutheo vagyok.
This message was last edited by the player at 19:25, Thu 13 Sept 2018.
Game Master
GM, 9 posts
Fri 14 Sep 2018
at 06:42
  • msg #9

Prológus

- Drehon a nevem, Lord Sutheo, a nekromanta tanoncok egyik oktat√≥ja vagyok. Ami a v√©rfarkasokat illeti, ők nem alakv√°lt√≥k, hanem √örnőnk f√©lvad, fanatikus harcosai. Nem olyan k√∂nnyű b√°nni vel√ľk, mivel mi nem ismerj√ľk a l√©trehoz√°sukhoz sz√ľks√©ges r√ļn√°kat, √≠gy őket nem tudjuk teljesen az uralmunk al√° hajtani, csak √örnőnkh√∂z hűs√©gesek vakon. Azok a szolg√°k, akiket mi hozunk l√©tre, mindig a megid√©zőj√ľknek engedelmeskednek, √≠gy sajnos előfordulnak szakad√°rok is. Nem tudom, √∂n hallott-e Lyfről, a s√∂t√©t elfről, aki engedelmes h√≠veivel-teremtm√©nyeivel √örnőnk egykori n√©p√©re, az elfekre t√°madt, √©s v√©g√ľl az emberek haderej√©nek kellett őt meg√°ll√≠tania? No mindegy is, a l√©nyeg, hogy az √örnőnk √°ltal teremtett l√©nyek, k√∂zt√ľk a v√©rfarkasok csak Neki tartoznak teljes engedelmess√©ggel, √≠gy √∂n is csak a saj√°t maga alkotta √©lőholtakban b√≠zhat meg 100%-ban. A szellem √©s a nekromanta is term√©szetesen engedelmeskedni fognak √∂nnek, b√°r az ut√≥bbi m√©g csak tanulgatja a mesters√©g√©t √©s nem szokta m√©g meg teljesen a hal√°l ut√°ni l√©tet. Teljes √©rt√©kű nekromant√°ink sajnos mind elfoglaltak. Viszont akkor ki legyen a harmadik k√≠s√©rő? Ha messzire utazik, uram, akkor javasoln√©k egy d√∂gs√°rk√°nyt, egy ilyennel sokkal gyorsabban lehet haladni, mint a lovakkal. T√©rk√©pet, p√©nzt √©s felszerel√©st term√©szetesen biztos√≠tunk √∂nnek. V√°raink √örnőnkb√°ltal kinevezett őrzője, Ashgan m√°r elők√©sz√≠tette √∂nnek. Amit eseleg nem kap meg, arr√≥l sz√≥ljon nekem √©s int√©zkedni fogok.
Sutheo
player, 7 posts
Fri 21 Sep 2018
at 19:11
  • msg #10

Prológus

  Ahogy a rakt√°rak fel√© megy√ľnk elgondolkodom a lehetős√©geken. B√°r nem tudom, hogy Stormrage milyen messze lehet, de nem k√∂zel az nyilv√°nval√≥. T√ļl keveset tudok...ezen persze nem neh√©z seg√≠teni. De azt hiszem, Drehonnak igaza van, egy akkora l√©ny mint egy d√∂gs√°rk√°ny - ha m√©retben nagyj√°b√≥l akkora mint otthon a szellem- √©s csonts√°rk√°nyok - akkor √≥ri√°si seg√≠ts√©g. Ha van egy kis szerencs√©m, akkor vannak hegyek el√©g k√∂zel √©s ott el lehet rejteni. Biztos ami biztos. Na igen, az első k√ľldet√©snek mindenk√©ppen siker√ľlne kell...milyen kezdet egy sikertelen k√ľldet√©s?? Igaz, nem tudom mit tal√°lhatnak ki az emberek ellen√ľnk. Igen, j√≥ lesz az a d√∂gs√°rk√°ny.
  R√°ad√°sul ha helyben v√°s√°rolt, emberi lovakat, szekeret meg p√°r egyebet haszn√°ln√©k m√©g kev√©sb√© lenn√©k felt√ľnő, a v√°s√°rl√°sok meg alkalmasak kapcsolat√©p√≠t√©sre, inform√°ci√≥szerz√©sre. Azt se feledhetem, hogy √örnőm nem ak√°rkit b√≠z meg egy v√°rerőd ir√°ny√≠t√°s√°val, k√©ts√©gtelen, hogy nem nagyon maradhat ki semmi fontos, b√°r indul√°s előtt √°t kell n√©znem mindent. L√°ssunk hozz√°... √©s k√≠s√©rőmh√∂z fordulok
- Milyen hely Stormrage? Mekkora, mennyire fontos √©s milyen √©let folyik ott? Milyen n√©pek lakj√°k? Milyen messze van innen? Milyen ter√ľleten fekszik, hegyvid√©k vagy s√≠ks√°g?
This message was last edited by the player at 21:11, Sun 02 Dec 2018.
Game Master
GM, 11 posts
Fri 30 Nov 2018
at 14:10
  • msg #11

Prológus

- Nagyuram, Stormrage egy hegyi erőd, az emberi irodalom leg√©szakibb b√°sty√°ja, m√©lyen be√©kelődve a Hegyi Kl√°nok ter√ľlet√©be. Igen sok ter√ľletvita forr√°sa, olykor elszenvedője. A lakoss√°ga vegyes, t√∂bbnyire emberek lakj√°k. Innen olyan 300 m√©rf√∂ld √©szakra. A k√∂zvetlen sz√°razf√∂ldi utat nem javaslom, a k√∂zt√ľnk levő ter√ľleten a Nevendaar Birodalom √©s a barb√°r kl√°nok marakodnak, √©s azt gyan√≠tom, hogy egyik sem potenci√°lis sz√∂vets√©gesk√©nt tekint az √°tutaz√≥kra, sokkal ink√°bb k√©mk√©nt, vagy ink√°bb csak pr√©dak√©nt. Nem k√©tlem, hogy Nagyuram s√©rtetlen√ľl √°t tudn√° verekedni mag√°t rajtuk, viszont feleslegesen lelass√≠tan√°k √©s erőpocs√©kol√°sra k√©sztetn√©k √Ėnt.
Sutheo
player, 8 posts
Sun 2 Dec 2018
at 21:20
  • msg #12

Prológus

√Ātgondolom amit Drehon mondott:
- Hmm...gyan√≠tom, hogy igazad van, ha nem "bar√°ti" orsz√°gokr√≥l van sz√≥, akkor meggondoland√≥ hogy m√©g ha √°t is jutok, √©rtes√≠tik-e Stormrage-et vagy b√°rkit az emberi birodalomban. √örnőnk parancsa pedig egy√©rtelmű: az emberek erődje ellen megy√ľnk. Mivel a d√∂gs√°rk√°ny elb√≠r, a legegyszerűbb a h√°t√°n utazni az erőd k√∂zel√©be √©s megfelelő t√°vols√°gb√≥l folytatni a f√∂ld√∂n utam. Elősz√∂r is megn√©zn√©m a t√©rk√©pet...√©s keress√ľnk egy megfelelő helyet a lesz√°ll√°shoz, esetleg olyat ahol a s√°rk√°nyt el lehet rejteni.
Sutheo
player, 9 posts
Sun 21 Jul 2019
at 20:01
  • msg #13

Prológus

A t√©rk√©pek alapj√°n keresek egy megfelelő helyet ahol elrejthetem a s√°rk√°nyt lesz√°ll√°s ut√°n, egy kisv√°rost ahonnan indulhatok - nem lehet t√ļl nagy a felt√ľn√©s elker√ľl√©se v√©gett, de t√ļl kicsi sem mert ott t√ļls√°gosan ismerik-ismerhetik egym√°s a lakosok.
A helyi √°rakr√≥l √©s p√©nzekről, ezek v√°lt√°s√°r√≥l is jegyzeteket k√©sz√≠tek, hogy tudjam annyira mint b√°rmely kereskedő. Az orsz√°g, a k√∂rny√©k szok√°sait is tanulm√°nyozom indul√°s előtt, hogy valami helyismeretem legyen. √ČS ami m√©g fontosabb: a nyelvet is meg kell tanulnom, legal√°bb t√°rgyal√°si szinten...meg valami olyan nyelvet is amit anyanyelvemnek nevezve √°lc√°z...sok a tennival√≥, de eg√©sz nap dolgozhatok rajta.
- Na igen, az √©lőholt l√©t előnyei - der√ľl√∂k magamban.
Game Master
GM, 12 posts
Mon 22 Jul 2019
at 06:29
  • msg #14

Prológus

A d√∂gs√°rk√°ny elrejt√©s√©re alkalmas hegyi barlangokat tal√°lsz a t√©rk√©pen, a v√°rost√≥l 7 m√©rf√∂ldre, keleti ir√°nyban. A k√∂zel√©ben r√°ad√°sul egy kisebb kereskedelmi √°llom√°s is van, ahol sz√ľks√©g eset√©n be tudsz v√°s√°rolni. Az √©lőholt nyelvvel nincs gondod, az √ļjra√©leszt√©s folyam√°n gyakorlatilag az anyanyelvedd√© v√°lt. Az emberi nyelvre is eml√©kszel, amely - mint tanulm√°nyaid alapj√°n kider√ľl - meglepően hasonl√≠t az erathiai lovagv√°rosok nyelv√©re. Meg√©rtetni meg tudod magad rajta √©s te is nagyj√°b√≥l √©rted, de ha nem √°sod bele magadat nagyon, ad√≥dhatnak f√©lre√©rt√©sek. Mindenesetre messziről j√∂tt embernek el tudod adni magadat.
Az √°ltal√°nos fizetőeszk√∂z az aranyp√©nz, amely egyes, √∂t√∂s √©s t√≠zes √©rm√©kben van forgalomban. Sokf√©le mint√°val, de azonos m√©retekkel tal√°lhat√≥ meg, ami v√°ltozatoss√°, ugyanakkor univerz√°liss√° teszi, gyakorlatilag az eg√©sz kontinensen elfogadj√°k. Az erathiain√°l ar√°nyaiban t√∂bbet √©r, 200 arany√©rt m√°r h√°zat lehet venni, ami otthon n√°latok 500-1000 aranyn√°l szokott kezdődni. A k√ľl√∂nf√©le √°sv√°nyok nem k√©pviselnek akkora kereskedelmi √©rt√©ket, viszont a nagyobb √©s/vagy maradand√≥ var√°zslatokhoz sz√ľks√©ges, esszenci√°t tartalmaz√≥ r√ļnak√∂vek ugyanakkora √©rt√©kkel b√≠rnak, mint az arany. Ezekből alapvetően √∂tf√©le l√©tezik, viszont n√°latok csak egy obszidi√°nsz√≠nű v√°ltozat terem meg, amely a Hal√°l esszenci√°j√°t hordozza mag√°ban. A t√∂bbi - az √Člet, a Pokol, a F√∂ld √©s a F√°k esszenci√°j√°t tartalmaz√≥ r√ļnakő - kereskedelem r√©v√©n jut el erre a vid√©kre. A t√©rk√©p szerint Stormrage k√∂rny√©k√©n √Člet √©s F√∂ld r√ļnakőb√°nya is tal√°lhat√≥.
Sutheo
player, 10 posts
Wed 24 Jul 2019
at 14:04
  • msg #15

Prológus

F√∂lk√©sz√ľl√©s gyan√°nt
- elősz√∂r is a nyelvtud√°som eg√©sz√≠tem ki, hogy n√©mi akcentusom maradjon ugyan, de f√©lre√©rt√©sek ne legyenek. √ćgy lesz a messziről j√∂tt kereskedő √°lc√°ja a lehető legjobb.
- egy kisebb sz√°ll√≠tm√°nyt pr√≥b√°lok gyűjteni a F√°k esszenci√°j√°t rejtő r√ļnak√∂vekből (Ez el√©g √©rt√©kesnek tűnik √©s nem hinn√©m hogy k√©nyelmetlen k√©rd√©seket vet f√∂l - gondolom mik√∂zben a list√°t √≠rom)
- n√©mi p√©nz, hogy megfelelő kiindul√≥-√°llom√°st vehessek √©s kapcsolatokat √©p√≠thessek (Ha itt is √ļgy műk√∂dik mint otthon, p√©nz√©rt sokminden kaphat√≥ - √©s b√≠zhatok az emberi kapzsis√°gban.)
- a t√©rk√©p alapj√°n keresek n√©h√°ny barlangot amik m√©retben √©s el√©rhetős√©gben is megfelelnek a s√°rk√°ny elrejt√©s√©re (Ne legyen t√ļl messze, de olyan helyen legyen ahov√° nem val√≥szinű hogy f√∂lj√∂n b√°rki is. nem hiszem hogy √örnőm √∂r√ľlne egy gyors lebuk√°snak)

Mikor ezekkel megvagyok a k√≠s√©rőimet √∂sszegyűjt√∂m, hogy legal√°bb valamennyire megismerkedjem vel√ľk. Hossz√ļ √ļt lesz, az biztos
Game Master
GM, 13 posts
Sat 11 Jul 2020
at 19:04
  • msg #16

Prológus

A nyelvtud√°shoz egy holt-nevendaari sz√≥t√°rat kapsz, amelyhez azonban hozz√°fűzik, hogy ne nagyon murogasd, √©s a holt nyelvet se haszn√°ld nyilv√°nosan, mert ha √©rteni nem is √©rtik, de felismerhetik √©s lebuktathatnak vele.
Drehon k√∂zli, hogy a F√°k r√ļnak√∂veiből mind√∂ssze 1000 darab √°ll rendelkez√©sre, amely viszont a v√°ros vagyona √©s f√©lre van t√©ve sz√ľks√©g eset√©re glob√°lis var√°zslatok l√©trehoz√°s√°hoz. Sajnos a k√∂zelben csak a Hal√°l, illetve kis m√©rt√©kben a Pokol r√ļnak√∂vei teremnek meg, √≠gy ha nem akarsz gyan√ļt kelteni, hogy hogyan szerezted őket, ink√°bb valami h√©tk√∂znapi √°rut javasol. P√©ld√°ul elsőrang√ļ minős√©gű p√≥kselyem sz√∂veteket, amelyek b√°r a herny√≥selyem finoms√°g√°t nem √©rik el, de ann√°l sokkal tart√≥sabbak. Mindazon√°ltal szem√©lyes haszn√°latra a rendelkez√©sedre tudnak bocs√°tani 100 Hal√°l-r√ļnak√∂vet.
P√©nzből 800 aranyat tudnak a rendelkez√©sedre bocs√°tani, ami kisebb vagyon, √≠gy vigy√°zz, mennyit mutatsz belőle.
Barlangot pedig már találtál a térképen.
A szellem, Sylvia egy feh√©r haj√ļ fiatal l√°ny, akinek a szem√ľreg√©t z√∂ld f√©ny t√∂lti ki. Egy az√≥ta v√©gső hal√°lt halt nekromanta, Gorzon teremtm√©nye. Valahogy t√ļl√©lte mestere hal√°l√°t √©s az Őrző mag√°hoz, majd hozz√°d k√∂t√∂tte.
A nekromanta, Sylar egy harmincas √©veiben j√°r√≥ f√©rfi. Nagy amb√≠ci√≥i vannak, de mivel ő is hozz√°d van k√∂tve, nem √∂n√°ll√≥ bajnok, ez√©rt Mortis kegy√©ben √©s √°talak√≠t√≥ hatalm√°ban b√≠zik annak √©rdek√©ben, hogy magasabbra jusson a rangsorban.
Sutheo
player, 11 posts
Sun 12 Jul 2020
at 19:30
  • msg #17

Prológus

Mivel am√ļgy is a lehető legkisebb felt√ľn√©st akarom kelteni, tan√°csot megfogadom. Pl√°ne mert sz√∂vetekre mindig is sz√ľks√©g lesz. A p√≥kselyem megfelel, kezd√©snek k√ľl√∂n√∂sen.
A Hal√°l-r√ļnak√∂vek j√≥l fognak j√∂nni v√©sztartal√©kk√©nt. Amiből meg itt is kev√©s van azt azonnal kiz√°rom - semmilyen √©rv nem sz√≥l mellette.
Most az elsődleges a kis√©rőimmel - Sylvia √©s Sylar - t√∂rt√©nő megismerked√©s √©s a nyelv megtanul√°sa, ak√°r m√°gi√°val is. Nem √©rdekel mibe ker√ľl, de mire elhelyezz√ľk a d√∂gs√°rk√°nyt a barlangban j√≥l kell besz√©lnem a nyelvet.
√Ātgondolva a dolgot arra jutok, hogy a barlangot kiindul√°snak haszn√°lva c√©lszerű kezdenem. Helyszini terepszemle a friss inform√°ci√≥k√©rt, kezdők√©szlet megszerz√©se (ha van a k√∂rny√©ken rabl√≥t√°mad√°s az kihaszn√°lhat√≥). √Čs n√©mi időt nyerek a nyelvtanul√°shoz, ha nincs m√°gikus m√≥dszer k√©zn√©l...
Game Master
GM, 14 posts
Tue 25 Aug 2020
at 13:50
  • msg #18

Prológus

A nyelvgyakorl√°sra minim√°lisan van sz√ľks√©ged, mivel meg√©rted őket √©s ők is t√©ged. Max a kiejt√©seden van mit csiszolni, de √≠gy is elmehetsz messziről j√∂tt embernek.
Sylar el√©g szűkszav√ļ, l√°that√≥an irigy r√°d, hogy csak Mortisnak tartozol engedelmess√©ggel. Sylvia ezzel ellent√©tben sz√≠vesen mes√©l √©let√©ről √©s hal√°l√°r√≥l. Egy √©lőholt-ember hat√°rvillong√°sban egy v√©rfarkas megerőszakolta, ő pedig negfogant. Mikor erre r√°j√∂tt, mivel nem tudta, milyen irt√≥ztat√≥ teremtm√©nyt hordozhat √≠gy a sz√≠ve alatt, ink√°bb a k√∂zeli foly√≥ba vetette mag√°t. Holttest√©re Gorzon tal√°lt r√°, akinek holt√°ban is megtetszett a l√°ny. Fel√©lesztette √©s a szeretőj√©v√© tette. Nem sok√°ig √©lvezhette viszont ezt a kapcsolatot, mivel Gorzon egy h√≥nappal k√©sőbb egy t√∂rpe sz√°mszer√≠j√°sz bajnokkal v√≠vott csat√°ban √©let√©t vesztette, egy szikla√∂klű √≥ri√°s lap√≠totta sz√©t. A szinte sz√≥ szerint csint √©s bőr Sylvia erej√©nek hat√°r√°n √©rte el a v√°rat, melynek Őrzőjd mag√°hoz k√∂t√∂tte √©s felgy√≥gy√≠ttatta. Nem sokkal k√©sőbb megjelent√©l te, √©s őt kirendelt√©k a szolg√°latodra. Az√≥ta veled van.<pre>
Sutheo
player, 12 posts
Tue 25 Aug 2020
at 20:01
  • msg #19

Prológus

Miut√°n √∂sszeszedj√ľk a kereskedőnek sz√ľks√©ges holmikat m√°r csak egy dolog marad h√°tra:
1) Hogyan tudok jelent√©seket k√ľldeni?
2) Milyen gyakran kell jelentenem?

Amint ezeket egyeztett√ľk, √∂sszeszedem amit viszek - r√ļn√°k, k√≠s√©rők, p√≥kselyem - √©s indulunk is a barlanghoz. Hossz√ļ √ļt v√°r r√°nk, m√©g s√°rk√°ny r√∂pte ment√©n is.
Game Master
GM, 15 posts
Wed 26 Aug 2020
at 04:51
  • msg #20

Prológus

- Nem sz√ľks√©ges nek√ľnk jelentenie, el√©g, ha v√©gzi az √örnőtől kapott feladat√°t. Ha m√©gis t√°j√©koztatni √≥hajt minket a fejlem√©nyekről, elegendő elk√ľldenie egyik szolg√°j√°t a d√∂gs√°rk√°nnyal √©s √ľzen vagy levelet k√ľld √°ltaluk.
√Ėssszek√©sz√≠tik a 800 aranyat neked, meg a 100 Hal√°l-r√ļnak√∂vet, amelyek p√©nz√©rm√©hez hasonl√≥ kődarabok. Tov√°bb√° felpakolnak a d√∂gs√°rk√°ny h√°t√°ra tucatnyi b√°la p√≥kselyemsz√∂vetet, amelyek alig n√©h√°ny kil√≥t nyomnak b√°l√°nk√©nt, a v√©dő csomagol√°s nehezebb, mint az anyag. Ha m√°sra nincs sz√ľks√©ged, indulhatsz.
Sutheo
player, 13 posts
Thu 27 Aug 2020
at 15:13
  • msg #21

Prológus

In reply to Game Master (msg # 20):

N√©h√°ny ruhadarab, √°lc√°z√°sk√©nt √©s t√©nyleg v√©gezt√ľnk is. (Ha az √©lőholtaknak van valami szaga, akkor annak ellens√ļlyoz√°s√°ra kell parf√ľm...de m√°s nem. Egyszerűbb megvenni helyben). Indulunk...
Game Master
GM, 19 posts
Fri 28 Aug 2020
at 13:53
  • msg #22

Prológus

Parf√ľm a nekromant√°nak √©s a szellemnek nem kell, a d√∂gs√°rk√°nyt meg √ļgyis elrejted, √≠gy az nem sz√ľks√©ges. Ruh√°b√≥l kapsz t√∂bb szettet is, √≠gy √ļtra k√©szen √°ll. A felsz√°ll√°s előtti pillanatban egy √°rny materializ√°l√≥dik előtted √©s egy kisebb csomagot nyom a kezedbe. "Az Őrzőtől", sziszegi, majd eltűnik.
Fellsz√°lltok, majd elindultok √©szaki ir√°nyba. √ďr√°kon kereszt√ľl sz√°lltok olyan magass√°gban, hogy a f√∂ldet csak sz√≠nes abrosznak l√°tod. A levegő erősen hűlni kezd, √©s magadban h√°l√°t adsz Mortisnak, ami√©rt neked nincs okod f√©lni a megf√°z√°st√≥l √©s m√°s hasonl√≥ betegs√©gektől. A kapott ruh√°kb√≥l mindesnesetre elők√©sz√≠ted a legvastagabbat a gyan√ļ elker√ľl√©se √©rdek√©ben.
Mikor meg√©rkeztek, p√°r perc keresg√©l√©s ut√°n meglelitek a kiszemelt barlangot. K√≠s√©rőid lepakolj√°k a rakom√°nyt, majd sz√≥lnak neked, hogy pihenő szt√°zisba s√ľllyednek, amelyből 4 √≥r√°nyira van sz√ľks√©g√ľk naponta, hogy a test√ľket √∂sszetart√≥ √©s mozgat√≥ m√°gikus energi√°k felt√∂ltődhessenek. Ez alatt az idő alatt k√∂z√∂ns√©ges, √°m nem boml√≥ halottak csup√°n. Te is √©rzed, hogy tartal√©kaid kezdenek kimer√ľlni, √≠gy k√∂veted p√©ld√°jukat. Mikor fel√©bredtek, a nap √©pp felkelőben van.
Sutheo
player, 14 posts
Fri 28 Aug 2020
at 16:12
  • msg #23

Prológus

Elősz√∂r is elk√ľld√∂m Sylvi√°t l√°thatatlanul felderiteni, hogy aktualiz√°ljam az ismereteimet √©s tudjam, hogy most milyen a forgalom a k√∂rny√©ken. Meg hogy lovat-szekeret hol szerezhetek...
Utána megnézem a csomag tartalmát...
Game Master
GM, 20 posts
Mon 31 Aug 2020
at 11:52
  • msg #24

Prológus

Sylvia elt√°vozik, te pedig megn√©zed a csomagot. N√©gy teli fiola van benne, amiből h√°rom egyforma, n√©h√°ny tekercs √©s egy lev√©l.
A levél:

"Sutheónak

Istennőnk k√ľl√∂n√∂s kegyben r√©szes√≠t t√©ged. Megb√≠zott, hogy adjam √°t a k√∂vetkezőket:
- három gyógyital
- egy megvil√°gosod√°s itala: ez megadja √∂nnek - v√©gleg - azt a k√©pess√©get, hogy egy m√°gikus t√°rgyr√≥l a regenerat√≠v pihenőszakasz alatt meg√°lmodja, mire val√≥.
- egy var√°zslat le√≠r√°sa, amely egy fel√°ldozott √©rtelmes l√©nyből egy banshee-t kre√°l. A banshee egy olyan szellem, amely egy r√ļnakő-forr√°sba vagy aranyb√°ny√°ba be√©p√ľlve hozz√°f√©r√©st biztos√≠t √∂nnek annak j√∂vedelm√©nek egy r√©sz√©hez. A var√°zslat megtanul√°sakor a tekercs megsemmis√ľl.
- a Gyenges√©g var√°zslat le√≠r√°s√°t, amelyet egy ellens√©ges seregre mondva azok tal√°lati es√©ly√©t 10%-kal cs√∂kkenti. A var√°zslathoz el kell haszn√°lni 1 Hal√°l r√ļnak√∂vet. A var√°zslat megtanul√°sakor a tekercs megsemmis√ľl.
- Az √Ārny√©k var√°zslat le√≠r√°s√°t, amely sűrű, s√∂t√©t k√∂d√∂t teremt, aminek leple alatt tev√©kenykedhetsz a csapatoddal. A var√°zslathoz el kell haszn√°lni 2 Hal√°l r√ļnak√∂vet. A var√°zslat megtanul√°sakor a tekercs megsemmis√ľl.

Ashgan
Mortis istennő nevendaari helytart√≥ja"
Sutheo
player, 15 posts
Tue 1 Sep 2020
at 06:15
  • msg #25

Prológus

Elvigyorodok. J√≥ helyem lesz itt, csak dolgozni is kell rajta, hogy megtarthassam. Megn√©zem az italokat...√©s rem√©lem, hogy nem lesz sz√ľks√©g a gy√≥gyitalokra, legal√°bbis egyenlőre. R√∂vid gondolkod√°s ut√°n megiszom a Megvil√°gosod√°sItal√°t.
Amíg Sylvia visszatér, Sylarral lemálháztatom a sárkányt (sok holmink nincs, csak nem tart órákig), addig a banshee létrehozását megtanulom.
Ha előbb v√©gz√ľnk, minthogy Sylvia visszat√©r, Sylarnak kital√°lok valami gyakorlatokat amivel lek√∂ti mag√°t am√≠g v√°runk. √Čn pedig a tanul√°st folytatom...
This message was last edited by the player at 15:53, Thu 10 Sept 2020.
Game Master
GM, 21 posts
Fri 6 Nov 2020
at 09:21
  • msg #26

Prológus

Sylar lepakolja a m√°lh√°t, majd a kedvenc - √©s am√ļgy egyetlen - t√°mad√°si form√°j√°t gyakorolja: a Hal√°l esszenci√°j√°val bor√≠tja el az előtte √°ll√≥ ter√ľletet. Mikor v√©gzel a tanul√°ssal, √©szreveszed, hogy a n√∂v√©nyzet j√≥ p√°r m√©teres k√∂rzetben teljesen kisz√°radt.
Sylvia vissza√©rkezik, √©s k√∂zli, hogy a k√∂zelben √≥ris√°sp√≥kokra utal√≥ nyomokat tal√°lt, valamint egy elhagyott erődromban, ami valaha t√∂rpe erőd√≠tm√©ny lehetett, barb√°rok vertek tany√°t, akik vadbőr√∂kkel √©s gy√≥gyn√∂v√©nyekkel kereskednek, de el√©g felem√°s h√≠r√ľk van: ha nem tetszik nekik a fizets√©g, arra hamar fegyverrel v√°laszolnak.
Sutheo
player, 16 posts
Fri 6 Nov 2020
at 20:08
  • msg #27

Prológus

Ellen√∂rz√∂m Sylar eredm√©ny√©n, √°tgondolom, hogy miben kellhet fejlődnie.
Sylvia jelent√©se alapj√°n elgondolkodom azon, hogy a barb√°rokkal hogyan √ľzletelhetn√©k. Mi az, amire igaz√°n vevők lenn√©nek. Nem gondolom, hogy a p√©nz k√ľl√∂n√∂sebben foglalkoztatja őket, viszont fegyverek √©rdekelhetik...k√©rd√©s, hogy honn√©t szerezzek fegyvereket. Meg, hogy a mif√©l√©nkkel milyen a viszonyuk. Hmm...persze ak√°rmilyen, ha t√ļl j√≥l tudj√°k mi a helyzet, el√°rulhatnak ak√°r egy elsz√≥l√°ssal is. Ahhoz kevesen vagyunk - m√©g - hogy kifosszuk őket. Ha szerz√ľnk olyan fegyvereket-eszk√∂z√∂ket ami tetszenek a barb√°roknak menni fog. Ezt viszont v√°rosban-p√©nz√©rt...teh√°t a v√°rosba kell menni √©s bev√°s√°rolni. Ehhez m√°rcsak valami j√≥ mese kell, hogy ne legyen gyan√ļs-felt√ľnő...
Game Master
GM, 22 posts
Thu 9 Sep 2021
at 11:51
  • msg #28

Prológus

Kik√©pz√©sedet √©lő emberk√©nt a legh√≠resebb v√°mp√≠r Hal√°llovag, Vokial ut√°np√≥tl√°s sereg√©ben kaptad. Annak idej√©n √∂nk√©nt l√©pt√©l be haland√≥kb√≥l √°ll√≥ hadtestbe: azok k√∂z√©, akikből kiemelkedő teljes√≠tm√©ny eset√©n Hal√°llovag vagy Necromanta hős, hősi hal√°l eset√©n magasabb rendű √©lőholt, dicstelen hal√°l eset√©n pedig csontv√°z, zombi vagy humusz lesz. Sz√°mszer√≠j√°szk√©nt a felder√≠tők k√∂z√∂tt szolg√°lt√°l, √©s m√°r t√∂bb sikeres akci√≥ban vett√©l r√©szt, √≠gy minden okod megvolt arra, hogy meglegyen a rem√©nyed a hőss√© v√°l√°sra. Egy alkalommal egy tapasztalt, furfangos barb√°r hős, Yog ellen vonultatok fel. Vokial kik√ľld√∂tt t√©ged √©s tucatnyi t√°rsadat, hogy m√©rj√©tek fel a leendő csatateret. Szigor√ļan meghagyta, hogy m√©g aznap t√™rjetek vissza az inform√°ci√≥val, mivel k√©t nap m√ļlva meg√©rkezik ősi riv√°lisa, Thant, a szint√©n v√°mp√≠r Nekromanta, √©s a csat√°t m√©g az ő √©rkez√©se előtt meg akarja nyerni. Tiszt√°ban volt√°l vele, hogy Vokial h√≠rhedten szigor√ļan b√°nik az √©lő beosztottaival, √©s ha nem teljes√≠ted a parancsot, akkor legfeljebb tudattalan √©lőholtk√©nt v√©gezheted csak. √ćgy h√°t elindultatok.
Az √∂sszecsap√°s fő helysz√≠n√©től nem messze egy furcsa rom√©p√ľletet tal√°ltatok, amelyet sz√°motokra ismeretlen r√ļn√°k bor√≠tottak. Egy t√°rsad visszaindult Vokialhoz a h√≠rrel √©s egy k√©r√©ssel, hogy k√ľldj√∂n egy lichet a r√ļn√°k megfejt√©s√©re. Ti tov√°bbindultatok. Nemsok√°ra egy elhagyott kőfejtőh√∂z √©rtetek. M√°sodmagaddal bement√©l az egyik hatalmas barlangba, ahol n√©mi lopakod√°s ut√°n gyan√ļs mozg√°st √©s f√©nyt √©szletetek. Oda√©rve azt l√°tt√°tok, hogy h√°rom k√ľklopsz v√°rakozik odabent egy kis t√°bortűz mellett, egyik√ľk sz√≥rakozottan morzsolgatja az egyik fal √©l√©t. T√°rsad ekkor v√©letlen√ľl megbotlott egy, a l√°ba al√° gurul√≥ kődarabban √©s nagyot nyekkenve elter√ľlt. A k√ľklopszok √©szrevettek titeket √©s az √ľld√∂z√©setekre indultak. B√°r gyorsabbak voltatok n√°luk, ők f√©lembernyi szikladarabokat hajig√°ltak ut√°natok. A csapatodb√≥l ketten megs√©r√ľltek, mire el√©rt√©tek a romokat. Be√ļz√≥dtatok az oszlopok v√©delm√©be, √©s rem√©nykedtetek, hogy t√°rsatok √©s a lich min√©l előbb meg√©rkezik... amikor egy szikla telibe tal√°lta a f√∂l√∂tted levő kupol√°t. A f√©lg√∂mbben furcsa f√©nyek kezdtek vill√≥zni, majd az eg√©sz leszakadt, egyenesen r√°d. V√°rtad, hogy els√∂t√©t√ľlj√∂n előtted a vil√°g, de csak a f√©nyeket l√°ttad, ahogy egyre vadabb t√°ncot j√°rtak k√∂r√ľl√∂tted...
Azt√°n fel√©bredsz. Az eg√©sz egy furcsa √°lomnak tűnik, √©s nem igaz√°n tudn√°d megmondani, hogy eg√©sz eddig √°lmodt√°l, vagy csak most kezdted... mindenesetre az eg√©sz k√∂rnyezeted szokatlan. S√∂t√©t, √°m sokkal d√≠szesebb √©s kecsesebb √©p√≠t√©szeti st√≠lus jellemzi a k√∂r√ľl√∂tted levő termet, mint b√°rmelyik erathiai nekropoliszt. Egy sarokban l√©vő l√°d√°ban fekszel, amely f√©lig tele van f√∂lddel. K√∂rben√©zel, √©s l√°tod, hogy a ti√©den k√≠v√ľl k√∂zel tucatnyi m√°sik l√°da van a helyis√©gben. Jobban megn√©zve őket hat√°rozottan kopors√≥nak tűnnek, √©s a ti√©det lesz√°m√≠tva mindnek le van z√°rva a teteje.
Sutheo
player, 17 posts
Fri 5 Nov 2021
at 13:09
  • msg #29

Prológus

A Sylvi√°t√≥l kapott helyzetjelent√©s √©s a t√©rk√©pek meg az indul√°s előtt begyűjt√∂tt inform√°ci√≥k alapj√°n nekil√°tok olyan helyet keresni, ahol a helyi viszonyoknak megfelelő m√°lh√°s √°llatokat szerezhetek. Ha n√©mi √ļj √°ru is j√°r vel√ľk, nembaj. Jelenleg semmif√©le, a v√°rosi √©lettel kompatibilis h√°tasom nincs.
Ami kérdés:
- a hegyi utak hol mennek a legszűkebben (csapda√°ll√≠t√°shoz)?
- melyik √ļt mennyire tűnik a nyomok alapj√°n haszn√°latban l√©vőnek (amit nem annyira haszn√°lnak azon nyilv√°n kevesebb a l√°bnyom, stb)?

Amint megvan az álca utolsó része - az állatok - akkor máris irány a város. ("I have work to do")
Game Master
GM, 24 posts
Fri 5 Nov 2021
at 16:59
  • msg #30

Prológus

A bej√°rt ter√ľleten k√©t fő √ļtvonal h√ļz√≥dik, mindkettő sűrűn j√°rtnak tűnik, mivel kem√©nyre van d√∂ng√∂lve √©s a n√∂v√©nyzet nem kezdte el visszah√≥d√≠tani. Mindkettő a v√°ros, Stormrage fel√© vezet, a m√°sik ir√°nyban pedig egyikn√©l kisebb falunak beillő, egym√°shoz viszonylag k√∂zel l√©vő farmok vannak, a m√°sik egy m√°sik, kisebb hum√°n v√°ros, Snowden fel√© vezet, ami a t√°bla szerint kb. 3 √≥ra j√°r√°sra van d√©l fel√©. Ut√≥bbi √ļt nem messze a jelenlegi helyedtől h√ļz√≥dik, √°tvezet n√©h√°ny szűkebb v√∂lgy√∂n is.
Sutheo
player, 18 posts
Fri 25 Feb 2022
at 13:01
  • msg #31

Prológus

R√∂vid gondolkod√°s ut√°n a legszűkebb h√°g√≥ fel√© veszem az ir√°nyt (Snowden fel√©) annak rem√©ny√©ben, hogy lesz ott utaz√≥ akit el lehet t√ľntetni √©s t√∂k√©letes√≠ti az √°lc√°z√°st.
A d√∂gs√°rk√°nyt "leparkolom" a barlangban √©s mindk√©t k√≠s√©rőmet viszem (jobb h√≠j√°n...) meg 3 Hal√°lr√ļnak√∂vet.
A terv az - √©s ezt csapatomnak is elmagyar√°zom - hogy kis csapat utaz√≥ra t√°madunk r√°juk omlasztva n√©mi k√∂vet-f√°t. C√©l az √°llataik-ing√≥s√°gaik megszerz√©se az √°lc√°z√°shoz. Alapvetően √©n fogom csin√°lni,ha oml√°s hat√°s√°t√≥l f√ľggően lesz sz√ľks√©g Sylvia b√©n√≠t√≥ k√©pess√©g√©re. Sylar mindaddig nem var√°zsol am√≠g nem elker√ľlhetetlen, mert nem jelezhetj√ľk jelenl√©t√ľnket. Persze, ha n√©mi szerencs√©nk lesz, az oml√°s előid√©z√©s√©ben kelleni fog a seg√≠ts√©ge...vagy ha olyan a hely k√©sz√≠t√ľnk előre akad√°lyt. Az kudarc lenne √©s Mortiss nagyon nem √∂r√ľlne...
Sign In