RolePlay onLine RPoL Logo

, welcome to Disciples RPG for Sutheo

00:14, 18th June 2024 (GMT+0)

ProlĂłgus.

Posted by Game MasterFor group 0
Game Master
GM, 1 post
Thu 6 Sep 2018
at 07:22
  • msg #1

ProlĂłgus

Sutheo fiatal mágus volt, nagy tehetsĂ©ggel Ă©s mĂ©g nagyobb ambĂ­ciĂłkkal. Tervei megvalĂłsulásának egyetlen akadálya volt csak, mĂ©gpedig az, hogy Ă©lt. Mestere, Sandro ugyanis egy Ă©lőhalott lich, a halálmágia nagymestere volt, aki bár látta az ifjĂşban a tehetsĂ©get, de Ăşjabb Ă©s Ăşjabb akadályokat gördĂ­tett a fiĂş Ăştjába, hogy az bizonyĂ­tsa rátermettsĂ©gĂ©t, anĂ©lkĂĽl pedig nem járult hozzá tanĂ­tványa átváltozásához. Sutheo persze egyre tĂĽrelmetlenebbĂĽl viselte ezt a szerinte felesleges időhĂşzást, Ă©s elhatározta, hogy a saját kezĂ©be veszi az átalakulását. Titokban kutatni kezdett mestere jegyzetei között, remĂ©lve, hogy rábukkan az Ă©lőholttá váláshoz szĂĽksĂ©ges varázslat leĂ­rásához. Bár a keresett formulát nem találta meg, Ă©szrevett egy tárgyat, amelyhez mesterĂ©től szokatlan mĂłdon semmifĂ©le jegyzet nem tartozott. Ez egy rĂşd volt, amelynek egyik vĂ©gĂ©n egy sárga szĂ­nű Ă©kkő volt, a rĂşdon pedig több elforgathatĂł gyűrű, amelyeken ismeretlen eredetű rĂşnák futottak körbe. Sutheo felvette a tárgyat Ă©s találomra forgatni kezdte a gyűrűket. Az egyik kombináciĂłnál a sárga kő hirtelen felfĂ©nylett. Sutheo azonnal elengedte a rudat, de már kĂ©ső volt. Annyit látott mĂ©g, hogy a gyűrűk veszett sebessĂ©ggel pörögni kezdenek, majd a kő egy vakĂ­tĂł sárga lobbanással kihĂşnyt, aztán eltűnt a szeme elől a dolgozĂłszoba Ă©s egy ritkás erdőben találta magát. Egyik iránybĂłl csatazajt hallott, Ă­gy elindult abba az irrányba. Hamarrosan meg is látta a harcolĂł feleket: három csontváz Ă©s egy mágusnak tűnő fĂ©rfi kĂĽzdött egy páncĂ©los lovag Ă©s aprĂłdja ellen. Mikor az aprĂłd meglátta SutheĂłt felkiáltott Ă©s rámutatott, de ellenfele kihasználta a figyelmetlensĂ©gĂ©t Ă©s kardjával felhasĂ­totta a mellkasát. A lovag ezt látva bőszĂĽlt ĂĽvöltĂ©ssel vetette rá magát a másik kĂ©t csontvázra, Ă©s pallosát kĂ©t kĂ©zre fogva szĂ©t is zĂşzta az egyiket. Sutheo az ellen fĂ©l nĂ©lkĂĽl maradt csontvázra gyorsan elmondott egy Ă©lőholtakat uralĂł varázslatot, mire az mozdulatlanná dermedt. A mágus Ă©s a megmaradt csontváz vĂ©gĂĽl vas Ă©s varázs kombináciĂłjával legyűrte a lovagot is. Sutheo odasĂ©tált a dermedt csontváz mellĂ©, ám az a mágus egyetlen intĂ©sĂ©re lerázta magárĂłl a mozdulatlanságot Ă©s egy hirtelen mozdulattal szĂ­ven szĂşrta SutheĂłt, aki előtt elsötĂ©tedett a világ...
Sutheo hirtelen tĂ©rt magához, Ă©s azonnal teljesen Ă©bernek Ă©rezte magát. KörbenĂ©zett. Egy koporsĂł szerű ládában fekĂĽdt, mellette pedig a már látott mágus állt. Az a holtak egyetemes nyelvĂ©n szĂłlĂ­totta meg:
- Nem tudom, ki vagy, idegen, de nagy kegyben állhatsz ĂşrnőmnĂ©l, aki az Ă©n közreműködĂ©sem nĂ©lkĂĽl támasztott fel. Kövess!
Azzal elindul.
Sutheo
player, 1 post
Fri 7 Sep 2018
at 05:22
  • msg #2

ProlĂłgus

Az első gondolatom az volt hogy ez furcsa, nem Ă©rtem mi Ă©s hogyan törtĂ©nt. Az első kĂ©rdĂ©sem a "hol vagyok". De a válaszokhoz csak egy Ăşt vezet. Az ismeretlenen keresztĂĽl. ĂŤgy egy bĂłlintással jeleztem, hogy igen Ă©s követtem
Game Master
GM, 4 posts
Fri 7 Sep 2018
at 06:35
  • msg #3

ProlĂłgus

Követed a fickĂłt egy szĂĽrke, boltĂ­vekkel dĂ­szĂ­tett folyosĂłn keresztĂĽl. Amennyire látod, az egĂ©sz Ă©pĂĽlet a szĂĽrke kĂĽlönböző (50?) árnyalataira van szĂ­nezve. Menet közben eszedbe jut a sĂ©rĂĽlĂ©sed. Megtapogatod a mellkasodat. A seb mĂ©g mindig ott van, de furcsa mĂłdon nem fáj. Közben Ă©szreveszed, hogy a szĂ­ved sem dobog. Elvigyorodsz a gondolatra, hogy vĂ©gre te is elĂ©rted az Ă©letet Ă©s halált legyőző állapotot, bĂĽszkĂ©n állhatsz mestered elĂ©. Azonban belĂ©d hasĂ­t a kkĂ©tely: honnan tudhatod, hogy Sandro elfogadja azt, hogy bizonyĂ­tás nĂ©lkĂĽl változtál át? És ki lehet az a titokzatos Ăşrnő, akire az előtted lĂ©pdelő fĂ©rfi utalt? És ha ő is a tanĂ­tványává akar tenni? Biztosan tudod, hogy jelenlegi mestered ezt árulásnak minősĂ­tenĂ©, Ă©s mindent elkövetne az elpusztĂ­tásodra...
Vezetőd ekkor befordul egy kapualjba, ahol kinyit egy koponyákkal Ă©s csontokkal gazdagon dĂ­szĂ­tett ajtĂłt, amelyen keresztĂĽl egy szentĂ©lybe Ă©rtek. Az oltáron  biztos szemmel ismered fel a rászáradt vĂ©rfoltokat. Ekkor egy hangot hallasz a fejedben:
- Ăśdvözöllek, legĂşjabb bajnokom. Noha Ăşj vagy mĂ©g Ă©rzem benned az irántam lobogĂł elkötelezettsĂ©get. Mortis vagyok, a halál Ă©s a bosszĂş Istennője. HűsĂ©get eskĂĽszöl-e nekem, hogy rajtad keresztĂĽl szolgáltassak igazságot azok között, akik rászolgáltak?
Sutheo
player, 3 posts
Mon 10 Sep 2018
at 03:50
  • msg #4

ProlĂłgus

Az ajnlatra az első Ă©rzĂ©sem a meglepetĂ©s. Ennyit lát bennem? MĂ©g Sandro se látott ennyit...vagy igen Ă©s azĂ©rt tett annyiszor prĂłbára mert nem akarta elhinni vagy vetĂ©lytársat látott bennem? a második a bĂĽszkesĂ©g. Igen. Minden megvan bennem hogy legyek valaki! Ez egy nagyszerű kezdet. Aztán a fĂ©lelem. Vagy inkább ijedtsĂ©g. Ha Sandro megtudja...Ă©s hogy itt, ettől az Ăšrnőtől, mire számĂ­thatok? Aztán a felismerĂ©s. Hogy egy jĂł választás van, egy amivel előrejutok.
TĂ©rdet hajtok Ă©s hangosan is kimondom:
- Fogadom, hogy legjobb kĂ©pessĂ©geim szerint szolgálni foglak. Te leszel az Ăšrnőm Ă©s tĂ©ged követlek,  megteszem amire utasĂ­tasz kĂ©rj bármit is. Mortis istennő,te vagy az Ăšrnőm mostantĂłl fogva.
És remĂ©nykedem hogy a tudás Ă©s hatalom mellett melyet itt megszerezhetek, ha találkozom valaha egykori mesteremmel minden rendeződik Mortis istennő segĂ­tsĂ©gĂ©vel Ă©s világom legnagyobb nekromantája is elismer. Erre a lehetősĂ©gre gondolva örömmel gondolok a megszerezhető tudásra.
Game Master
GM, 6 posts
Mon 10 Sep 2018
at 16:07
  • msg #5

ProlĂłgus

Érzed az elĂ©gedettsĂ©g hullámát átsuhanni rajtad, majd pár pillanatra felsejlik lelki szemeid előtt egy női arc. Fonnyadt Ă©s ráncos, mint egy mĂşmiáé, eltorzĂ­tja a gyász, a fájdalom Ă©s a harag, de mĂ©g Ă­gy is Ă©szreveszed, hogy milyen gyönyörű lehetett valaha. Aztán a kĂ©p kifakul, Ă©s három rĂşna jelenik meg a helyĂ©n egymás után. Mikor ezek is eltűnnek, Ăşjra hallod a hangot:
- Indulj hát, ifjĂş bajnokom! Kaptál egy kis szeletet az erőmből, Ă©s kapsz a hĂ­veim közĂĽl kĂ­sĂ©retet is, válassz három kĂ­sĂ©rőt. Messzi vidĂ©kre kĂĽldelek, az emberek közĂ©, ahol majd bizonyĂ­thatod hűsĂ©gedet Ă©s rátermettsĂ©gedet.
Azzal a jelenĂ©s eltűnik, Ă©s Ăşjra a szentĂ©lyben találod magad, ahol a mágus zavart arccal fordul felĂ©d:
- Várom a parancsaidat... ööö... uram?
Sutheo
player, 4 posts
Mon 10 Sep 2018
at 18:57
  • msg #6

ProlĂłgus

Igazán Ă­gĂ©retes egy kezdet! - gondolom miközben körbenĂ©zek Ă©s igyekszem Ăšrnőm szentĂ©lyĂ©nek minden rĂ©szletĂ©t megjegyezni. - Micsoda megtiszteltetĂ©s!
Hmm, talán Sandro is az Ő követője,  talán egy másik aspektusĂ©...egyes isteneknek több is lehet. De ehhez nem Ă©rtek Ă©s most nem is számĂ­t. Feladatom van.
A férfi felé fordulok
- Először is kĂ­sĂ©rőkre van szĂĽksĂ©gem. - rövid gondolkodás után pontosĂ­tom - kettő közĂĽlĂĽk harcos legyen. Nem ismerem mĂ©g ezt a világot, nem tudom hogy itt is vannak-e halállovagok...mindenesetre harcosokra szĂĽksĂ©g lesz Ăşgy vĂ©lem. Három kĂ­sĂ©rőmből kettő legyen halállovag vagy valami hasonlĂł harcos. A harmadik olyan legyen aki ismeri ezt a világot, Ă©s segĂ­t eligazodni hogy vĂ©grehajthassam Ăšrnőnk akaratát. Az Ăşthoz szĂĽksĂ©ges felszerelĂ©st hol tudom fölvenni? Egy tĂ©rkĂ©p mindenkĂ©pp kelleni fog...
Azt már csak hallható szavak nélkül teszem hozzá:
- Pontosan hová kell mennem Ăšrnőm?
Sign In