Chapter 1.   Posted by KalandMester.Group: 0
KalandMester
 GM, 3 posts
Sat 16 Oct 2021
at 15:49
Chapter 1
A főpap először Wolfricknak válaszol:

- Boszorkánymesteri mágia? Meglehet. Jómagam nem értek hozzá, a papságon belül a politikai irányzatot követem, nem az inkvizítorit. Ami a papnő húgát illeti, őróla nincsenek első kézből származó információim. Az üzenet szerint bár hasonlít a nővérére, a haja vörös, nem fehéresszőke. Bár nemesi származású, de a köznéppel nagyon közvetlen, egyenrangúként kezel minden embert, így igen népszerű az egyszerű nép körében. Bár papi felszentelése nincs, sokat önkénteskedik a templomokban, elsősorban gyógyító tevékenységet folytat. A nővérét bálványozza, ő az abszolút példakép számára. Ezek alapján azt gyanítjuk, hogy egyedül indult el megkeresni a nővérét, mikor az eltűnt.

Aztán Arklannak szól:

- Külön megbízólevélre nincs szükség. Önök ugye a kinevezésükkor megkapták a Papi Szék pecsétjével ellátott gyűrűt, azt tartsák maguknál. Ha felmutatják a megfelelő személyeknek, hivatalosan minden, a Papi Székhez hűséges személynek kötelessége együttműködni önökkel, a józan ítélőképesség határain belül. Különleges szolgáltatásokra ne számítsanak, de a pecsétgyűrű jó néhány olyan ajtót is megnyithat önök előtt, amelyek amúgy zárva maradnának. Ami pedig a felszerelést illeti, az egyházak üzleteiben szinte bármit beszerezhetnek, amennyiben van rá keretük - ezt viszont a saját költségvetésükből kell megoldaniuk.

Fraien:

- Nem tudom, pontosan milyen mágikus védelemre gondol, de azt kell, hogy mondjam, hogy az isteneink által nyújtott segítő-támogató varázslatok időtartama erősen korlátozott, és mire a kb. másfél napos utat megteszik, eloszlik. Amennyiben varázstárgyakra gondolt, úgy ugyanazt tudom mondani, mint Arklan úrnak: a saját költségükön azt vesznek, amit akarnak. Természetesen a feladat sikeres teljesítése extra anyagi juttatást is von maga után a rendes havi díjazásukon felül, ezt azonban csak utólag áll módunkban folyósítani.
Arklan
 player, 2 posts
Sat 16 Oct 2021
at 16:28
Chapter 1
A másik három felé fordul, a diskurzus inkább nekik szól, mint a főpapnak:
-Részemről beszerzek még meleg csizmát, kesztyűt és kabátot. Odafenn meg megérdeklődjük, hogy rénszarvast szállítási céllal is lehet kapni.
(Szakma: Főzés 3  Csak remélni tudom, hogy nemcsak eszik ezeket, hanem utaznak is rajta vagy szállításra is használják)
-Esetleg más készség ami melegen tarthat minket? Tűz objektum? Mágikus kulacs, hogy melegen maradjon a leves? Ti mit szóltok, fiúk?
(Szakma: Főzés 3  Tudok levest vagy valami tartalmas forró italt készíteni. Az már csak bónusz, ha valami konténer még jó hosszan melegen tartja. KM engedélyével a Pepi Szék konyháját kölcsön venném a kajakészítéshez)
Wolfrick
 player, 2 posts
Sat 16 Oct 2021
at 18:08
Chapter 1
Elgondolkozik:
Aki ilyen dolgokat csinál, rossz ember nem lehet... legfeljebb naív.

Fraien-hez fordulok:
"Barátom! Nem mágikus védelem kell ide elsősorban, hanem ahogy Arklan is modja: meleg ruhára, tűzszerszámra, száraz fára... és egy Rénszarvasra mint hátasállat illetve szükség esetén vész-étek, lesz szükségünk."

'Feljegyzem magamnak hogy a mélytarisznába letegyek jó adag szecskát, elérhető közelségbe'

Mindenkihez:
"A szervezés nem az én kenyerem...szóljatok mikor indulunk, mit csomagoljunk."

Ha nincsen más fontos dolog akkor Visszavonulok jelenlegi lakhelyemre és az utazás előtt jól kipihenem magam...illetve rendet teszek a mélytarisznyám spázában.
Arklan
 player, 3 posts
Sun 17 Oct 2021
at 15:19
Chapter 1
Mivel nem szereti feleslegesen csépelni a szót, azonnal a tettek mezejére lép: először is a nyakába veszi a piacot meleg ruhákért. Némi válogatás és alkudozás után gazdagabb is lesz egy bár jó meleg csizmával, téli kabáttal, és egy pár kesztyűvel.
Ezt követően bevásárolja a gulyásnak valót - megítélése szerint ez elég kapát ad az úton mindannyiuknak, majd nem spórol a marhahússal.
Amint a bevásárló körutat letudta, beveszi a Papi Szék konyháját és azonnal munkához lát. Az ott lévő személyzet némi értetlenkedéssel nézi ugyan, hogy mit ügyködik itt egy ilyen külsős, miközben még valamiféle dzsad népdalokat is dúdol főzés közben, de miután nem igazán van láb alatt, úgy rövid időn belül ignorálják. Főzőcskézzen csak magában!
"Amint ez letudtam, megyek csomagolni, és előkészíteni mindent a hátasra" -gondolta két aprítás és keverés között - "Ez pedig mehet majd a kis kondérba, amit lezárok"
Venoritum
 player, 2 posts
Tue 19 Oct 2021
at 09:00
Chapter 1
Elgondolkodozok hangosan, egyelőre teljes tárgyilagossággal, felsorolva ami eszembe jut:

- Na lássuk csak... én nagyon úgy érzem az eddig hallottak alapján, hogy itt kevésbé emberi tényezők lesznek túlsúlyban, sokkal inkább a természet elemeire, és élővilágára kell felkészülni ami a hegyekben érhet minket.

- Mérgekből magam részéről ezúttal azt hiszem felkészülök többemberes adagokkal, nagyobb lények elkábítására, aztán ha mégis emberformák jönnének, az nekik is elég lesz.

- Aztán vinnék még olajat, nagyobb mennyiségben! A jóféle olaj az úszik a vízen, és lángra is lobbantható, jóóó lesz az nekünk is fűteni, meg az ellenséges erők nyakába meggyújtva, ha netán úgy alakul.

- Mindenképpen vigyünk valami jó hátast, ami bírja a telet, akár többet is, meg kössünk utánuk néhány szánt! Húzni könnyebb lesz a hátasoknak is, meg ha valamiért megmakacsolnák magukat, mi is elboldogulhatunk vele.

- Aztán kell majd sátor is, ha netán mégis tovább kell maradnunk, és fenn kéne éjszakáznunk!
Wolfrick
 player, 3 posts
Thu 28 Oct 2021
at 10:12
Chapter 1
Miközben a lakásomban a mélytarisznya tárolójában (bazinagy láda oldalán kis pocok jelelőként) ügyködök egy mentális listát készítek mi az ami jobb ha be van készítve és mi az ami felesleges:

Be és kipakolok a ládából

- Sátor fölösleges mert a hófedte csúcsokon barlangban kell aludni vagy megfagysz.
- Több szett melegruha hátha nedves lesz valamelyik és cserélni kell.
- Meleg takarók biztos ami biztos.
- Térkép helyett hegy hegyi vezető kell aki kiismeri magát a szirteken.
- Szecska...abból sok. Bár felfelé a hegyen vannak lombos részek...viszont a sok lavina miatt lehet hogy száraz fát nem lelünk. Bár a városban biztosan lehet venni nem árt ha van tartalék.
- Szárított étel...tartalék
- Egy üres kondér amibe vizet teszek és ha kell majd hóval pótlom.
- Képességjavító alaplöttyök, Bénításhoz szükséges további méregalapok és erős sav, ami mindig jó ha kéznél van.

Miután több órát elszöszölök a pakolással, a tarisznyába mélyen, vállig nyúlok és ellenőrzöm, hogy minden elérhető-e illetve mentális an feljegyzem mi melyik sarokban / polcon található nehogy véletlen rumlit csináljak miközben keresek valamit. (Pszy Emlékbevésés)

Ezek után várom hogy bajtársaim jelt adjanak hogyan, honnan és mikor kívánnak indulni.
Bőséges vacsorával és kiadós pihenéssel készülök a hosszabb útra. Felszerelésem bekészítve az ajtónál vár. Egy nagyobb hátizsák benne alapvető szükségletekkel mint pl: tűzszerszám, Kis csáklya, 'Szőrős-irhazokni' amit a bakancs orrára és talpára húzok hogy ne csússzak meg a jeges-havas úton, és némi kötél amivel egymáshoz rögzítjük magunkat a veszélyesebb hágókon/szirteken hogy egy rossz lépésnél bajtársamat vissza tudjam húzni...vagy esetlegesen ők, engemet.
Fraien
 player, 2 posts
Sat 30 Oct 2021
at 18:01
Chapter 1
Udvarias búcsú után irány a szállás és a megbeszéltek alapján gyors leltár, hogy a hegyi körülményekhez milyen holmi van még korábbról esetleg. Ami nincs, azt irány a piac és megveszem. Melegruha, kesztyű és csizma - legyenek vízállóak. Élelmet inkább a közeli városban. Viszont hegymászáshoz szükséges eszközök - szögek, hegymászókalapács, kötél...vastag pokróc is kelleni fog. Hátizsák kell legyen régebbi küldetésből.

Persze a fegyverek ellenörzése nem maradhat el. Nyílvesszők, tartalék idegek az ijhoz...és egy megfelelő védőtok neki. Meg hát vesszőket készíteni még megoldható ezért nyílhegyből több is kell (különben is, könnyebb szállítani, mint a komplett vesszőket).
Arklan
 player, 4 posts
Sun 31 Oct 2021
at 19:29
Chapter 1
Másnap korán reggel szinte kiveti az ágy. Jellemző... a hasonló utak előtt soha nem fér a bőrébe. Különösebb tökölés nélkül öltözik fel, szedelőzködik össze, majd a kondért és az összestócolt felszerelésével megindul az istálló felé.
De ha már ennyire nem bír magával, hogy képes volt a kakasokkal kelni, veszi a bátorságot, és elindul társai lakrészei felé. Pofátlanul bedörömböl minden egyes ajtón "Ki az ágyból világ lustája, indulunk!"- felkiáltással, majd különösebb választ nem várva tőlük megy tovább a dolgára. Kénytelenek lesznek felkelni, így hogy megkapták a tegnap az ukázt. Valszeg ők se fogják a testi épségüket (kiváltképp a családi ékszereiket) kockáztatni a munka elhalasztásáért.
Leér az istállóba, kivezeti a lovát, és nekiáll módszeresen rögzíteni a holmijait, amíg a többiek leérnek.
Wolfrick
 player, 4 posts
Thu 4 Nov 2021
at 10:36
Chapter 1
A dörömbölésre egyből kinyílnak a szemeim, és kezem a párnám alatt heverő tőrért nyúl.
Ekkor hallom Arklan hangját 'Ki az ágyból világ lustája, indulunk!' Ránézek a kandallómra és látom hogy a tűz még parázslik, szóval olyan későn nem lehet.
Megmosdok gyorsan, majd öltözés és elfogyasztom a kikészített könnyű reggelimet (Sonkás-zabkása, és egy meleg mézes-(tea)füves ital)

Az első utam a parókia lovardájához vezet. Mivel pontosan nem jeleneztek a társak gondolom ott lesz a gyülekező. Ha úgy döntenek hogy lóval vágunk neki az útnak, akkor kérek/kölcsönzök ott egy lovat a templomtól. (Tudatában annak hogy én felelek erszényemmel a lóért amíg vissza nem szolgáltatom).

Csavarok még egy fűszeres spanglit majd rágyujtok, hisz tudom hogy Venoritum és Fraien kicsit nehezebben ébrednek.
Fraien azért mert megszokta az éjjeli őrködést és nehezebben alszik el, Venoritum meg...Venoritum. Ő nem tudom mit csinál esténként.

"Arklan!" szólítom meg ifjú dzsad társam "Mi a terv? Lóval vágunk neki az útnak?" majd rámutatok a kondérra. "Nem lesz az úgy kényelmetlen?" kérdezem és látom hogy küzd a teli kondér rögzítésével, hogy valami stabilabb rögzítési pontot találjon vagy a nyergen vagy a lovon
Arklan
 player, 5 posts
Fri 5 Nov 2021
at 18:04
Chapter 1
Felveszi a szokásos teli vigyorát, aminek általában nem szoktak ellenállni (pláne a nők), miközben az utolsó simításokat végzi az objektum rögzítésén:
-Megoldom!
És valóban megoldja. Mint a jelenlegi "osztag" szakácsa, nem az első; alkalom, hogy kaját szállít. Végülis Wolfrickkal is a főzés közös szenvedélye hozta össze... a különbség csak annyiból állt, hogy amíg ő különböző; fogásokat készített, addig mugora társa harci drogokat.
Miután végleg felmérte, hogy minden a helyére került, ismét Wolfrick felé fordult:
-A másik két jómadár hol marad? Ugye nem a reggeli szapora tört rájuk? Nem lenne szerencsés, ha pont az induláskor törne rájuk valami nyavalya

This message was last edited by the player at 18:34, Fri 05 Nov 2021.

Fraien
 player, 3 posts
Sat 6 Nov 2021
at 18:43
Chapter 1
- Miért van az, hogy mindig enyém az éjjeli őrség már vagy 150 éve? - válaszolom mérgesen.
Miután kollégám elment, fölkelek és kissé fölfrissítem magam - reggeli, mosdás - és az előző este előkészített holmimat fölkapva lemegyek az istállóba. Mielőtt még valami hülyeséget csinálnak a többiek és a lovak megvadulnak. De most nincs semmi gond a lovakkal, minden rendben van. Ennek örömére föl is málházom a sajátom.
Mire leérek már Arklan és Wolfrick is ott van...ami nem lep meg. De csak csendesen mosolygok. Ha éjszaka kell őrködni, ők úgysem látnak elég jól a sötétben...
- Jóreggelt a koránkelőknek. - köszöntöm társaimat - ha teljes a létszám, indulhatunk is. Venoritum merre van?
Venoritum
 player, 3 posts
Sat 6 Nov 2021
at 20:47
Chapter 1
Ahogy ezt Fraien kimondja, megjelenek én is az istállóban, egyelőre az átlag öltözetben, a jól megrakott nagy hátizsákkal a vállamon, övtáskákkal, bejövet kicsit morgolódva:
- Ehh a fene a sok cókmókba, hát az átlag időjárásban sem mindig egyszerű eltalálni a felszerelést, hát még ha hegyekbe készülünk, csípős hidegbe... -.-

- Na de! - Elmosolyodok, miközben felpakolom a bérelt, az átlagnál szívósabb málhás lovat
- Harmatos jó reggelt uraim!  Csak semmi türelmetlenség!
- Jól aludtunk remélem!
- Bár nekem az átlaghoz képest hosszabbra nyúlt a tegnapi készülődés - majd itt egy kicsit kaján vigyorra húzom szám - de úgy vélem megérte! ;P
- Összegondoltam még egy-két nagyobb felszerelést, de azt az istenek mentsenek, hogy innen cipeljem, majd ott beszerzem, ahogy hozza az igény!
- Indulhatunk?
Wolfrick
 player, 5 posts
Sun 7 Nov 2021
at 18:48
Chapter 1
Mikor a többiek beérnek az istállóba, én kilépek és a csikket elnyomom, ügyelve hogy ne gyújtsam fel az istállót egy eltévedt parázzsal. Majd a lovászfiúhoz fordulok:
"Fiú nyergeld fel Szélvész-t és a lótáskába helyezz 2 napi abrakot!"

Ezután az istálló melletti konyhába forró vizet szerzek és egy bögrét. A bögre tartalmát aromás füvekkel ízesítem (tea) majd Fraien-nek adom.
Kiküldetésben ez amolyan íratlan szabály közöttünk. Ő őrködik én pedig kellemesebbé teszem neki a reggeleket. A nehezen kelés egyfajta munkahelyi ártalom nála  "A szokásos..." csak ennyit mondok halkan, miközben átnyújtom a bögre forró italt.

Ezután Venoritum-ra nézek azon kívül hogy látszólag felpakolta az egész lakást nem látok rajta semmi különöset. Feltételezem mivel senki nem szólalt fel hogy, szekérrel vagy bármi más módon jussunk el a célunkra a lovas utazás nyert...

This message was last edited by the player at 19:12, Sun 07 Nov 2021.

Fraien
 player, 4 posts
Sun 7 Nov 2021
at 19:42
Chapter 1
- Kösz - válaszolom - erre azért kevesen gondoltak azok közül akikkel együtt dolgoztam az elmúlt évtizedek alatt.

Míg befejezzük a készülődést, a lovak fölmálházását meg is iszom az ébresztőteát.
Arklan
 player, 6 posts
Sun 7 Nov 2021
at 20:11
Chapter 1
Miután úgy érezte, hogy a többiek váratnak magukra, elkezdte diszréten megöntözni a istálló oldalát. Mire végez, akkor kap észbe, hogy az osztag már végre megérkezett. Némi kapkodással igazítja helyre a gatyáját, és simítja helyre - mégsem illik már az, hogy az ilyen apróság szemet szúrjon.
-Á, itt vagytok? - veszi fel a szokásos teli vigyorát - Pompás! Indulhatunk?
A végszóra összecsapja a kezeit, majd a nyeregbe veti magát
KalandMester
 GM, 4 posts
Thu 18 Nov 2021
at 20:25
Chapter 1
A végszóra a két istállósfiú szélesre tárja a kapuszárnyakat, ti pedig négyen bárdok illúziómesélésébe illő jelenetben kivágtattok a városba, át a főtéren, végig a déli kapu felé vezető úton. A bárdok valószínűleg azzal folytatnák az elbeszélést, hogy aki a köznép tagjai közül látott titeket, spontán éljenzésben tört ki a hősök láttán... ehelyett viszont legfeljebb néhány sokkal prózaibb káromkodást sodor utánatok a szél, amit egy-egy vigyázatlanabb gyalogos kiált utánatok, miután majdnem lelépett elétek. Ti viszont nem foglalkoztok az ilyen apróságokkal, hiszen feladatotok van. A kapunál szó nélkül kiengednek titeket, hiszen már kinyitották a nyilvános útvonalakat aznapra, és inkább a befelé igyekvőket ellenőzik... illetve megkapták a leírásotokat és az utasítást, hogy ne akadályozzanak titeket.

A városon kívül lépésre lassítotok, hogy kíméljétek a lovakat. Helyismeretetek és számításaitok alapján estére Orthet városába értek, ahol megszállhattok, másnap pedig folytathatjátok utatokat Sokorosába.

A út meglehetősen forgalmas, számos szekér és néhány személyszállító kocsi jön szembe veletek, ami Új-Pyarron központi szerepét tekintve nem szokatlan. Nyár végi időszak van, de az aratások még nem kezdődtek meg. Az út két oldalán többnyire szántóföldek, megművelt területek és néha ritkásabb erdő terül el. Utazásotokat nem szakítja meg semmi különös, így délre eléritek Ebudae városát, ahol meg tudtok ebédelni és a lovak is tudnak pihenni egy kicsit.
Wolfrick
 player, 6 posts
Fri 19 Nov 2021
at 18:58
Chapter 1
"Hő szélvész!" csitítom fekete lovam. Érzem hogy örül hogy ismét nyeregben érez mert tudja hogy ilyenkor napokig járjuk a természetet. Biztos elunta magát az istállóban.
Miközben haladunk a városkapu felé bepillantok a mentális síkra és ellenőrzöm hogy társaim Psy-pajzsai rendben vannak-e. (Pszy-Godon 3.Fok Felfedés) és akin nem látok annak az elméjét megkocogtatom. (Pszy-Pyar 4.Fok Csettintés) Hogy vegye észre magát... ergo ha rámnéz igyekszem nem morcos képet vágni...ami Wolfriknál talán még rémisztőbb...

Előfordult pályafutásom alatt hogy egy kellemesebb este szerzett bódulat a Pszy-pajzsok elvesztésébe került. Igencsak ciki lenne ha pont emiatt történne valami kellemetlen.
Például azóta Arklan 3szor is meggondolja hogy kikezdjen a palota varázslójának lányával... persze akkor is ki fog vele kezdeni de legalább többször átgondolja.

Ismereteim szerint átmegyünk Ebudae-n majd csak estére Orthet-be.

Megszólítom a többieket:

"Lehet pihenőt kéne tartanunk Ebudae-ben is és kicsit kérdezősködni a bányászváróban történtek felől. Orthetben erre ma kevés lehetőségünk lesz lévén az emberek többsége a tyúkokkal fekszik."

Szemem félig mindig az úton. Bízom elf társam szemében hogy elölről meglátja a veszélyt, én magam inkább az út szélét figyelem néha hátra hátra tekintek.
Venoritum
 player, 4 posts
Sat 20 Nov 2021
at 07:55
Chapter 1
- Egyébként mit tudunk Ebudae-ről? Valami csinos kis közösség, vagy valami züllött lebuj?
Felelevenítem én is magamban az eddig hallottakat, hátha beugrik valami.

This message was last edited by the player at 11:25, Sat 20 Nov 2021.

Fraien
 player, 5 posts
Sat 20 Nov 2021
at 10:58
Chapter 1
- Ha tyúkokkal fekszenek akkor eléggé züllött lehet. Bár láttam már rosszabbat is. - gúnyolódom - Ebudae-ban kérdezősködni jó ötlet, készüljünk föl.

A statikus pajzsomon történő kopogást figyelmen kivül hagyom.
Arklan
 player, 7 posts
Sat 20 Nov 2021
at 15:31
Chapter 1
Az út unalmasabban telt, mint számította. Az egyetlen érdemleges talán az volt, hogy a kaja mind elfogyott - ez is fémjelezve a konyhában lévő szaktudását- valamint, hogy Wolfrick kedves jelzésére bekapcsolta a pszy pajzsát.
A tyúkokkal való fekvést Fraientől egyszerűen elengedi a füle mellett. Túlságosan egyszerűen működik ahhoz, hogy ilyen poénokon fennakadjon. Bár tény, hogy egy forró szőke pipit nem vetne meg, kissé más kontextusban. Ennyit az egyszerű működésről: kaja, nők, akció...

Wolfick felvetésére, miszerint pihenőt kéne tartani Ebudae-ban, és érdeklődni, bőszen helyesel. Ismert is számára a hely, megfordult ott eddigi évei során. Igyekszik eképp megválaszolni Venoritum kérdését is.

Bár az út nem volt túl eseménydús, de tény, hogy az órákon át tartó lovaglás feltörte a seggét... valszeg a társaival sem volt kegyesebb. A hátasokról nem is beszélve.
-Jól esne valami vízszintes felület... meg egy nagy pohár frissítő. Nemtom, ti hogy vagytok ezzel.
KalandMester
 GM, 5 posts
Sun 21 Nov 2021
at 00:11
Chapter 1
Ebudae-ról a következő infókat tudjátok:

Nagyobb kikötőváros, fő bevételi forrása a halászat és a tengeri kereskedelem. Antoh egyháza van legnagyobb mértékben jelen a városban, de az összes pyarroni isten temploma megtalálható. Lakói az átlagosnál jobb módúak, a nép morálja is ennek megfelelően magas. A közbiztonság kiemelkedő, alvilága jóformán nincs. A legendák szerint Antoh Úrnő Selmo atya imáinak hatására ezen a helyen lépett ki először a szárazföldre, hogy az emberekkel kapcsolatot teremtsen. Temploma az egyik leggazdagabb az új-pyarroni központi katedrális után, a kereskedők és halászok szerint megfelelő áldozat bemutatása esetén (ami mindenkinél a saját vagyoni helyzetétől függ) az Úrnő tengeri szörnyei védelmezik meg a hajót. Fogadói forgalmasak, a kikötőben shadoni és gorviki hajók is megfordulnak, mind békés szándékkal. Állítólag ez a város is esélyes volt arra, belőle nőjön ki a Dúlás után az új egyházi központ, de végül a stratégiai szempontból jobb helyen fekvő Ternan kapta a megtiszteltetést, hogy az egykori halászfaluba özönlő menekültek felépítették rajta Új-Pyarront. A két város kapcsolatát viszont nem tette tönkre a "mi lett volna, ha" rivalizálás, hanem Ebudae hasonló, bár kevésbé látványos virágzásnak indult, és azóta is az új központ másodlagos kikötőjének számít, és ha az istenek is úgy akarják, hogy a két város ilyen ütemben fejlődik tovább, még az is lehet, hogy egy nap majd egybeolvadnak.
Arklan
 player, 8 posts
Sun 21 Nov 2021
at 07:00
Chapter 1
A vízszintes felület még mindig jobban vonzza.
-Nem tudom, ti hogy vagytok ennyi kutyagolás után, de én szívesen megpihennék lovastul.
Be is ajánl egy középkategóriás helyet istállóval, meleg fürdővel, koszttal és kvártéllyal. A maga részéről úgy van vele, hogy egy kis kényeztetés belefér. És bár a főzés a második szerelme, most fáradtnak érzi magát ahhoz, hogy a konyhában élje ki magát. Még elf társait informálja a bordélyokkal... akarom mondani, minőségi érzéki kényeztetések szolgáltatásával kapcsolatban, és azt merre találják.

A maga részéről beparkolna a lóval az istállóba, és dőlne elfelé az ágyba. Kérdezősködni és extra infót begyűjteni ráér később... hacsak valami más nem sugallja erre (Háttér: Sugallat)
Wolfrick
 player, 7 posts
Sun 21 Nov 2021
at 09:23
Chapter 1
A hallottak alapján amik kiegészítik saját ismereteimet a várossal kapcsolatban, mindenképp a pihenő beütemezését támogatom Ebudae-ben. Mint kereskedelmi központ biztosan vannak a helyi kereskedőknek érdekeltségeik és kapcsolataik Sokorosa-ban.

Nem beszélve arról hogy nekem is vannak kapcsolataim a kikötővárosban. Bizonyos főzeteimhez szükség van "exotikus" komponensekre amiket olykor tengeren túlról kell igényelni. Ezek a személyek általában nem egyszerű sarki kisfűszeresek, hanem annál jómódubb és egy fokkal befolyásosabb illetők, figyelemre méltó kereskedelmi és ezáltal egyben információs hálózattal. Ezekhez a személyekhez fordulnék, hogy milyen hírek jutottak a fülükbe az elmúlt időszakbó Sokorósa felől. Mit pletykálnak a házalók és vándor kufárok akik a városba érkeztek.

- Fraien, nem rossz de dolgozz még rajta. - mondom elismerően a szociálisan visszahúzódó elf társunknak. Jó látni hogy nem zárkózik el a társaság elől.
- Arklan úgy hallom tisztában vagy a város...látványosságaival. Intézzétek még el az ügyes bajos dolgokat, addig én meglátogatom pár ismerősöm.

Ezután megegyezünk a csapattal hogy hol találkozunk és mikor indulunk tovább Orthet felé.
Fraien
 player, 6 posts
Sun 21 Nov 2021
at 20:53
Chapter 1
- Akkor 2 óra múlva a megbeszélt helyen. Addig én nézek egy fogadót meg egy jó ebédet... - ezzel Arklanhoz fordulok - szerinted melyik fogadóban érdemes ebédelni?
Venoritum
 player, 5 posts
Sun 21 Nov 2021
at 21:21
Chapter 1
Díjazom társaim ötletét a pihenőhöz, meg a pihe-nőkhöz, ám én már kiéltem magam az elmúlt napokban, ejj de még hogy...bele is borzongok a heves együttlétek emlékeibe pár nappal ezelőtt...

Ám foglalkoztat még egy-két előkészület, amit lehet, hogy ideálisabb lenne most elintézni, látván a városban rejlő lehetőségeket.

Azon már nem is csodálkozom, hogy Arklannak már megint a dugáson jár  az agya, de hát na! Lehet, hogy ez az utolsó...
- Hé! Arklan! - szólok neki, és odapöccintek neki 1 ezüstöt! - ha már úgyis annyi fenséges falattal látsz el minket most és majdan! Kössz, és érezd jól magad, ki tudja, hogy eztán mikor lesz rá legközelebb lehetőséged! ;)

- Wolfrick, várj meg kérlek, egy darabon veled tartok a kereskedések felé, érdekelne egy-két portéka, hátha kedvezőbb lesz már itt beszerezni.

A többiekkel megbeszélem, miután eldőlt, hová is mennek, hogy később csatlakozok a sziesztához egy kicsit, egy rövid ebéd, és egy forró fürdő tán még bele fog férni.

Aztán ahogy a helyzet hozza, különválok Wolfricktól, és megnézem, hogy milyen áron adják itt a lámpaolajat, kedvezőbben adják-e vajon ezen a helyen, mint ahol eddig láttam? Netán látok valami érdekesebbet is?

Aztán... bár én is konyítok az időjáráshoz valamelyest, de ha találok, megkérdeznék egy időjóst, hogy milyen időt az elkövetkező hétre, főleg oda, ahová tartunk. Már amilyennek ugye Antoh esetlegesen megtébolyodott szolgájának akaratától függetlenül lenni kéne.